Näkevä vastailee hetken!
Kommentit (53)
Tuntuvatko unet ahdistavilta? Onko sinulla elämässäsi jokin tilanne, johon kaipasit isäsi tukea? Luulatko että ne vieraat ihmiset olivat menneestä vai tulevasta?
ap
Muuttoa? Uutta työpaikkaa? Onko toisella lapsellani kaikki hyvin?
ensimmäinen lapsi sai alkunsa hoitojen kautta.
kiitos kun ehtisin vastaamaan. Vähän olen vielä huolissani vanhempieni terveydestä, mutta.....
7
Kuuluuko tämä suhde niihin, jotka kestää vai niihin, jotka hajoavat.
Näetkö että onko meille tulossa lapsia? Jos niin, minkälaisia?
pelottaa vaan että toistuuko ongelmat. Toivottaisiin kovasti kolmatta lasta, näetkö niin käyvän?
Meillä jo kaksi poikaa, saanko koskaan kolmatta lasta, mahdollisesti tyttöä?
Kovasti toivoisin,mutta onnistuuko?
Onko avioliittoni pitkäikäinen?
KIITOS!
" Tiina"
Jos näet tämän minkä minäkin niin sano vain ääneen
mitä minun avioliitossani tapahtuu-pysymmekö yhdessä?
Vai seuraanko sydäntäni- tuleeko elämääni vaalea, pitkähiuksinen mies jossain vaiheessa?
En ole häntä pystynyt unohtamaan, olemme tunteneet jo 20 v ajan, tällä hetkellä olemme molemmat tahoillamme naimisissa, mutta minua piinaa tunne että kuulumme yhteen...
Nimimerkki " Viola"
Meillä on menossa harkinta-aika, ja toisaalta olen varma, että ero tulee, toisaalta taas pelkään, että en jaksakkaan yksin. Ero vireille miehen alkoholin käytön takia sekä mielenterveydellisistä syistä, yritti itsemurhaa jne. On nyt näyttänyt " paranemisen" merkkejä, esim puhumalla paljon Jeesuksesta. Onko kaikki puheet vain feikkiä? Miten eromme etenee? Miten selviän minä? Miten selviää mies? Miten selviää lapset? Auta, ole niin kiltti!
t. todella ahdistunut
Muuta en näe, ikävä kyllä.
ap