Löysin juuri maasta 10€ setelin!!!!
Olen onnesta soikeana, raha on niin tiukalla ja tuolla saan paljon ruokaa, jauhelihaa, perunoita tai broilerinkoipia tai maitoa tai tomaatteja :))))))
Kommentit (14)
Kiva juttu, olisin onnellinen minäkin :)
Oho viesti karkasi :))))
Kävin juuri kaupassa, ostin:
1,6 kg tomaatteja
kiinankaalin
patongin
3 maitoa
oliiviöljyn
ananasmurskan
tiivistemehun
perunoita
2 kurkkua
nakkipaketin
minulla oli vielä panttipulloja 2,75€ arvosta joten ostokseni maksoivat 15,30€. Sain ne tavallaan 5,30 eurolla, kiitos tuon löytösetelin :))) Ihanaa! Luksukseksi ostin mehua ja patonkia ;) Ilman seteliä olisin jättänyt ne kauppaan.
Ap
Olen iloinen ap puolestasi :) Tällaiset aloitukset ovat mukavia ja ap sai tartutettua hyvän mielen muhunkin.
Toki olisin itsekin tosi tyytyväinen, jos löytäisin maasta kympin, mutta mulle sen arvo ei olisi niin suuri kuin sulle. En ole itsekään varakas, mutta kuitenkin ok toimeentuleva.
Mä löysin kerran 50 euron setelin! Voi sitä juhlaa!
Hienoa. Mä en oo maasta ikinä löytänyt, mutta kerran ärrän myyjä sekoili antaessaan rahaa takaisin ja meinas siis antaa 20e ylimääräistä. Huomasin heti ja pari sekuntia mietin, että olenko hiljaa ja työnnän rahat lompakkoon huomaamatta muka mitään. Se olis menny läpi kyllä. Rehellinen minä voitti ja sanoin rahat kourassa et nyt tais mennä väärin.. Sitä hetkeä oon miettiny :) itsekkin "köyhänä". Hyvä mieli tietty tuli kun oli rehellinen.
Ajattele jos sen kadotti joku sinuakin köyhempi...
Onneksi löysit eikä mennyt jollekin pulille 10 Koff-tölkkiin. :)
Oho :0 mistä löysit 10 setelin?? Vitsin hyvä tuuri :D
Mä löysin yksi kesä 20 € maasta. Käytin sen rahan mansikkalaatikkoon. Oli vielä tosi tuoreita ja hyviä mansikoita.
SFW?