Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tehdä töitä jos saman rahan saa olemalla kotona?

Vierailija
03.07.2014 |

Lapset jo sen verran vanhoja, että eivät kotiin jäämisestä hyötyisi. Olen kuluttavalla hoitoalalla huonolla palkalla. En vihaa työtäni, mutta en tunne mitään paloakaan sitä kohtaan.

Juuri tuossa laskeskelin, että tienaisin saman verran jäämällä kotiin kun ei tulisi matkakulujakaan jne...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen ammatti, josta tykkäät oikeasti. Mulla on niin kiva työ, että tekisin sitä vaikkei olisi edes taloudellista pakkoa. Osapäiväisenä toki, mutta niin teen nytkin. Ei se kotona makoilu pitkän päälle niin hauskaa ole.

Vierailija
42/45 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:49"]

Keneltä ne on lainattu ne rahat? Kuka tai mikä on se yksikkö joka odottaa velkojaan takaisin?

[/quote]

Tätä kysyin ihan tosissani. kuka tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, minne kallionkoloon aiot muuttaa, että voit hoitsuna jäädä työttömäksi? Yritätkö löytää Suomesta sellaisen paikan, mistä on kahden tunnin ajomatka (vai mikä 80km se nyt oli) kaikkiin lähimpiin terveyskeskuksiin, vanhainkoteihin, neuvoloihin yms. yms. yms.? Tervemenoa. Lapissahan sitä lääniä riittää. Taitaa vaan lapsillakin koulumatka pidentyä melkoisesti.

Vierailija
44/45 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työnteko on kivaa. Minä tylsistyisin kuoliaaksi kotona. Vapaina viikonloppuinakin teen vapaaehtoistyötä välillä kellon ympäri.

Vierailija
45/45 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:49"]

Keneltä ne on lainattu ne rahat? Kuka tai mikä on se yksikkö joka odottaa velkojaan takaisin?

[/quote]

Tätä kysyin ihan tosissani. kuka tietää?

[/quote]

Kansainväliset sijoittajat lainaavat rahojaan valtioille. Esimerkiksi paljon suomalaisia lastentarhoja on rakennettu Japanista saaduilla lainarahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme