Mieheni tokaisi sitten mulle, että
"Toivottavasti ei sun pimppi löysty." Meille siis tulossa toinen lapsi. Kysyin, että anteeksi mitä ja on nyt 3 päivää pyydellyt anteeksi.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:21"]Olisko ok kysyä mieheltä, joka on menossa leikkaukseen penissyövän takia, että "ei kai sun potenssisi laske sitten leikkauksen jälkeen?"
Niinku et paskat siitä et sul on syöpä jne, mut kai mun orgasmit on niinku taattu kuitenkin?
[/quote]
Miksei olisi? Mies miettisi sitä luultavasti itsekin enemmän kuin sitä syöpää.
Jokainen mies muuten, jonka olen tavannut, on sanonut, että vaimo löystyi lapsen syntymän jälkeen, mutta eivät sano sitä vaimoilleen ääneen. Kaiken lisäksi, melkein jokainen mies on myös sanonut ettei se oikeasti vaikuta mihinkään ja jos vaikuttaa, niin lähinnä positiivisesti, koska tietää mistä se johtuu ja se on kuitenkin miehen(kin) mielestä mahtavaa olla isä.
Miehet: hankkikaa nainen lasten tekemiseen ja toinen nainen omaksi huoraksi, siinä teille vastaus. Eipä taida niin miehistä miestä löytyä. Yksi vaihtoehto on myös pysyä siellä äiteen helmoissa. Äitee ymmärtää aina ja on se paras nainen koko maailmassa! Nykyajan mammanpojat kyllä uhoavat vaimonsa selän takana ja välillä naamatustenkin uskaltavat valittaa vaimonsa ulkonäöstä, mutta oma luonne on heillä täysi paska ja sitten itketään kun vaimo ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:49"]
Pyysi anteeksi tyhmää kysymystään, hienoa! Olen mies, varmasti teen tyhmiä ja ajattelemattomia kysymyksiä, enkö saa niitä anteeksi? Ettekö armon naiset itse koskaan sano tai kysy mitään tyhmiä?
Perkele mitä idiootteja.
[/quote] Yleensä ajattelen ennenkuin sanon mitään ja en sano edes vahingossa mitään noin rumaa kenellekään tutulle! Valitettavasti vain jos joku tuollaisia laukoo, niin sellaisten sanomiset eivät jää yhteen kertaan ja tämäkään kommentti tuskin oli ensimmäinen laatuaan. Voihan sitä aina jälkeenpäin pyydellä anteeksi, mutta miksi sitä turpaa ei voi pitää kiinni? Se olisi hyvin yksinkertaista ja helppoa, myös idiooteille...
[/quote]
Ei ole koskaan kysynyt mitään tyhmää ennen, 15-vuotta ollaan oltu yhdessä, voiko tämän antaa anteeksi, vai pitääkö erota?
-AP
[/quote]
Anteeksi jos joku nyt paihoittaa mielensä, mutta pakko sanoa suoraan. JÄTÄ SE! Jos nyt alkaa tuollaiseksi, teidän yhteinen tulevaisuus tulee olemaan karmea. "Vahingossa" alkaa lipsautella tuollaisia ja kohta käy jo vieraissa (jos ei käy jo). Parempi lähteä nyt pois koko suhteesta! Etköhän löytä toisen miehen, joka tykkää myös löysästä pimpistä.
No kyllä on eroaminen höllässä jos yhden kommentin takia aikoo jättää toisen! Mies kuitenkin pyysi anteeksi, ja ilmeisesti pyytänyt monta kertaa. Eikö asiasta voi keskustella, ja kertoa, miten pahalta kommentti tuntui sinusta ja miksi? Ja sitten antaa anteeksi eikä muistella enää jälkeen päin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:21"]
Olisko ok kysyä mieheltä, joka on menossa leikkaukseen penissyövän takia, että "ei kai sun potenssisi laske sitten leikkauksen jälkeen?"
Niinku et paskat siitä et sul on syöpä jne, mut kai mun orgasmit on niinku taattu kuitenkin?
[/quote]
Osuva vertaus! Toisella on kuoleman vakava sairaus, joka voi viedä mennessään?