Tykkääkö joku aamuradioiden lätinästä
Kauheaa kuunnella kun "pohdiskelevat" milloin mitäkin niissä. Ei radiojuontajilla ennen ollut mitään filosofisia tavoitteita, kunhan viihdyttivät!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 08:13"]Ois kyllä kauheeta, jos pitäisi heti herättyään alkaa jotain filosofisia pohdintoja miettimään.
[/quote]
Musta vielä kauheempaa kuunnella tota nykyistä paskaa
[/quote] MIkä pakko?
En jaksa kuunnella turhia lätinöitä. Yleensä kuuntelen Groovea ja Sun kanavaa. Kotona on auki Ylen aamutv.
Mä taas tykkään eniten Novan aamuporukasta, jonka joku teilasi. Varsinkin Kuukka on ihana. NRJ:n aamupojista tykkäsin, mutta nykyinen Renne ja Tero-kaksikko ei toimi yhtään. Työmatkoilla kuuntelen ja monta kertaa harmittaa tulla töihin, kun joku hyvä juttu jää kuulematta loppuun.
Aallon Dynastia on paras, tarkoittaen että kyseinen huumorinlaji ja keskustelutyyli uppoaa muhun. Ihmeitten ihme mutta mä aamuäreä ihminen nauran useinkin ääneen niille jutuille. Sitä paitsi, voi aina mielenkiinnolla odottaa, koska Anna Perho on taas käynyt lukemassa AV:tä ja sitten nauravat joukolla meidän mielenliikkeille.
Saisivat mun puolesta olla puhumatta laisinkaan, korkeintaan kertoa biisien nimet ja päivän sään musiikin välissä.
Radiosta tulee 40% lätinää (paskaa läppää ja niille nauramista ja jotain tyhjänpäiväistä "pohdintaa"), toiset 40% mainoksia ja sitten loput musiikkia.
Ja niitä kappaleitakaan ei voi vaan soittaa, pitää järjestää puolentunnin Äänestys että soitetaanko Jenni Vartiaisen mouruamista vai vähän Cheekkiä. Vittu jos vaan soittaisit ne molemmat kun sitä aikaa tuntuu olevan??
ihan keksimällä keksittyä lätinää ja tyhjän nauramista, mainoksia ja väliin juha tapiota tms. en tykkää.
Kuka nykyisin kuuntelee tuollaista ohjelmavirtaradiota? Musiikkia saa Spotifystakin. Puheohjelmia, kuunnelmia ja erikoislähetyksiä toki kannattaa seurata.
SuomiPoP - Aamulypsy!! :D
Loistava!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:32"]
Kuka nykyisin kuuntelee tuollaista ohjelmavirtaradiota? Musiikkia saa Spotifystakin. Puheohjelmia, kuunnelmia ja erikoislähetyksiä toki kannattaa seurata.
[/quote]
No minä rekkakuskina kuuntelen autossa radiota.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:32"]
[/quote]
Autossa, monissa odotustiloissa, kaupoissa, parturissa...
Lätinää, litinää, loisketta.. Ollaan niin märkänä että.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:35"]Lätinää, litinää, loisketta.. Ollaan niin märkänä että.
[/quote]
Hyi bervert alert
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:32"]
[/quote]
No minä rekkakuskina kuuntelen autossa radiota.
[/quote]
Miksi et kuuntele Spotifyta? Saisit varmasti mieleisräai musiikkia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:32"]
[/quote]
Autossa, monissa odotustiloissa, kaupoissa, parturissa...
[/quote]
KUKA.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:34"]SuomiPoP - Aamulypsy!! :D
Loistava!
[/quote]
Jaajo nukkumaan!
Tavallaan tykkään kyllä aamujuonnoista! Ennen olin lypsäjien suuri fani. Siinä välissä kun oli Jaajo ja Petra. Sitten tuli Anni takas ja Peräläkin. Ihan kivaa läppää toisaalta joo... mut jostain syystä meni kuitenki maku.
Nykyisin kuuntelen Voicen herättäjiä. Ei mikään erityisen täydellinen sekään.. kuitenkin vähän todellisempi ja vähemmän ärsyttävä kuin lypsäjät. Lisäksi tykkään siitä että tulee myös ulkomaista musiikkia!
Onneksi työmatka on lyhyt, vain 10min autolla...
Kovasti pidän Aallon normaalista Dynastia-aamushowsta, mutta nyt kun Anna, Kimmo ja Jarkko ovat kesälomalla niin se tuuraajapari on kiusaannuttavan huono, ja yritän aamuisin vain hypellä kanavalta toiselle puhetta vältellen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 08:13"]Ois kyllä kauheeta, jos pitäisi heti herättyään alkaa jotain filosofisia pohdintoja miettimään.
[/quote]
Musta vielä kauheempaa kuunnella tota nykyistä paskaa