Syökö mun mies salaa?
Hän on ylipainoinen, vatsa on iso ja jenkkakahvat löytyy. Ihmettelen miten hän voi olla tuossa kunnossa, jos syö vain sen mitä minä näen hänen syövän.
Kuinka todennäköistä on, että mies syö salaa? Hänellä on ylipainoa n. 20 kg.
Kommentit (4)
Se läski on kertynyt vuosien varrella, ääliö. Jos nyt kuluttaa sopivasti, niin ei liho eikä laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Se läski on kertynyt vuosien varrella, ääliö. Jos nyt kuluttaa sopivasti, niin ei liho eikä laihdu.
Ääliö olet itse.
Aapee vain esitti kysymyksen ja sinä vatsaat kuten ehta ääliö vastaa.
Joo, aapee, aineenvaihdunta vaikuttaa ja pikkuhiljaa ne kertyy. Ottakaa vaaka käyttöön. Ehkä se motivoi. Ja keksikää kivaa liikuntaa ja tekemistä ja tehkää yhdessä kivoja ruokia. Sydän ja mieli kiittää.
Voi syödä salaa tai voi olla, että siinä on joku muu juttu. Salaa keneltä?
Ehkä hän on vain himovanukoitsija, livahtaa monta yksin tein kuin Ismo Alangon laulussa :)
Muistatko sen mainoksen, jossa "klinikalla" hoidettiin Magnumjäätelöriippuvuutta? Hoito päättyi, tarjottiin Magnumia, nainen kieltäytyi, meni limusiiniinsa ja avasi salalokeron, jossa oli läjäpäin Magnumeita. Nam, miten hyvää suklaata siinä jäätelössä! Pointti siis siinä, että sokeririippuvuus on paha, eikä siitä pääse helposti eroon. Asia saattaa jopa hävettää, joten siitä ei puhuta ja se pidetään salassa.
Syö töissä reilusti? Jos juo olutta useamman viikossa niin ylimääräisiä kaloreita tulee kyllä.