Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska kertoa deittikumppanille, että haluaa lapsia tulevaisuudessa?

Vierailija
13.06.2014 |

Jotkut ovat sitä mieltä, että jos ei halua lapsia, siitä pitää kertoa melkeinpä ensi treffeillä. Itse en kuitenkaan ajattele näin. Entä kuinka monensilla treffeillä on syytä kertoa, että haluaa joskus tulevaisuudessa (5-10 vuoden kuluttua) lapsia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulevaisuus yleensäkin tulee puheeksi. Omat ja toisen arvot, odotukset ja haaveet.

Vierailija
2/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä vaiheessa on luontevaa puhua aiheesta, kun keskustelu ajautuu tulevaisuudensuunnitelmiin.

Vierailija
4/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin heti ekoilla treffeillä, en halunnut tuhlata kummankaan aikaa tai ihastua ihmiseen, jolla olisi vauvahaaveita. Onneksi mies oli samoilla linjoilla. Ei mieheltä tarvitse asiaa tentata, vaan voi kiertoteitä kierrellen asian ilmaista. Esim. "Onko sulla iso perhe? Itse olen ainoa lapsi ja sukuni on pieni, enkä halua omiakaan lapsia."

Vierailija
5/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitten kun keskustelu alkaa olla vähän vakampaa eikä vaan lässytetä kevyttä hömppää ja puhuta säästä.

Vierailija
6/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos haluaa lapsia, niin " --sukuni on pieni/iso, mutta/ja haluan kyllä omiakin lapsia joskus tulevaisuudessa." Jotain tähän suuntaan.
- 5

Vierailija
7/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:18"]

Sitten kun tulevaisuus yleensäkin tulee puheeksi. Omat ja toisen arvot, odotukset ja haaveet.

[/quote]

No näin minäkin olisin taipuvainen ajattelemaan. Minulle on kuitenkin sanottu, että jos ei halua lapsia ollenkaan, se pitää tunnustaa tyyliin ennen ensimmäisiä treffejä. Siitä tuli vähän loukattu olo. Eihän kyseessä ole mikään seksitauti tai muu vaiva vaan elämäntapavalinta siinä missä se, että haluaa asua maalla tai ulkomailla tai että haluaa omistaa koiran tai ei missään tapauksessa koiraa. -ap

Vierailija
8/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:19"]

Mä kerroin heti ekoilla treffeillä, en halunnut tuhlata kummankaan aikaa tai ihastua ihmiseen, jolla olisi vauvahaaveita. Onneksi mies oli samoilla linjoilla. Ei mieheltä tarvitse asiaa tentata, vaan voi kiertoteitä kierrellen asian ilmaista. Esim. "Onko sulla iso perhe? Itse olen ainoa lapsi ja sukuni on pieni, enkä halua omiakaan lapsia."

[/quote]

Ähh, juuri tällaista miehenä inhoan. Pilata se hyvin alkanut tuttavuus tekemällä kumppanin valinnasta jonku suoritukse ja vielä "tuhlaamalla" aikaa. 

Keskustelun tulee edetä luonnollisesti, ilman jatkuvaa miettimistä, mitä voin sanoa seuraavaksi. Aihe tulee kyllä ajankohtaiseksi, ennemmin tai myöhemmin. Tai jää tulematta aiheeksi, kun muuten ei kemiat kohtaa.

Vierailija
9/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:33"]Ähh, juuri tällaista miehenä inhoan. Pilata se hyvin alkanut tuttavuus tekemällä kumppanin valinnasta jonku suoritukse ja vielä "tuhlaamalla" aikaa. [/quote]

Tapoja ja ihmistyyppejä on monia jne. jne. Oma mieheni taas arvosti elettäni, ja on myöhemmin kertonut miettineensä itsekin, missä ja miten ottaisi asian puheeksi.
- 5

Vierailija
10/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:33"]Ähh, juuri tällaista miehenä inhoan. Pilata se hyvin alkanut tuttavuus tekemällä kumppanin valinnasta jonku suoritukse ja vielä "tuhlaamalla" aikaa. [/quote]

Tapoja ja ihmistyyppejä on monia jne. jne. Oma mieheni taas arvosti elettäni, ja on myöhemmin kertonut miettineensä itsekin, missä ja miten ottaisi asian puheeksi.
- 5

[/quote]

Tämä takia me emme olekaan yhdessä ;)

Ei mutta siis vaikka tapoja on monia, niin kuin ihmisiäkin, älkää ajatelko treffejä jotain suorituksena ja sellaisena asiana että siinä tuhlaantuu aikaa! Jos parisuhteen haluaa olevan joku ennalta suunniteltu projekti, kihlat, häät, asunto, lapset, niin sitten. Oleellista on myös se, miten sen asian ilmaisee. Asia on täysin luonnollinen ja mikäli mies sitä säikkyy jollain tavalla, niin mitä sitten. Ehkä tämä kaveri ei siinä vaiheessa kuitenkaan ollut se oikea.

Vierailija
11/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekassa viestissä. Kerro myös että haluat omakotitalon ja ison koiran sekä farmarivolvon.

t. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän