Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla ei ole mattoja lattioilla?

Vierailija
02.07.2021 |

En laita mattoja koska ne keräävät pölyä. Keittiössä varsinkin, muruja aina ja eläimet viskoo ruokiaan matoille jotka ovat aina likaisia. Helpompi pitää puhtaana lattiapinnat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet matot vain keittiössä (koska kissalla ei ole sinne asiaa) ja kahden lattiaa muuten naarmuttavan tuolin alla. En tykkää matoista osana sisustusta, tai siitä miten ne keräävät pölyä ja aina saa olla tuulettamassa. Samoin kissa tähtää oksennuksensa aina maton päälle jos sellaisia on lattialla. Aika nopeasti kissan hankittuani lähti siis matot roskiin, eikä uusia ole tullut.

Vierailija
2/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Samat syyt. Tuntuu itsestä ihan normaalilta, mutta luulen että esim joissain sukulaisissa se herättää ihmetystä. Tällä hetkellä "puuttuu" makuuhuoneiden matot, keittiön matto ja ruokailuryhmän matto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Me omistetaan vain yksi matto ja sekin on hankittu sen takia, että kävelemään opettelevalla lapsellamme olisi kaatuessaan hieman pehmikettä pepun alla.

Meillä on lattialämmitys kaikissa huoneissa, joten matoista on vaan ylimääräistä vaivaa.

Vierailija
4/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Samat syyt. Tuntuu itsestä ihan normaalilta, mutta luulen että esim joissain sukulaisissa se herättää ihmetystä. Tällä hetkellä "puuttuu" makuuhuoneiden matot, keittiön matto ja ruokailuryhmän matto.

Mun anopin pitää aina päästä päivittelemään sitä, ettei meillä ole mattoja 🙄

Vierailija
5/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pidetäänkö teillä mattoja lattioilla?"

-Kyllä pidetään

-Ai, meillä ne pysyy pitämättäkin

Vierailija
6/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mattoja lattioilla.

Vierailija
7/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pidetäänkö teillä mattoja lattioilla?"

-Kyllä pidetään

-Ai, meillä ne pysyy pitämättäkin

Joku veti herneen nenään. Huvikseni heitin tämän vitsin tähän...

Vierailija
8/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentu talossa, pissaili matot, nyt on yksi matto enää jäljellä ja senkin heivaan kohta pihalle. Muutenkin kun noita eläimiä on, niin eihän ne matot mikään kaunistus kyllä ole, kissat oksentelee ja koirat karvoittaa. Silti itse tykkäisin että olisi matot, luo minusta kodikkuutta ja estää kaikumista, joten tulee aina välillä sitten hankittua uusia tilalle.

9/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialämmitys. Mukavampi olla vähemmillä matoilla. Olohuoneessa on iso aito solmittu matto sohvaryhmän alla, ja makuuhuoneissa sängyn vieressä lankamatot. Muuten ei ole, kuin kuramatto eteisessä

Vierailija
10/10 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kerrostaloasujia nämä mattojen karsastajat, kun kaikki kolinat ja töminät kuuluu suoraan alakertaan. Kiitos!

T. Koluuttajan alapuolella asuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi