Jaksatko enää panostaa työhakemuksiin, kun työttömyys pitkittyy?
Itse alan lamaantua. Alussa sitä into piukalla hakee töitä ja vielä uskoo itseensä. Työttömyyden pitkittyessä työnhausta alkaa tulla välttämätön paha, jota ei halua enää edes ajatella.
Kommentit (10)
En. Työpaikat ovat täynnä katkeria, avohaavaisia läpielämän-duunareita. En edes halua tällaiseen paikkaan
Saas nähdä jouduin juuri viime viikolla irtisanottujen listalle, pelkään kyllä tuota haastetta miten jaksaa ja lamaannuttavaa tämä on. Ala sakkaa nyt pahasti, paikkoja ei ole tarjolla.
En. Eilen lähetin hakemuksen. CV on seitsemän vuoden takaa. Kelpaa, koska ei ole tullut uutta. Kappas.
Kyllä. Ellei niihin panosta niin eipä sitä paikkaakaan saa ja olen ollut työuran aikana kolme kertaa työttömänä valkokaulusduunista johon olen päässyt takaisin kun vain sitkeästi hakee vuoden ajan
Vierailija kirjoitti:
En. Eilen lähetin hakemuksen. CV on seitsemän vuoden takaa. Kelpaa, koska ei ole tullut uutta. Kappas.
Tämä ei ole ihmisen elämää tämä tälläinen.
Siinä vaiheessa, kun kaikista seutukunnan firmoista on tullut "kiitos mielenkiinnosta, mutta"-vastaukset, niin on aika noloa enää uusilla hakemuksilla heitä spämmätä, mutta laki vaatii spämmäämään.
Kyllä edelleenkin laitan päivitetyn CV:n hakemuksiin, vaikka ei siinä muutu kuin päiväys.
En, tällä hetkellä työllistyy vain työnvaihtajat, ei työttömät.