Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lusikkaleipien täytteen säilyvyys
01.07.2021 |
tein ekaa kertaa lusikkaleipiä ja nyt mietin kun olen pitänyt ne kannellisessa rasiassa kuivakaapissa, voinko laittaa marmeladitäytettä vasta tarjoilupäivänä (jolloin paljon muutakin tekemistä) vai täyttää ne ed. päivänä? jos laitanko ne jääkaappiin ja tarjoilupäivänä vasta kieritän siro/hienosokerissa?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voit tehdä. Teen aina joulun aikaan lusikkaleipiä ja säilyvät hyvänä monta päivää täytettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä. Teen aina joulun aikaan lusikkaleipiä ja säilyvät hyvänä monta päivää täytettyinä.
säilytätkö jääkaapissa ja laitat sokerin vasta kun tarjoat?
Täyttö ja sokerointi, kun vähän jäähtynyt. Säilytys jääkaapissa, kestää hyvin 3-4 päivää.
Alue: Aihe vapaa
eikö kukaan tiedä??