Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa, olkaa kilttejä!

Vierailija
01.06.2014 |

Mun kaverini on alkanut näpistellä vaatteita,kosmetiikkaa,ja koruja. Olen ainut joka tietää siitä,eikä hän ole vielä jäänyt kiinni. Nyt hän kuitenkin suunnittelee näpistävänsä yhden hienon topin piilottamalla sen hupparinsa alle pukukopissa,sillä vaatteessa ei ole kiinni minkäänlaista hälytintä. Voiko se onnistua? Olen yrittänyt kääntää hänen päänsä mutta se ei onnistu,enkä tahdo hänen jäävän kiinni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Pidä ap mielessä, että vaikka oletkin onnistunut varastamaan aiemmin kaupasta, tulet ennen pitkää jäämään kiinni. Pilaat oman tulevaisuutesi. Se tavara siellä kaupoissa _ei_ole_sinun, jos et maksa siitä. Et tarvitse sitä turhaa tavaraa ja hienoja vaatteita, ne eivät tee sinusta yhtään haluttavampaa muiden silmissä.

Liikkeissä on valvontakamerat ja vartijat. Älä ole tyhmä.

Vierailija
2/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä voi olla myös hälyjä,mitä et näe ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on ongelma! Kerro jollekin luotettavalle aikuiselle. Tarvitset apua, ennenkuin tuo ongelma riistäytyy käsistä. Kiinni jäät aivan varmasti jossakin vaiheessa, ja se on huonompi vaihtoehto kuin hakea apua ongelmaa. Rohkeutta!

Vierailija
4/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on ongelma! Kerro jollekin luotettavalle aikuiselle. Tarvitset apua, ennenkuin tuo ongelma riistäytyy käsistä. Kiinni jäät aivan varmasti jossakin vaiheessa, ja se on huonompi vaihtoehto kuin hakea apua ongelmaa. Rohkeutta!

Vierailija
5/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä kauppa nii mä tuun väijymään.

Vierailija
6/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jole olet täyttänyt 15, niin sinulle tulee rikosrekisteriin merkintä. Voipi nimittäin haitata monia juttuja tulevaisuudessa. Lopeta, ennen kuin tapahtuu jotain, mitä kadut vuosia!

Vierailija
7/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis tuo alkuperäinen kirjoittaja.Mä tiedän kaikki noi asiat,ja te taisitte nyt ymmärtää väärin. Mun kaveri varastelee,EN minä. Olen yrittänyt saada häntä lopettamaan. Kysyin voiko hänen näpistyksensä onnistua,koska en tahdo hänen jäävän kiinni koska hän on ystäväni. Hän on 12 vuotias...

Vierailija
8/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista teoistaan pitää kantaa vastuu.

Vierailija
9/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Juuri pukukoppeja valvotaan kameroilla enemmän kuin mitään.

Vierailija
10/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

me emme ymmärtäneet väärin. Varkaudesta jää kiinni. Tavarat kaupassa eivät ole sinun, ennen kuin maksat ne.

Vierailija
11/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/12 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla lukutaito hukassa rankan siiderin täyteisen viikonlopun jäljiltä.