Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näettekö koskaan unia joista ette haluaisi herätä?

Vierailija
02.07.2021 |

Minulla oli sellainen uni viime yönä. En kerro millainen, koska ketään ei kiinnosta toisten unet, mutta unen tunnelma oli paljon mukavampi kuin todellisuus, ja kun heräsin, halusin nukahtaa uudelleen ja palata siihen uneen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ainaki jos siellä on myös jo edesmenneitä läheisiä mukana. Joskus myös uni on ollut hauska tms että haluaisi sen jatkuvan. Tai uni on jäänyt "kesken".

Vierailija
2/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Usein on romantiikkaa, ja sitten heräänkin ja harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähty sellaisia unia. Herääminen on hyvän unen jälkeen ollut aika tahmaista, uni on ollut enempi kuin todentuntuinen ja herääminen ja todellisuuden kohtaaminen on jäänyt hetkeksi pyörimään päähän, että "hei, eihän tää ole yhtään sellaista kuin pitäisi". Näin minulla, olen muutoinkin erittäin voimakkaasti kaiken kokeva henkilö, hulluna pitävät, mutta ei ole sen väliä.

Vierailija
4/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä seurustelin John Travoltan kanssa. Ärsytti herätä tänne ankeaan yksiöön.

5/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin, sais niitä tulla useamminkin 🥰

Vierailija
6/6 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa unista on parempia kuin todellisuus. Olisi mahtavaa jos voisi nukkua 20-22 tuntia vuorokaudessa. Lyhyt hereillä olo riittäisi pakollisiin syöminen, vessa ja suihku.