Onko sinulla koskaan ollut kuuloharhoja?
Kommentit (10)
Kauheissa univeloissa kuulin ikään kuin musiikkia, ABBAa. :)
Lääkkeiden tahaton (en yrittänyt itsemurhaa) yliannostus humalassa aiheutti äärimmäiset voimakkaat visuaaliset ja auditoriset hallusinaatiot. Eli on.
On, kun olin masentunut. joskus kuulen niitä ollessani todella väsynyt.
On, kun lemmikkini oli juuri kuollut ja olin hyvin järkyttynyt. Yöllä olin aivan tuskainen ja harhainen ja luulin koko ajan kuulevani lemmikkini äänet :(
On. Kun luin yo-kokeisiin ja toisen kerran itse kokeessa. Joku huusi (mun omalla äänellä) pääni sisällä ja oikein säpsähdin kun tapahtui niin yllättäen.
Tästä on lähes 10v aikaa.
Lemmikkini kuoleman jälkeen kuulin sen ääniä vielä pitkään.
Oli kerran, noin 40 tunnin yhtämittaisen valvomisen jälkeen.
Kirjoitin jotain opiskelujuttua ja deadline lähestyi uhkaavaa vauhtia joten olin valveilla jotain 45 tuntia putkeen. Aloin jossain vaiheessa kuunnella samalla musiikkia mp3-soittimestani josta loppui virta siinä n. 40. tunnin kohdalla. Annoin kuulokkeiden olla päässä ja myöhemmin aloin taas kuulla musiikkia. Kappaleet meni siinä järjestyksessä kuin ne meni soittolistalla ja aika kauan aikaa musiikkia "kuunneletuani" tajusin, että tosiaan, soittimestahan loppui virta jo ajat sitten... Jotenkin siinä väsyneenä ei heti musiikin alkaessa soimaan tajunnut ettei se tule soittimesta.
Ei valitettavasti ole. Olen toivonut kuulevani harhoja, mutta ei ole vielä tullut.
Kerran koin humalassa todella erikoiset hallut. Näin kuussa kaverini nauravat kasvot ja keskustelin hänen kanssaan tovin. Tilanne oli minulle hyvin todellinen.
Jälkeenpäin tilanne säikäytti hiukan, koska en tosiaan ollut ottanut muuta kuin alkoholia.
On ollut kahdesti elämäni aikana. Kerran vuoteessa nukkumaan mennessä ja toisen kerran yo-kirjoituksissa. Ainakaan jälkimmäinen kerta ei liittynyt väsymykseen.