Mitä haluaisit syödä juhlabuffet-pöydästä? Vinkit parhaista herkuista!
Juhlat tulossa ja haluan tarjota hyvää ruokaa! Mitä haluaisit syödä? Mitkä ovat ehdoton no-no?
Kommentit (8)
Ruissipsille tai palttoonnapille pursotettu kylmäsavulohi-tuorejuustotahna, tilliä ja sipulia joukossa. Mun suuri suosikki viimeaikojen juhlista!
Mä tykkään eniten niistä kylmistä alkupaloista, salaateista, kylmäsavulohesta, silleistä, silakoista, kotijuustosta, pateista, savulihasta... minkä tyylistä nyt laittaa.
Lämpimät ruoat ei ole koskaan niin erityisen hyviä, santsaan aina noita alkupaloja.
Minkä tyylistä ruokaa olit ajatellut? Perinteinen suomalainen pitopöytä vai jotain italialaista, meksikolaista, tapasta...?
Salaattibaari on mun suosikki myös, siis sellainen jossa kaikki aineet erikseen ja jokainen kokoaa itse oman salaatin. Tämä on hyvä myös silloin, jos on paljon allergisia ja erityisruokavalioita noudattavia.
Meksikolainen, intialainen tai italialainen buffet olisi mun makuun! Voi että kun edes joskus häissä saisi noita eikä sitä hemmetin tylsää saaristolaispöytää.
Karjalanpiirakoita ja mokkapaloja NAMS SLURPS!
Italialainen teema tai kreikkalainen, toimisi varmasti. Noin muuten yksittäin pidän erityisesti juustoista, suolaisista piiraista, juustokakusta, falafeleista. En pidä Lapin taiasta: porosta, käristyksestä, lohikeitosta, pullakransseista, kuivakakuista, hedelmäsalaatista, hedelmäkakusta, kermavaahdosta, herukoista, kahvista.
Minun suosikkejani ovat tuoresalaatti, erilaiset juustot, savulohi, kinkkusiivut ja jälkkärinä juustokakku.
Valitse joku teema minkä ympärille muodostat. Viininlehtikääryleet ja kinkkukiusaus ei toimi yhdessä.
Musta kaikki kerma-peruna -pohjaiset mössöt on toosi nou-nou.