Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni vaatii että minä kesälomallani tekisin kaikki kotihommat kun hän on töissä.

Vierailija
02.07.2021 |

Pitäisi ehtiä pyykinpesuun ja kaupassa käymiseen, ruoka pitäis olla tehtynä kun hän tulee kotiin. Ei kuulemma jaksa enää työpäivän jälkeen ruveta kokkaamaan mun kanssa.

Tänäänkin ollaan lasten kanssa herätty, tehty aamupala ja nyt lähdetään rannalle.
En missään välissä kyllä ehdi siivoamaan tai ruokaa laittamaan. Eväät tein itelle ja lapsille.

Taas saa haukut kun tullaan kotiin. Ärsyttää.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä meinaat saada, ni kyl se vaan täytys.

Vierailija
2/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se härski!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä vaadit taatusti häneltä samaa, kun hän oli äitiyslomalla. Eli sitä saat mitä silloin tilasit. 

Vierailija
4/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta yhtään mieheltä. Aika tylsä elämä, kun pitää av:lla yrittää leikkiä uhrimiestä :D

Vierailija
5/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on oikeassa .

Vierailija
6/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähdette lasten kanssa vähäksi aikaa johonkin reissuun ?

Ei ole kotona sotkua vaimon tullessa ja te taas voitte nauttia vaihtuvasta maisemasta , ehkä jopa täysihoidosta jossain.

Vierailija
7/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Vielä vuonna 2021 nainen edelleen on velvollinen kotona ollessaan hoitamaan lasten lisäksi kotityöt ja jos mies on lomalla ja vaikka lapsia ei olisi, niin naisen pitäisi silti passata ukko. Koska onhan miehellä suurempi oikeus lomaan ja nukkumiseen kuin naisella. En voi ymmärtää, miksi tuo ns fyysisesti vahvempi sukupuoli heittäytyy noin heikoksi, että pitää akan huolehtia kaikesta.

Vierailija
8/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan noi semmosia hommia mitä vaimosi tekee hän on lomalla ja sinä töissä? Sulla on enemmän aikaa tehdä noita asioita. Kun tuutte rannalta niin pyykit pesuun ja ruoka tulille ja vaimo saa pötköttää sohvalla hetken ja levätä töiden jälkeen. Vaimo hoitaa sitten iltapesut muksujen kanssa tms.

Vierailija
9/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pysyt miehenä, bro. 

Tuo on juuri se tuhon tie jos nyt annat periksi. Kohta on musta mamba makuuhuoneessa sillä aikaa kun sinä teet iltapalaa keittiössä. 

Naisten kanssa pitää olla lujana. Naisilla on sellainen luonto, että jos aistivat pelon niin käyvät säälittä kimppuun. 

Vierailija
10/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on oikeassa .

Ei kenenkään tarvitse aikuista ihmistä passata tai sovittaa aikataulujaan hänen mukaan vaan ottaa sitä aikaa ja tilaa itselleen ja lapsilleen.

Kivaa rantapäivää ap ja LAPSET.

Vierailija
11/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajan mitä käytät täällä kirjoittaessasi p@skaa, voisit käyttää niihin kotitöihin. Mielestäni ei ole liikaa vaadittu jos yhden kuukauden vuodesta teet niitä kotitöitä.

Vierailija
12/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siivoat illalla kun olet saanut ruuan valmiiksi? Se nyt vain on niin, että kun lapsia tulee niin ne omat lomat vailla velvollisuuksia ja työtä ovat mennyttä. Turhaan siis kiukuttelet ja teet itsestäsi ääliötä, pian se loma loppuu ja pääset töihin ja kotitöiden määrä tasaantuu. Huolehdit nyt vain sitten siitä, että vaimo tekee samassa suhteessa omilla lomillaan.

Vierailija
13/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on oikeassa .

Ei kenenkään tarvitse aikuista ihmistä passata tai sovittaa aikataulujaan hänen mukaan vaan ottaa sitä aikaa ja tilaa itselleen ja lapsilleen.

Kivaa rantapäivää ap ja LAPSET.

Eli vaimokin voi töiden jälkeen jäädä sohvalle vetämään lonkkaa . Kotityöt on ikävä rasite joita joutuu tekemään eikä ole reilua että vain toinen tekee töiden jälkeen .

Vierailija
14/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siivoat illalla kun olet saanut ruuan valmiiksi? Se nyt vain on niin, että kun lapsia tulee niin ne omat lomat vailla velvollisuuksia ja työtä ovat mennyttä. Turhaan siis kiukuttelet ja teet itsestäsi ääliötä, pian se loma loppuu ja pääset töihin ja kotitöiden määrä tasaantuu. Huolehdit nyt vain sitten siitä, että vaimo tekee samassa suhteessa omilla lomillaan.

Me ollaan iltaisin yhdessä siivottu ka tehty ruoka kun vaimo on tullut töistä kotiin. Nyt hän lähinnä vaan valittaa kun minä en ole mitään kotihommia tehnyt.

Vaimo ei itse tehnyt yhtään mitään kotihommia kun oli äitiyslomalla vaan silloinkin teimme ne yhdessä iltaisin. Lisäksi minä hoidin lapset nukkumaan.

Nyt kun se on hänen hommansa niin alkoi valitus!

Ap

Vierailija
15/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla ei ole lomaa kun aloitti uudessa työssä, ja nyt sitten kiukuttelee minulle.

En minä jaksa yksin siivota ja hoitaa lapsia koko päivää, täysi työ keksiä tekemistä edes päivisin. Tykkäisin että he pääsevät lomallaan uimaan, puistoon yms. enkä todellakaan ala kökkiä sisällä näillä ilmoilla siivoamassa.

Ap

Vierailija
16/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa siivooja ja lopeta ininä. 

Vierailija
17/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et anna piiruakaan periksi muijallesi tai huomaat kohta olevasi pillun ja hellan välissä.  Anna pirulle pikkusormi niin se vie koko käden!

Vierailija
18/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan iltaisin yhdessä siivottu ka tehty ruoka kun vaimo on tullut töistä kotiin. Nyt hän lähinnä vaan valittaa kun minä en ole mitään kotihommia tehnyt.

Vaimo ei itse tehnyt yhtään mitään kotihommia kun oli äitiyslomalla vaan silloinkin teimme ne yhdessä iltaisin. Lisäksi minä hoidin lapset nukkumaan.

Nyt kun se on hänen hommansa niin alkoi valitus!

Ap

Niin varmaan....ja lapset omi ilman ruokaa ja vaatteita päivisin.

Vierailija
19/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valmista ruokaa. Pyykit voi laittaa pyörimään illallakin. Ei tällaisia päiviä jotitöiden tekemiseen kuulu tuhlata, vaan nauttia kesästä ja lomasta! Sekä sinun että lasten, ja vaimosi sitten kun hän jää lomalle. T. Yksi vaimo

Vierailija
20/88 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla ei ole lomaa kun aloitti uudessa työssä, ja nyt sitten kiukuttelee minulle.

En minä jaksa yksin siivota ja hoitaa lapsia koko päivää, täysi työ keksiä tekemistä edes päivisin. Tykkäisin että he pääsevät lomallaan uimaan, puistoon yms. enkä todellakaan ala kökkiä sisällä näillä ilmoilla siivoamassa.

Ap

Siivoatte lasten kanssa yhdessä. Siinä teille tekemistä. Sitten sinne ulos ja muihin menoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi