Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vtuttaa koputtelevat hotellisiivoojat päivittäin. Pitääkö aina käyttää sitä tylyä dont disturb jos ei halua koputuksia eikä uusia lakanoota päivittäin.

Vierailija
02.07.2021 |

Olen yöpynyt 4 yötä ja yksi siivoiskerta jossain puolivälissä kyllä riittää, olen yötyöläinen ja nukun myöhään.

Nytkin vaikka huoneen luovutus on klo 12 tämään, niin eikö siivooja koputtanut äsken klo 10. Eikö sen pitäs tehdä siivouskeikka vasta klo 12-14.

Nuo siivoojat häiritsee enemmän kiin röökirouva pätsikerrostaloni tuuletusparvekkeella - ja täällä ku piti saada nukkua rauhassa..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten se "Don't disturb" on, että sitä käytetään. Tai sitten sanot respassa jo etukäteen ettei tarvitse siivota. Se siivooja tekee siellä työtään, eikä ole mikään ajatusten lukija.

Vierailija
2/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hölmöjen kannattaisi pysyä kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vidun kermaperse!!!!!!! On se kyllä on niiin vakeeta laittaa se vidun läpiskä oven kahvaan!

T. Hotelli siivooja

Vierailija
4/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta edes se läpyskä. Tulevat silti.

Vierailija
5/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se, kun puhelin piippaa viestin saapumisen merkiksi, toisinaan se jopa soi.

Ikinä ei saa missään olla rauhassa.

Vierailija
6/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kävivät lapusta huolimatta joka päivä katsomassa löytyisikö varastettavaa.

Vierailija
7/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta edes se läpyskä. Tulevat silti.

Kuulemma nykyään hitellin on oikeus tietää mitä huoneessa puuhataan - saa olöa max 12 h paikallaan

Vierailija
8/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viikon oleskelussa ei pitäisi mitään siivousta edes tehdä. Mä olen varannu huoneen omaan käyttööni ja v*tuttaa suuresti kun sinne tungetaan siivoamaan kieltolapusta huolimatta kun tavarani on levällään. Pitäisi tulla vain pyynnöstä.

Vierailija
9/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hotellisiivooja. Voi sitä valituksen määrää, jos ei ollut käynyt noissa huoneissa siivoomassa, se don't disturb joo, mutta kun sen sitten neljältä ottaa pois, niin sitten sinne pitäis mennä siivoomaan...!

Vierailija
10/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuone kun ei ole sinun kotirauhaasi kuuluvaa aluetta, kuten vuokrakämppäsi tai osakehuoneistosi.

Vierailija
11/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja tekee työtään. Jos hänellä on määrätty työrytmi ja aikataulu ei voi siitä poiketa.

Miten edes siivooja voi tietää, ettei ovellesi saa koputtaa ellet ole siitä jollaintapaa ilmoittanut.

Itse olet itsekeskeinen, vika ei ole siivoojissa.

Vierailija
12/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tunne, kun se huone ei voi olla omassa hallinnassa sen ajan ku on hotellissa. Mä en halua siivousta, en pyyhkeitä, en mitään kyselyjä sen parin yön aikana, en halua olla kuin varpaillani maksamassani huoneessa. Se on mun yksityisaluetta sen ajan kun olen siellä!!

Vierailija
13/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielestäni huippu idea tulla helteellä hotelliin, mutta pysyn jatkossa kotpnani hiloilemassa.

Reaspasta siis kysyin ja sanottiin että n viikon oleskelussa on tietyt siivouspäivät. Ja muina kuulemma saa olla rauhassa.

On joo vaihdettu lakanat yhtenä pvänä mutta silti koputellaan joka aamu. Ei saanu ollq rauhassa.

Ap

Vierailija
14/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellihuone kun ei ole sinun kotirauhaasi kuuluvaa aluetta, kuten vuokrakämppäsi tai osakehuoneistosi.

No mitä varten hotellihuonetta sitten edes varataan. Sama olisi nukkua kadulla

Vierailija
15/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mielestäni huippu idea tulla helteellä hotelliin, mutta pysyn jatkossa kotpnani hiloilemassa.

Reaspasta siis kysyin ja sanottiin että n viikon oleskelussa on tietyt siivouspäivät. Ja muina kuulemma saa olla rauhassa.

On joo vaihdettu lakanat yhtenä pvänä mutta silti koputellaan joka aamu. Ei saanu ollq rauhassa.

Ap

Oletko käynyt sanomassa siitä respaan? Kyllä heitä luulisi kiinnostavan, jos asiakas ei ole tyytyväinen.

Vierailija
16/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siivoojista valitus on vähän samaa rataa kuin puhelinmyyjistäkin.

Kummatkin tekevät hänelle määrättyä aliarvostettua työtä, kaikenlisäksi hyvin pienellä palkalla. Jos jättää siivoamatta tai soittelematta saa potkut.

Pienen palkan lisäksi saa haukkumisia päällensä.

Minua aina suututtaa itseään parempana pitävien valitukset itsestääselvistä asioista.

Vierailija
17/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala tunne, kun se huone ei voi olla omassa hallinnassa sen ajan ku on hotellissa. Mä en halua siivousta, en pyyhkeitä, en mitään kyselyjä sen parin yön aikana, en halua olla kuin varpaillani maksamassani huoneessa. Se on mun yksityisaluetta sen ajan kun olen siellä!!

Kerro tuo respassa kun saavut ja laita se lappu kahvaan. Vai etkö osaa kieltä ja kuvittelet, että sun ajatuksia luetaan?

Juntille kaikki on vaikeaa. Provotkin surkeita.

Sinä olet niitä, jotka suuttuvat toisille kun mokaavat itse. Ns. Säälittävä tapaus.

Vierailija
18/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on sinun pitää ilmoittaa siitä selkeästi!

Vierailija
19/19 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaa hotellihuoneen niin jos ei tiedä pitää itse selvittää miten siellä toimitaan. Ja sitten ilmoittaa SELKEÄSTI jos haluaa jotain muuta tai ei halua näitä normaaleita palveluita.

Ei kukaan työntekijä voi tietää jokaisen asujan toiveita.

Eikä hotelli ole velvollinen erikseen kaikilta kysymään mitä juuri tämä asiakas mahtaa haluta.

Hotellissa toimitaan normaalisti ellei joku asukas toisin ilmoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän