BMI 22 ja olen lihava
Vatsa pömpöttää ja roikkuu, persus leveä kuin tynnyri, käsissä helttaa, tissit isot. Kauhea kriisi kun katson itseäni peilistä. En tajua miksei liikunta näy missään, vaan olen tämmöinen löllerö-läskikasa. Ja tänään pitäs uskaltaa rannalle..
Kommentit (26)
mä pelaan sulkista ja juoksen. kummasti on yläkroppakin kiinteytynyt, ei alleja yms. rasva on palanut tosi tasaisesti. tämä riittää mulle.
http://foodtrainers.blogspot.fi/2012/09/are-you-skinny-fat-find-out-why.html
Minä olen tuo Bmi 21 ja näytän aikalailla tuolta kuin tuo kuvan nainen. Treenaan nelisen kertaa viikossa, myös painoilla (isoilla!!) . Syön kasviksia ja protskuja, pähkinöitä, avokadoa... ei huonoja hiilareita, eineksiä tms. Ainoa, millä tuo maha pienenee, on se että laihdutan kitudieetillä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:10"]
Minä olen tuo Bmi 21 ja näytän aikalailla tuolta kuin tuo kuvan nainen. Treenaan nelisen kertaa viikossa, myös painoilla (isoilla!!) . Syön kasviksia ja protskuja, pähkinöitä, avokadoa... ei huonoja hiilareita, eineksiä tms. Ainoa, millä tuo maha pienenee, on se että laihdutan kitudieetillä.
[/quote]
Saanko kysyä että mitä sitten teet salilla isoilla painoilla? Millaisia painoja, kuinka pitkiä sarjoja jne. Tai kauanko olet tätä tehnyt? Ihan mielenkiinnosta, luulisi että jos on "progressiivinen" saliohjelma hyvillä, isoilla koko kropan kattavilla liikkeillä + syö vielä hyvin, niin luulisi että jotain tapahtuisi. Olen myös itse siis tällainen, ehkä pikkuhiljaa jo entinen laihaläski, ja kyllä sitä edistystä tapahtuu mutta ai että kuinka hitaasti. Varsinkin maha on myös minun ongelmakohtani.
Minä juoksen pitkiä lenkkejä ja punnerran satunnaisesti. Vatsalihakset ovat erottuvat, eikä käsivarretkaan ole löllöt.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:10"]
[/quote]
Saanko kysyä että mitä sitten teet salilla isoilla painoilla? Millaisia painoja, kuinka pitkiä sarjoja jne. Tai kauanko olet tätä tehnyt? Ihan mielenkiinnosta, luulisi että jos on "progressiivinen" saliohjelma hyvillä, isoilla koko kropan kattavilla liikkeillä + syö vielä hyvin, niin luulisi että jotain tapahtuisi. Olen myös itse siis tällainen, ehkä pikkuhiljaa jo entinen laihaläski, ja kyllä sitä edistystä tapahtuu mutta ai että kuinka hitaasti. Varsinkin maha on myös minun ongelmakohtani.
[/quote]
Käyn bodypumpissa tai crosstraining-tunnilla pari kertaa viikossa. Käytän aina niin suuria painoja kuin mahdollista. Olen treenannut vuosia, ja toki mulla on lihaksia mm. jaloissa ja selässä, mistä ne erottuvat. Mutta maha on aina vain paksu.
BMI=22 > et ole lihava. Herkeä höpöttämästä. Samoin sinä, jonka BMI=21. Menkää mieluummin vaikka psykiatrille. Oikeasti nyt.