Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset 5 pv myöhässä, nyt verta, sitten ei mitään, kellään muulla?

Vierailija
03.07.2014 |

En ole vielä jaksanut tehdä raskaustestiä, mutta nyt kk 5 pv myöhässä, tänään oli seksin jälkeen pyyhkiessä vähän veristä hyytymää, ja koko vk on ollut seksin yhteydessä menkkamaisia kramppeja jonka takia on pitänyt monesti lopettaa. Ajattelin nyt että ok, nyt ne menkat alkaa (yleensä aina säännölliset..) mutta ei vieläkään mitään! Ei mitään menkkatuntemuksia, onko kellään ollut alkuraskaudessa samaa? Eli menkkakipua seksissä, ja ihan vähän verta vähän sen jälkeen kun menkat olisi pitänyt alkaa? Mulla ei ole koskaan ollut pientä vuotoa ennen menkkoja sillai, että ne eivät olisi parin tunnin kuluttua tosiaan alkaneet? Mitä ihmettä vuoto voisi sitten olla? Kiinnittimisen olisi pitänyt käsittääkseni jo tapahtua. Nyt ok kp 29, ja yleensä ovuloin 11-13.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli kerran niin että tuli ihan vähän verta, mutta sitten oli niin stressaava päivä että kuukautiseni keskeytyivät ja jatkuivat vasta puolentoista vuorokauden jälkeen. Tämä pisin aika, joskus rankka liikuntasuoritus on siirtänyt muutamalla tunnilla ensimmäisten tippojen jälkeen. Itsellä myös muuten aika säännölliset kuukautiset mutta tällaiset heitot ovat minulle normaalia.

Mutta saatathan olla raskaanakin, eikun testiä ostamaan =)

Vierailija
2/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh.. ei ole oikeastaa mitään oireita, mikä on sinäänsä outoa. Yleesä mulla tod näk keltarauhanen kipuilee kokoajan menkkojen jälkeen, mutta nyt on outo olo, ihan kun olisin jossain kuussa koska ei ole mitään niitä normaaleja kipuja (mulla on tod näk endo..) Odottelen tässä vielä menkkoja jonkinaikaa ja ostan sitten testin ehkä ensiviikon puolella. Tämä on vaan niiiin outoa. Säännölliset menkat myöhässä, ja ei jatkuvia kiduttavia kipuja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... siis ap edellinen, ja tarkoitin tosiaan, että keltarauhanen kipuilee OVIKSEN jälkeen..

Vierailija
4/6 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitasapaino voi järkkyä/muuttua vaikka mistä ja siksi käy noin.

Mulla oli vuosia esim rinnat kipeät 6 päivää ennen menkkoja mutta kerran jäi vaan tuokin oire pois :)

Vierailija
5/6 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... hauska kuulla näitä juttuja. Monesti olen ajatellut olevani raskaana, kun on ollut niitä normaaleita oviksen jälkeisiä kipuja ym, mutta nyt ei yhtään mitään. Ainakin äidilläni oli kuulema erittäin helppo raskaus, oli heittänyt 20 km hiihtolenkkkejä synnytystä edeltävänä päivänä.. noh mutta olisi hauska jos joku kellä on ollut samoja oireita eksyisi palstalle..

Vierailija
6/6 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä raskaustesti :)

Ja jos ei ole positiivinen niin naisen kroppa voi tehdä ihan yllättäen yllättäviä tepposia.

Kyllä se siitä selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän