Miksi nuoret naiset pukeutuvat paljastavasti ja haluavat esitellä itseänsä?
Esimerkiksi käyttävät tiukkoja ihonmyötäisiä shortseja ja juoksutrikoita ja pukevat niin lyhyen paidan että varmasti perse ja cameltoe on esillä? Uimarannoille pukevat stringimallisia bikinien alaosia, miksi niitä perseposkia pitää esitellä?
Katsokaappa miehiä, he eivät esittele persettänsä tiukoissa trikoissa ja uimarannoillakin pitävät löysiä pitkiä shortseja.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan tällaisista ketjuista aina sytykkeen ja motivaatiota lisää pukeutua oikein v-mäisen paljastavasti :D En voi tajuta että v 2021 paljas iho aiheuttaa jossakussa ärtymystä :D
v 2022 voikin jo mennä kelteisillään.
No sehän se vasta luonnollista olisikin! Ei meistä kukaan oo kuteet päällä syntynyt :D
Miesten vartalo on ruma niin ei ne voi pukeutuu noin. Naisen vartalo on esteettinen. Kyllä miehetkin pukeutuis jos niillä olisi kaunis vartalo
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä miehilläkin silmänruokaa olla. K16 kuitenkin.
On maita, joissa tuo ikäraja on 12. Ja on maita, joissa se on 20. En tiedä, onko korkeampikin.
Miksi just 16?
Vaikka ihan vaan teitä kalkkiksia ärsyttääkseen. Kivaa katsoa, kun lihavat täti-ihmiset tutisee kiukus- ja mustasukkaisuuspäissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.
UIIHH! Setä tykkää! 😍😜
Jari, 47v.
Katseilla ei ketään voi satuttaa. Ihan samalla lailla mua katseli teineistä vaariin silloin nuorena (jo 12-vuotiaana oli tissivakopaita ja mikroshortsit). Niin kauan kuin pidät kätesi kurissa, saat kuolata vaikka lammikon :D
Näin teen! Vaikka en minä nyt suoranaisesti kuolaakkaan. :) Kotona on sitten käsillä tekemistä. ;)
Jari, 47v,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla kaduilla tulee vastaan hyväkroppaisia miehiä ilman paitaa, mutta ilmeisesti heidän vähäpukeisuudestaan ei tehdä samanlaisia päätelmiä kuin naisten kohdalla.
Johtuisko siitä että mies ilman paitaa on normaali näky ja siinä ei ole mitään paljasteluun liittyvää.
Eikö myös sortseja käyttävä nainen ole ihan normaali näky?
Tiukat ihonmyötäiset lycrashortsit jossa paljastuu kaikki muodot ja yksityiskohdat, onko se normaalia?
"onko se normaalia" :D
Olet joku uskis tai sitten katkera lihava. Kyllä, on normaalia pitää ihonmyötäisiä vaatteita. Suosittelen etsimään googlesta muotia eri vuosikymmeniltä. 60-luvulta lähtien on naisilla ollut lyhyttä helmaa ja miehilläkin on ollut jos minkälaista minishortsia ja tiukkaa toppia. :D
Sinun mielestä on siis normaalia että näkyy cameltoe ja shortsit syvällä persvaossa, selvä.
Yhtään cameltoeta en ole nähnyt. Ehkä siksi että en katso sille alueelle. Onko sinusta normaalia ulkona kytätä naisten alapäitä?
Erittäin.
Voidaan jankata tästä asiasta vaikka seuraavat 70 vuotta joka päivä, mutta minä tulen aina käyttämään sellasia vaatteita, joita itse haluan käyttää. Ei tarvitse katsoa. Itse teette päätöksen tuijottaa naisten alapäitä, perseitä ja tissejä. Kukaan ei siihen pakota. En elä täällä muita kuin itseäni varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On maita, joissa tuo ikäraja on 12. Ja on maita, joissa se on 20. En tiedä, onko korkeampikin.
Miksi just 16?
On maita joissa seksi kuuluu avioliittoon ja jos et usko päädyt maalitauluksi kivisateelle tai kauloinesi miekkamiehen harjoitusnukeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi just 16?
On maita joissa seksi kuuluu avioliittoon ja jos et usko päädyt maalitauluksi kivisateelle tai kauloinesi miekkamiehen harjoitusnukeksi.
...Miten tuo vastasi kysymykseeni?
Tämä ketju menee kyllä ihan sfääreihin.
Naiivit nuoret naiset tekevät kaikkensa että kaikki katsovat. Menevät vaikka rannalle narubikineissään pyllistelemään. Niin huomionkipeitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ihan vaan teitä kalkkiksia ärsyttääkseen. Kivaa katsoa, kun lihavat täti-ihmiset tutisee kiukus- ja mustasukkaisuuspäissään.
Harvoin pelkästään lihavat. Tai ainakin minua lihavaa paljastavasti pukeutuvaa nuorta naista tuijottaa halveksuen ihan kaikenkokoiset täti-ihmiset. Minun vaatteitani ei paljastava edes pidettäisi jos olisin hoikka. Näiden mielestä läskien pitäisi kesähelteilläkin pukeutua paksuihin huppareihin ja löysiin housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.
UIIHH! Setä tykkää! 😍😜
Jari, 47v.
Katseilla ei ketään voi satuttaa. Ihan samalla lailla mua katseli teineistä vaariin silloin nuorena (jo 12-vuotiaana oli tissivakopaita ja mikroshortsit). Niin kauan kuin pidät kätesi kurissa, saat kuolata vaikka lammikon :D
Näin teen! Vaikka en minä nyt suoranaisesti kuolaakkaan. :) Kotona on sitten käsillä tekemistä. ;)
Jari, 47v,
Hyvä juttu! Pysyy eturauhanen kunnossa. Miehen tulisi laeuta muistaakseni 21 kertaa kuukaudessa. Katso antaumuksella, siis! :D
Vierailija kirjoitti:
Naiivit nuoret naiset tekevät kaikkensa että kaikki katsovat. Menevät vaikka rannalle narubikineissään pyllistelemään. Niin huomionkipeitä ovat.
Mitä sitten? Saavathan he olla. Ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Miesten vartalo on ruma niin ei ne voi pukeutuu noin. Naisen vartalo on esteettinen. Kyllä miehetkin pukeutuis jos niillä olisi kaunis vartalo
Täähän ei pidä lainkaan paikkaansa, kertoo susta kyllä paljon. Miesten vartalo on usein erittäin veistoksellinen ja kaunis. Nykyään miehet huolehtii itsestään paremmin ja näitähän on näkynyt koko ajan enemmän.
Miksi toisten pukeutuminen hiertää niin paljon? Antaa ihmisten pukeutua kuten haluavat.
Pienet ja kevyet kesävaatteet ovat oivallisia helteillä. Jos sellaisten näkeminen häiritsee, niin voisi hetken harrastaa itsetutkiskelua ja pohtia miksi ne herättävät itsessä tunteita.
Kukaan ei kiellä pukeutumasta peittävämmin. Itse asiassa maximekot ja culottes - malliset housut ovat olleet nyt jo monta vuotta trendikkäitä. Samoin over size t-paitamekot.
Voisin kuvitella, että jos kroppa on kaunis ja kuuma, sitä on kiva näyttää. Hukkaanhan se menisi piilotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se oli ainakin varmaan joku uutuudenviehätys. Eli ku kaikki oli niin uutta, ja sai huomiota enemmän niin miehiltä, niin siksi teki niin. Myöhemmin sitten ei ole enää samanlaista intoa esim ahdisteluiden ja hyvien käytöstapojen ym takia.
Miksi miehet eivät mene pukeutumisellaan tuohon hömpötykseen mukaan?
Miesten ei tarvitse. He eivät ole yhtä huomionkipeitä.
Kyllä ne vanhat naisetkin tykkäävät pukeutua paljastavasti.Esim.tänään aamu-tv:ssä Anna Perho esittelee reisiään miniminimekossa.Hyvä kun pikkarit ei vilku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän ei pidä lainkaan paikkaansa, kertoo susta kyllä paljon. Miesten vartalo on usein erittäin veistoksellinen ja kaunis. Nykyään miehet huolehtii itsestään paremmin ja näitähän on näkynyt koko ajan enemmän.
Totta. Miehetkin voivat näyttää todella upeilta. Varsinkin urheilua harrastavat ja itsestään muutoinkin huolta pitävät.
Yhtään cameltoeta en ole nähnyt. Ehkä siksi että en katso sille alueelle. Onko sinusta normaalia ulkona kytätä naisten alapäitä?