Näkevä vastailee hetken!
Kommentit (53)
osaatko sanoa tarkemmin mitä mieheni menneisyydestään miettii? pitää siis paikkansa. kaksi lasta on jo ja kolmas tulossa, opinnot harkinnassa. tuskin menen ihan heti töihin.
Mää näen tällä hetkellä tietokoneen kuvaruudun ja vauvan sivut.
Sitten nään mun teemuin ja pari taulua. Ai muuten kuulen myös, kuuletkos sinä? kuulen teinejen pölinää huoneestaan ja tv pauhaa taustalla, taitaa mennä hovimäki.
Kuulo on myös kohdillaan, sinänsä mukavaa. Mulla ei vielä teini-ikäisiä lapsia ole, joskin mies välillä käyttäytyy kuin teini..
mitä näet mulle?
lapsi, työtilanne epävarma, iso projekti kesken, ikä 34v.
Vaikka vitsinä ketjun aloitin, mulla on toisinaan myös kyky " nähdä" tulevia tapahtumia, mikä on sinänsä pelottavaakin joskus..
ap
eli työasiat painaa, kaikki siinä epäselvää jatkoa ajatellen. toinen lapsi olisi hartaassa toiveessa, mutta yrityksistä huolimatta.. ei tulosta.
kiitos.
7
Koet melko kovia paineita nykyisessä työssäsi, luulen että tämä liittyy myös siihen miksi toista lasta ei kuulu. Kun työasiat selviävät, tulet pian raskaaksi ja tulokas on luullakseni poika. Tukeeko mieheis sinua riittävästi työasioissa? Jos siis ajattelisit vaihtaa työpaikkaa?
ap
ahdistaa uneni niin paljon, että kohta en uskalla kotoa lähteä!
Mieheni on yksi parhaimmista tukijoistani, mutta tällä hetkellä häntä painaa elämässämme yksi iso projekti. Siitä huolimatta saan aika hyvää tukea nytkin häneltä. Työnvaihto on ollut mielessä, mutta siihen ei pääse oikotietä eikä mahdollisuuksia juuri nyt ole... joten totta- paineet ovat nyt kovat. Toivon kovasti, että se toinen lapsi tosiaan saisi alkunsa piakkoin.... mahdollisesti samalla tavoin kuin ensimmäinen?
t. 7
ensin yhden naisen joka oli hirvittävän mukava oli hukkunut, sitten siihen tuli pari mies puolista jotka myös oli hukkunut taisi olla samasta laivasta. sitten tuli joku neljäs vieras mies josta en tiedä mitään kun ehtisin heräämään kesken unien.
mun raskaus etenee? syntyykö vauva keskosena, kuten pelätään? onko se tyttö vai poika? kiitos vastauksesta!!!!
nimim. huolet
Onko ensimmäinen lapsi saanut alkunsa hoidoilla?
ap
Työasiat? Saanko erään paikan vai miten käy?
on lapsi ensimmäinen, kuinka niin?