Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö sairaanhoitajaopiskelijat Julkiterhikissä?

Vierailija
02.07.2021 |

Eräs tuttava kertoi saaneensa työpaikan sairaanhoitajana, häntä ei löydy Julkiterhikistä.
Voisiko olla ettei ole vielä valmistunut..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen huolissani vaan hänen potilaistaan..

Vierailija
22/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lähihoitajaksi valmistuttuani samallakun hain koulultavalmistujaistodistuksen niin minut ilmoitettiin Valviralle ja sosiaalirekisteriin.Laskut tulivat molemmista kotiin ja nimi näkyi n.2kk sen jälkeen rekisterissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan terveydenhoitajaopiskelijat eivät näy siellä. Kävin terveydenhoitajalla muutamia kertoja tänä keväänä, eikä hän ollut vielä valmistunut joten ei ollut myöskään Terhikissä.

Nyt hän löytyy sieltä.

Vierailija
24/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Huolestuttaako sua kaikkien harjoitteluissa tai kesken opintojen töissä olevien hoitajien potilaat?

Vierailija
25/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävrirallisessa arkipuheessa voidaan kaikkia  hoitotyössä olevia kutsua  joskus  sairaanhoitajiksi.  Tai  vain hoitajiksi.Se     t ietietysti sekottaa.

Vierailija
26/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan terveydenhoitajaopiskelijat eivät näy siellä. Kävin terveydenhoitajalla muutamia kertoja tänä keväänä, eikä hän ollut vielä valmistunut joten ei ollut myöskään Terhikissä.

Nyt hän löytyy sieltä.

Ei sieltä kukaan opiskelija löydykään. Pitää olla valmistunut.

Vierailija
27/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Huolestuttaako sua kaikkien harjoitteluissa tai kesken opintojen töissä olevien hoitajien potilaat?

Lähinnä kun jutellaan asioista, niin hänen tietotaito ei ole kovin vankalla pohjalla.

Vierailija
28/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi olet?

Vierailija
29/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kun jutellaan asioista, niin hänen tietotaito ei ole kovin vankalla pohjalla.

Tietotaito kasvaa työssä ja siihen perehdytetään aina. Huolehdit aivan turhaan.

Vierailija
30/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijat eivät työskentele samalla tavalla itsenäisesti kuin tutkinnon suorittaneet, vaan esim. lääkehoito toteutetaan valvotusti.

Vierailija
31/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä Terhikistä löytyminen tekisi sen parempaa sairaanhoitajaa kuin jos ei löydy sieltä? Eiköhän ne puutteet ole sitten muualla kuin rekisteröinnin vaiheessa.

Vierailija
32/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa  siltä ettei ole huolissaan potilaista ,  vaan siitä että joku on saanut työpaikan ja  nyt hän haluaisi jotenkin    käräyttää. Nykyään myös  ammattikoulusta    valmistunut voi kieltää  nimensä  julkistamisen   valmistuneiden   luettelossa.   Heitä on   1----4  kurssia kohden.  On  se juuri  hyvä ehkä  AP varten,  ettei kylän  juoruakat kaikkea näe.

Vierailija
33/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valviraan ilmoittaudutaan vasta valmistuttua. Vaativat todistuksen liitteeksi.

Pojalla meni puolivuotta, että näkyi rekisterissä. Itselläni meni kaksi viikkoa.

Vierailija
34/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat voi tehdä työtä myös

Ei tarvi olla valmis

Vierailija
35/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni valmistumisesta ja todistuksen saannista 4 viikkoa, että Valviran todistus tuli ja tietoni olivat JulkiTerhikissä. Töissä olin jo vähän ennen todistuksen saamista ja virallista valmistumista. Vasta Valviran luvan jälkeen sain täyttä palkkaa, siihen asti 95 % alkupalkasta. Ja vasta sen jälkeen pääsin suorittamaan työnantajan vaatimia lupia esim. suonensisäisen lääkityksen antopn. Mutta heti tein töissä kaikkea samaa kuin muutkin näitä luvanvaraisia lukuunottamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän