Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tokaisi sitten mulle, että

Vierailija
03.07.2014 |

"Toivottavasti ei sun pimppi löysty." Meille siis tulossa toinen lapsi. Kysyin, että anteeksi mitä ja on nyt 3 päivää pyydellyt anteeksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Vierailija
2/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtänet, että häntä asia huolettaa hiukan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä mieheltä ajatella vain itseään. Nainen synnyttää miehelle jälkeläisen tuskalla ja isolla henkilökohtaisella riskillä, ja mies on huolissaan lähinnä siitä, pysyykö pimppi tiukkana häntä varten. Olisin vastannut, että "toivotaan että kuolen synnytyksessä, jos sattuu niin pahasti repeämään, ettei herralle enää kelpaa! Voit sitten hyvällä omallatunnolla hankkia jonkun uuden pimpin elämääsi, jos se sua kaikkein eniten huolettaa!"

Vierailija
4/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti huolettaa mutta voit vastata että varmasti löystyy.

Vierailija
5/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä ton ehkä joten kuten vielä ymmärtää, mutta että jotkut naisetkin kuvittelee sen sekunteja kestävän vauvan ulostulon löystyttävän paikkoja. ei. raskausaika tekee niin. eihän teidän peräsuolikaan yhden ison jöötin jäljiltä jää löysäksi.

Vierailija
6/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:19"]

mieheltä ton ehkä joten kuten vielä ymmärtää, mutta että jotkut naisetkin kuvittelee sen sekunteja kestävän vauvan ulostulon löystyttävän paikkoja. ei. raskausaika tekee niin. eihän teidän peräsuolikaan yhden ison jöötin jäljiltä jää löysäksi.

[/quote]

Mitä väliä? Löysä mikä löysä, vähät siitä mistä se johtuu. Pointti on siinä, että miestä kiinnostaa vain naisen käyttöarvo hänelle itselleen, ei naiselle koituva kipu ja haitta.

Vierailija
7/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten odotit? Vaihtaa sut nuorempaan, jos rupsahdat. Aika unohtaa Disney-sadut jo.

Vierailija
8/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että miehen onnettomalle pikku pilille on ihan sama minkä kokoinen pimppi on. Joo, mieheltä erittäin typerää ja noloa, ja valitettavasti tämä idiootti heitto pysyy mielessäsi aina ja joka kerta kun miehen kanssa petipuuhissa olet. Sanoppa hänelle se ja kysy miten hän aikoo tämän heiton lähtevän mielestäsi pois - kai hänellä on siihenkin suunnitelma?

Vierailija
9/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
10/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi anteeksi tyhmää kysymystään, hienoa! Olen mies, varmasti teen tyhmiä ja ajattelemattomia kysymyksiä, enkö saa niitä anteeksi? Ettekö armon naiset itse koskaan sano tai kysy mitään tyhmiä?

Perkele mitä idiootteja.

Vierailija
11/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältähän se kuulostaa, mutta ilmeisesti mies on aika luottavainen että synnytys menee joka tapauksessa hyvin... En ehkä itsekään voisi vastustaa sitä että pelottelisin miehen tuollaisen tyhmyyden jälkeen sillä, mitä kaikkea voi oikeasti mennä pieleen ja että lapsi voi vammautua, lapsi voi kuolla, miehestä voi tulla leski ja yksi tai kaksi lasta jäädä äidittömäksi.

Mutta siitä löystymisestä, sain talvella toisen lapsen ja väitän etten ole löystynyt. Tuskin olen tosi napakka ollut ennenkään, mutta ei ainakaan tunnu siltä että olisi mitään löystymistä tapahtunut.

Vierailija
12/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton ja hölmö kommentti mieheltäs.

Vierailija
13/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sama mitä se oli ennen synnytystä. Sehän on selvää. Lantionpohjajumppaa kehiin vaan.

Vierailija
14/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota pitäisi pyytää anteeksi? Sehän on ilmiselvän asian toteaminen. Kyllähän sinäkin toivot, että pimppisi ei löysty synnytyksen myötä, eikö vain?

Vierailija
15/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:49"]

Pyysi anteeksi tyhmää kysymystään, hienoa! Olen mies, varmasti teen tyhmiä ja ajattelemattomia kysymyksiä, enkö saa niitä anteeksi? Ettekö armon naiset itse koskaan sano tai kysy mitään tyhmiä?

Perkele mitä idiootteja.

[/quote] Yleensä ajattelen ennenkuin sanon mitään ja en sano edes vahingossa mitään noin rumaa kenellekään tutulle! Valitettavasti vain jos joku tuollaisia laukoo, niin sellaisten sanomiset eivät jää yhteen kertaan ja tämäkään kommentti tuskin oli ensimmäinen laatuaan. Voihan sitä aina jälkeenpäin pyydellä anteeksi, mutta miksi sitä turpaa ei voi pitää kiinni? Se olisi hyvin yksinkertaista ja helppoa, myös idiooteille...

Vierailija
16/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ok kysyä mieheltä, joka on menossa leikkaukseen penissyövän takia, että "ei kai sun potenssisi laske sitten leikkauksen jälkeen?"

Niinku et paskat siitä et sul on syöpä jne, mut kai mun orgasmit on niinku taattu kuitenkin?

Vierailija
17/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varmaan molempien toive. toinen sanoo sen ääneen ja toinen pahastuu.  voi vittu sentään.  t. mies 

Vierailija
18/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivotaan että se ei löysty.

Vierailija
19/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin toivon, ettei mun pimppi löysty synnytyksessä ja veikkaanpa että mieheni toivoo samaa. 

Vierailija
20/26 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:49"]

Perkele mitä idiootteja.

[/quote] Yleensä ajattelen ennenkuin sanon mitään ja en sano edes vahingossa mitään noin rumaa kenellekään tutulle! Valitettavasti vain jos joku tuollaisia laukoo, niin sellaisten sanomiset eivät jää yhteen kertaan ja tämäkään kommentti tuskin oli ensimmäinen laatuaan. Voihan sitä aina jälkeenpäin pyydellä anteeksi, mutta miksi sitä turpaa ei voi pitää kiinni? Se olisi hyvin yksinkertaista ja helppoa, myös idiooteille...

[/quote]

Ei ole koskaan kysynyt mitään tyhmää ennen, 15-vuotta ollaan oltu yhdessä, voiko tämän antaa anteeksi, vai pitääkö erota?

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi