Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Lontoossa käyneitä?

Vierailija
03.07.2014 |

Mikä olisi fiksuin ja edullisin ratkaisu koskien kaupungissa liikkumista?

Jos olettaa, että hotelli on 2 km säteellä keskustasta ja tarkoituksena olisi käydä läpi yleisimmät nähtävyydet, niin kannattaako ottaa joku päiväkortti julkisiin tms. vai ajella taksilla? Olemme kaupungissa 3 vrk ja matkaan lähtee useampi henkilö.

Jos on jotain muitakin Lontoo-tärppejä tai käytännön vinkkejä, niin mieluusti otetaan vastaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:19"]

Mille lentokentälle lennätte? Helpompi antaa neuvoja, kun tietää, miltä kentältä tulette.

[/quote]

Hyvä kysymys... Mihin mahtaa Ryanair lentää? -ap

[/quote]

Mitä hittoa? Miten sinä voit olla lähdössä yhtään mihinkään matkalle, jos et edes tiedä mihin lentosi laskeutuu? Et osaa myöskään ottaa selvää, miten matkakohteessa kannattaa liikkua julkisilla. Seuraavaksi kysyt varmaa mikä valuutta maassa on käytössä. Tuletko matkallasi palstailemaan, että mä olen täällä ravintolassa ja tää ruoka-annos maksaa 15 puntaa, paljon se on euroissa? 

[/quote]

Öh, anteeksi, oi täydellinen ihminen. Ensinäkin ystäväni varasi lennot, eikä ole ollut vielä tähän asti  tarpeellista katsoa mihin kentälle lennetään. Kävin kyllä jälkikäteen katsomassa (ihan osasin, vau), mutta ajattelin olevan näppärämpää kysäistä tästä, kun lähes reaaliajassa viestejä tuli ja asioista käytännössä tietäviä ihmisiä paikalla. Ja mitä kaupungissa liikkumiseen tulee, osaan kyllä surffailla netissä, mutta tämänkin tiedon ajattelin selviävän helpommalla täältä kysymällä. Kun noilla nettisivuilla on äärettömästi tietoa ja vain murto-osa koskettaa minua, ihmillä on ehkä vinkkejä joita kaupalliset sivut eivät tarjoa jne.

Ja minä kun luulin, että tämä on keskustelupalsta. Ja keskustelua on mielestäni mm. se, että kysellään asioista joista muilla on omakohtaista tietoa. Mutta anteeksi nyt kovasti jos päiväsi on pilalla. Mutta pääsitpähän besserwisseröimään, se on varmasti tärkeää sinulle :) ap

Vierailija
22/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa kannattaa ehdottomasti hyödyntää erinomainen julkinen liikenne. Busseista näkee hyvin vilinää ja kaupunki hahmottuu hyvin. Jos eksyy, niin hyppää jossain metroasemalla (tube) pois ja suunnistaa metrolla talas kotikulmille. Ihmiset on tosi avuliaita. Oyster on hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla