Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelastan parisuhteemme vaikka se olisi viimeinen tekoni

Vierailija
02.07.2021 |

Koska olen vähän nörtti ja niin myös tuo toinen puolisko, ajattelen asiaa projektina ja osaprojekteina.
Yksi pieni osa kerrallaan, kunnes kaikki vauriot on korjattu.
Vaurioita kyllä riittää, mutta olen päättäväinen ja sinnikäs ja uskon, että onnistun.

Meidän liittomme on vähän niin kuin sellainen huono projekti, jossa kaikki menee pieleen kommunikaation puutteiden ja väärien määrittelyiden vuoksi.
Mutta korjattavissa, uskon nyt.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiton alku oli tosi onnellinen , tai se hetki, kun vuosien jälkeen tajuttiin olevamme toisillemme muutakin kuin ystäviä. Vuodet ovat muuttaneet suhteen takaisin ystävyystasolle. Aion käyttää nyt ihan kaikki mahdolliset keinot tilanteen korjaamiseksi. ap

Vierailija
2/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että teitä on siinä kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vaurioita lähdet korjaamaan?

Vierailija
4/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen, ap! Omasta puolestani voisin sanoa, että minä jo luovutin. Jos mies ei enää halua olla mulle mies, niin ei sitten.

Vierailija
5/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys parisuhteessa on pahempaa kuin yksinäisyys yksin.

Aina kannattaa yrittää ja muut kliseet saa unohtaa, jos aikoo saada onnellisen elämän.

Mutta jos aiot pelastaa suhteenne yksin, niin aseta projektille takaraja! 6 kk täyttä yritystä ja sitten kylmästi muutat pois, jos mikään ei ole muuttunut.

Vierailija
6/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan yksin, ja jos toista ei pätkääkään kiinnosta, ei niistä sinun hyvän tekemisistä synny mikään hyvä kierre eivätkä osaongelmatkaan ratkea pysyvästi. Joko molemmat teette kunnolla hommia tai sitten säästä voimasi parempaan. Elämäsi on ainoasi, ei mikään kenraaliharjoitus.

Vierailija
7/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vaurioita lähdet korjaamaan?

Voisi sanoa, että ihan perustavaa laatua olevia. Pettämisen seurauksia, läheisyyden puutetta, jumiutumista arkeen ja rutiineihin

Vierailija
8/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tavoite täytyy olla se että tavoite ja projekti on yhteinen.

Vierailija
9/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys parisuhteessa on pahempaa kuin yksinäisyys yksin.

Aina kannattaa yrittää ja muut kliseet saa unohtaa, jos aikoo saada onnellisen elämän.

Mutta jos aiot pelastaa suhteenne yksin, niin aseta projektille takaraja! 6 kk täyttä yritystä ja sitten kylmästi muutat pois, jos mikään ei ole muuttunut.

Mietin tuota itsekin ja ajattelin ensi toukokuuta takarajaksi. Sitten luovutan, jos mikään ei muutu. Nykyisellään liittomme ei ole onnellinen

Vierailija
10/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei parisuhdetta voi korjata. Ei vaikka tekisi mitä.

Vierailija
11/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää, mutta ei liian pitkään, jos paranemista ei tapahdu. Teitä on suhteessa kaksi. Sinnikäs projekti kannattaa senkin takia, että kommunikaatiotaitojen paranemisesta ja tunteiden & asioiden paremmasta käsittelystä on hurjasti hyötyä kaikissa ihmissuhteissa.

Vierailija
12/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin ei parisuhdetta voi korjata. Ei vaikka tekisi mitä.

Tiedän sen. Olen yrittänyt monesti ja luovuttanut yhtä monesti tässä meidän tapauksessakin. 

Uskon kuitenkin , ehkä vähän sinisilmäisestikin, asioiden vielä muuttuvan paremmiksi.  ap

Vierailija
13/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu yksin mitenkään, jos toisella ei ole tahtoa. 

Vierailija
14/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä petti?

Vierailija
15/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu yksin mitenkään, jos toisella ei ole tahtoa. 

Yritän vielä kerran. Olen aika sinnikäs, kun jotain päätän.

Vierailija
16/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä petti?

Mies, useamman kerran. Omat pettämiseni vain tunnetasolla, ei mitään konkreettista

ap

Vierailija
17/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot konkreettisesti tehdä?

Miksi haluat jatkaa sarjapettäjän kanssa? 

Vierailija
18/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siinäpä se elämä valuu hienosti hukkaan, kun välinpitämätöntä sarjapettäjää alkaa hyysäämään ja tälle ylläreitä ja yhteisiä seksi-iltoja järkkäilemään. Mies hoitaa temput ja miettii miten pääsis liukenemaan uusien, tuoreiden ja erilaisten misujen pöksyihin, pois harmaasta arjesta ja nörttiydestä, sinne missä hän on oikeasti mies, alfauros, eikä mikään korjailtava projekti. Taputelkaa homma loppuun ja jakakaa lusikat.

Vierailija
19/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et ole jo eronnut sarjapettäjästä? Ei se siitä muutu.

Vierailija
20/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei voi parisuhdetta pelastaa. Minä yritin. Ex ei tullut missään asiassa vastaan. Ei suostunut puhumaankaan.

Kuulostaa siltä, että olet ilmeisesti rakastunut edelleen. Onko miehesi? Itse kysyin suoraan mieheltä. Ei pystynyt sanomaan rakastavansa. Siinä sitten oli. Vuosia olin yrittänyt, ja mies vain loittoni. Meillä oli puhumattomuutta ja pilkkaa. Fyysistä torjumista. Noiden vuoksi olisi pitänyt luovuttaa jo vuosia aikaisemmin.