Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä et ainakaan halua elämältäsi?

Vierailija
03.07.2014 |

Aloitan:

- työttömyyttä

- lihavuutta

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa toimeentuloa.

Huonoa parisuhdetta eli tylsää jurottavaa miestä, joka on laiska eikä pidä itsestään huolta. Kävisi ehkä vieraissa, ei huolehtisi lapsista. Huono sängyssä.

Sairautta. 

Vierailija
2/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeutta tai kuuroutta.

Mitään vakavaa sairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi liikaa (yli kahta) lasta, olla työtön, lihava tai kyyninen.

Vierailija
4/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaa sairautta

Lihavuutta

Lapsiperhe-elämää (älkää ymmärtäkö väärin, pidän lapsista, työskentelen lasten parissa mutta en halua sellaista itselleni)

Vierailija
5/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsia

- halvaantumista

- aivokuolemaa

Vierailija
6/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Työttömyyttä

-Kovin pienipalkkaista työtä

-Avioeroa 

-Uusperhettä

-Vakavaa sairautta

-Päihdeongelmaista, väkivaltaista tai pettävää puolisoa

-Huonoa parisuhdetta, jossa jompi kumpi ei ole valmis tekemään töitä suhteen eteen

-Liian pientä asuntoa liian isolle perheelle

-Tilannetta, että minulla ei olisi varaa maksaa lapsille esimerkiksi suksia, kenkiä, luistimia aina tarpeen tullen (tämä toki liittyy noihin toimeentuloasiohin)

-Tilannetta, että minulla ei olisi minkäänlaista vanhuudenturvaa (säästöjä, rahastoja, omaa asuntoa jne)

Tässä nyt muutamia, ja eihän näihin kaikkiin voi vaikuttaa mitenkään. Mutta kyllä nuo ohjaavat aika paljon valintojani. En esimerkiksi jäänyt suhteeseen päihteisiin menevän poikaystäväni kanssa (josta mitä todennäköisimmin olisi tullut juurikin pettävä alkkis puoliso, kyllä nuorena jo näkee kelle maistuu turhan paljon alko, vaikka "bilevuosia" eletäänkin). Vaikka rakastuin myöhemmin palavasti hyvään ja kunnolliseen mieheen, niin annoin useamman vuoden (4) kulua ennen kuin menimme naimisiin, ja vielä enemmän ennen kuin aloimme lapsia tehdä. Olen valinnut alan, jolla pääsin hyville palkoille, mutta siinäkin totta kai on ollut ripaus tuuria matkassa. Sairauksitta en ole säilynyt, vaikka niin toivoin ja sen eteen töitä olenkin tehnyt. Niin se vain on, että kaikkea voi kyllä toivoa, ja töitä tekemällä mahdollisuuksia parantaa, mutta silti kaikelta ei voi välttyä.

Vierailija
7/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tavis.

Vierailija
8/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia, omakotitaloa, elämää samassa kaupungissa loppuikääni.

Vierailija
9/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyttä. Tosin automaatio ja robotisaatio taitavat aiheuttaa tämän tulevaisuudessa. Tulevaisuus tuntuu pelottavalle näin parikymppisenä :/

Vierailija
10/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:08"]

olla tavis.

[/quote]

Ja sinä olet...? :D

Vierailija
11/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurottavaa miestä, joka minulla nyt on. Vaikeaa vaan pistää seurustelu poikki, mutta pakko kai se on. Tuskin toinen muuttuu tuosta. :(

Vierailija
12/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:11"]Työttömyyttä. Tosin automaatio ja robotisaatio taitavat aiheuttaa tämän tulevaisuudessa. Tulevaisuus tuntuu pelottavalle näin parikymppisenä :/

[/quote] Minulla on ihan samanlaisia pelkoja. Tuntuu ristiriitaiselta opiskella ja ahkeroida valmistuakseen maailmaan, jossa sinulle ei ole mitään käyttöä. Laihana lohtuna tietysti se, ettei ole työttömyytensä kanssa tulevaisuudessa yksin :( Täytynee vain luottaa, että tulevaisuuden maailma on palkkatyön puutteesta huolimatta parempi paikka.

Vierailija
13/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rahaa. En halua muuttua rahaa kerääväksi ja rahaa alati ajattelevaksi saituriksi.

Vierailija
14/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteettomuutta, eli siis sitä että jämähtäisi paikoilleen saavuttamatta enää mitään

Vierailija
15/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia.

Vierailija
16/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:46"]Aloitan:

- työttömyyttä

- lihavuutta

[/quote]. Apina ! Miten olisi terveys ennen mitään muuta. Lihavuuteen voi itse vaikuttaa. Haluaisin että sairastuisit vakavasti.

Vierailija
17/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi jo vastanneista. Lisään vielä, että yksinäisyytttä.

Vierailija
18/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitumista. Se olisi pahinta mitä voisi käydä.

Vierailija
19/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:46"]Aloitan:

- työttömyyttä

- lihavuutta

[/quote]. Apina ! Miten olisi terveys ennen mitään muuta. Lihavuuteen voi itse vaikuttaa. Haluaisin että sairastuisit vakavasti.

[/quote]

En haluaisi ikinä päätyä kommentoijan kaltaiseksi! Mistä moinen vihamielisyys kumpuaa?