Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla joku fetissi?

Vierailija
01.07.2021 |

Jos on, niin mikä tai mitkä.

Kommentit (301)

Vierailija
181/301 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseminen naisen naamalle ja suuhun ennen seksiä osana esileikkiä. Eli ensin kusen naamalle, sitten nainen juo viimeiset tipat ja alkaa ottaa suihin. Ihan huikeaa. 

Vierailija
182/301 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaan naisen hauis ja kainalot, slurps!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/301 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan penis, mutta en nyt sitä laskisi fetissiksi. Eli ei ole mitään sellaisia outoja juttuja jotka kiihottaisivat. Tosin jos muutoin ok:lla miehellä on sellaiset vähän perverssin oloiset viikset, niin se kyllä kiihottaa. Tai vaikka ei olisikaan niin perverssin oloiset, niin saan ne kyllä vaikuttamaan omassa mielessäni siltä ja kiihotun.

184/301 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin rintavan keski-ikäisen naisen kanssa kävely esim. pururadalla niin, että tällä viehkeällä kedon kukkasella on päällään Adidaksen verkkapuku ja sen alla vain pikkuhousut ja hyvin suuret rintaliivit. No, sopivassa syrjäisessä ja hiljaisessa kohdassa neito voisi riisua verkkatakkinsa ja hetken aikaa kävellä kanssani vain rintaliivit uhkean muodokkaan ylävartalonsa peittona. Ja kun kerran kaunis kesäinen aamu on niin hiljainen, niin jos tämä todella povekas kaunokainen uskaltautuisi ottamaan hetkeksi rintsikat pois ja kävelisi kanssani uskomattoman upeat ja lähes navassa asti riippuvat rintansa paljaana hetken pienen, niin se olisi suurin rakkaudenosoitus, mitä hyvin rintava nainen voi antaa!

Tästä sovellettuna voisi tehdä myös niin, että joskus kun kävelisimme jossain syrjässä, jossa tovottavasti ei tule ketään vastaan, niin voisi joskus olla myös vain t-paita upean uhkean ylävartalon peittona eikä muuta. Todella suurien ja kauniisti riippuvien rintojen hölskyntä paidan alla vienossa, mutta lämpimässä keskikesän illassa olisi todella kaunista katseltavaa. Ja sitten vaikkapa syrjäiselle uimarannalle kastautumaan, kun siellä ei ole ketään!

Tässä muutamia haaveuniani, enää puuttuu vain nainen, jonka kanssa näitä viehkeän feminiinisiä unelmia voisi toteuttaa.

Vierailija
185/301 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fetissi vai mikä, mutta minulla, kohta 40-vuotiaalla naimisissa olevalla naisella on syvä viehtymys altistumiseen - paljastavaan, suojattomaan esilläoloon. Kuinka paljon olen käyttänyt energiaa suunnitellessani ja järjestellessäni tilanteita, joissa kas, komeat rintani ovat kuin sattumalta vilahtaneet, tai paljasta reittä ihan sinne asti, jossa hups, pikkuhousut näyttävät unohtuneen kotiin. Puhumattakaan täydestä avoimesta alastomuudesta, kuumottavasta, kihelmöivästä tunteesta kiireestä kantapäähän. Ja kuinka mieheni, tämän tietäen ja tunnistaneen, on minua siinä auttanut, valokuvannut, johdatellut tilanteisiin, joissa yhteissaunassa miehen jahtikaverien kanssa, sorsastuskauden alkajaisiksi, olen ainoa naisenpuoli. Se saa minut niin kuumaksi, että tajuan miestenkin sen vaistoavan, samalla kuitenkin hyväksyvän, mutta jälkeenpäin on tunne, että meninkö liian pitkälle, paljastin itseni, mutta sehän se minun fetissini on. Haen hyväksyntää miehiltä, jotka ovat kiitollisia tästä naisellisesta alennustilastani.

Vierailija
186/301 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankki-/vakuutusvirkailijan look rehevällä kypsemmällä 50+ naisella. Tiukka hame, korkkarit, paitis….

M26

Ja ne korkokenkien kopinat... Puuttuu vain naiselta ruoska ja minun paljaaseen perseeseen sillä lyö ja kusee välillä suuhuni.

Täällä pankintäti joka antaa piiskaa säännöllisesti aviomiehelleen. Meilllä on kotikuri. Jos mies on nauttinut alkoholia hieman enemmän kuin rouvaa on miellyttänyt, on sovittu että niistä sitten seuraavana päivänä maksetaan pyllyllä. Rouva ilmoittaa etukäteen kuinka monta piiskaniskua Rouva on päättänyt antaa. Myös tähän sessioon kuuluu anustapin laitto ennen piiskasaunaa. Myös miehen rikkoessa astioita tulee mitä ankarin rangaistus kyseeseen.

Kerran mies hajotti yli 200 vuotta vanhan antiikkisen hedelmäkulhon. Silloin miestä jännitti paljastaa mitä oli mokaillut

Vierailija
187/301 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen fetissi on vaimollani, tykkää olla alasti, kun siihen tilaisuus ja käy kuumana. Muodokas nelikymppinen, blondit hiukset ja tumma siistitty kiitorata, oikein mukavasti miesten päät kääntävä sosiaalinen , miesten huumoriin hyvin mukaan lähtevä nauravainen nainen miesvaltaisella alalla töissä. Pahinta tai parasta, että vaimon itsensä paljastelu kiihottaa ja on aika hauskaa myös minulle, fetissi. Viimeksi junnuharraste valmennusryhmän, missä minä, kolme vierasta miestä, vaimo ja yksi toinen nainen, kokous ja päälle saunailta, toisella naisella uimapuku ja vaimo alasti saunaan alastomien miesten sekaan. Aika paha tilanne, kun minulla ainoana miehistä kalu pystyssä eikä vaimo malttanut olla siitä sanomatta, huumorilla, mutta hävetti silti. Seuraavana viikonloppuna minun työkaverin laiturin nostotalkoot, joihin vaimo ainoana naisena tulossa mukaan, uimapuku unohtuu, eikä ole hyvä idea, vaimo alasti viiskymppisten työkaverien kanssa saunassa ja kylpytynnyrissä humalassa, mutta fetissi vie.

Vierailija
188/301 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin palstahullulla ainakin on alapään haju.fetissi.

Millä tavalla tuollainen normaali halu voi olla fetissi?

Vierailija
189/301 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on. Sehän tarkoittaa siis mielenkiinnon kohdetta.

Kiihottavaksi koettua ja voimakasta mielihyvää aiheuttavaa objektia kutsutaan fetissiksi.

Eli pillu, kulli, tissit tai miehen/naisen tuoksu? Tai siemensyöksyn näkeminen tai tunteminen?

Vierailija
190/301 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten miesten kalsarit, mahdollisimman pitkään pidetyt eli siis tömäkät tuoksut...

-m36-

Mulla tämä sama, tilaisuuksia onkin nyt tulossa toteuttaa kun menen inttiin kesällä.

Marko20

Vierailija
191/301 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan oli vielä tekohampaisia naisia. Kyllä heidän suuhoito hampaattomaalla suulla penikselle oli kyllä kokonais valtainen kokemus. Perhana kun anoppikin hoitanut hampaansa. Samalta tuntuu hänen imutus kun vaimon ja hänen ystävänsä. No onhan ne hampaat kauniit suussa eikä pöydällä lasissa. Eräs Annikki oli kyllä melkoinen imukone. Sitä ei oikein voi sanoin kertoa.  Karskiltahan se alkuun tuntu mutta kaikkeen tottuu enkä ikinä katsonut sitä vaan silmät kiinni aina oli.

Muistan vuosikymmeniä sitten nähneeni kuvitteelliseen amerikkalaieen jalkapallomaailmaan sijoitetun elokuvan, jossa isoäiti-ikäinen nainen laittoi hymyillen tekohampaat vesilasiin ja antoi reilusti nuoremmalle miehelle nautinnollisen suihin oton. Upea nautinnollista.

Please yritä muistaa leffan nimi?

Vierailija
192/301 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom of Finlandin useimmat piirrokset

Vierailija
193/301 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun suuresti naisten lyhyistä hiuksista. Etenkin polkkatukka näkyvällä niskasiilillä, pixie tai crop tyyliset hiukset, jossa koneella ajettu niska tai sivut. Myös undercutit ovat kivoja.

Viime kesänä näin kaupassa keski-ikäisellä naisella polkkatukan, joka oli leikattu takaa suhteellisen ylös ja lyhyeksi, oli erektio välitön. Toivottavasti kukaan ei huomannut, kylläpä hävetti.

Vierailija
194/301 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika......... kirjoitti:

Samanlainen fetissi on vaimollani, tykkää olla alasti, kun siihen tilaisuus ja käy kuumana. Muodokas nelikymppinen, blondit hiukset ja tumma siistitty kiitorata, oikein mukavasti miesten päät kääntävä sosiaalinen , miesten huumoriin hyvin mukaan lähtevä nauravainen nainen miesvaltaisella alalla töissä. Pahinta tai parasta, että vaimon itsensä paljastelu kiihottaa ja on aika hauskaa myös minulle, fetissi. Viimeksi junnuharraste valmennusryhmän, missä minä, kolme vierasta miestä, vaimo ja yksi toinen nainen, kokous ja päälle saunailta, toisella naisella uimapuku ja vaimo alasti saunaan alastomien miesten sekaan. Aika paha tilanne, kun minulla ainoana miehistä kalu pystyssä eikä vaimo malttanut olla siitä sanomatta, huumorilla, mutta hävetti silti. Seuraavana viikonloppuna minun työkaverin laiturin nostotalkoot, joihin vaimo ainoana naisena tulossa mukaan, uimapuku unohtuu, eikä ole hyvä idea, vaimo alasti viiskymppisten työkaverien kanssa saunassa ja kylpytynnyrissä humalassa, mutta fetissi vie.

Täällä ihan täsmälleen sama fetissi, sekä minulla että tavallaan vaimollanikin. En tiedä mikä ihme siinä kiihottaa niin pirusti, kun joku toinen mies minun nähteni tai tieten näkee vaimoni rinnat tai kokonaan alasti. Vaimolla myös herännyt vuosien saatossa piiloteltu taipumus jonkinlaiseen exhibitonismiin... Hän sitä yrittää hieman peitellä, mutta kummasti vaan pukeutuu näyttävästi ja vähän vilahtellee paikat välillä liiaksi. Ei se mitään 'omaksi iloksi' pukeutumista ole, jos paljaat tissit paidan alla heilahtelee tai tiukat housut päällä kumartelee...puhumattakaan sellaisesta että stay-up sukkien reunat näkösällä mekon helmasta istuu muka niin ettei tietäisi saavansa katseita. Sekasaunaan tulee mielellään ja melko usein sitä pyyhettä pitää siinä korjailla kaikkien nähden ja aina lopulta se jää kokonaan pois...jalat koukkuun lauteille ja pimppa näkösälle. Ja minua ensin ottaa vähän pannuun, sen jälkeen kiihotus taas vie ajatukset. Vaikea selittää tuota

Vierailija
195/301 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crossdressing miehillä. Erityisesti erektio naisten pitsialkkareissa tai muissa läpinäkyvämmissä pöksyissä on ihanaa katsottavaa.

Vierailija
196/301 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää miehet. Olen aina ollut heikkona gingereihin.

N-53 v.

Vierailija
197/301 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man-60 kirjoitti:

Tom of Finlandin useimmat piirrokset

Näistä mäkin tykkään, ja nainen olen.

Vierailija
198/301 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankki-/vakuutusvirkailijan look rehevällä kypsemmällä 50+ naisella. Tiukka hame, korkkarit, paitis….

M26

Ja ne korkokenkien kopinat... Puuttuu vain naiselta ruoska ja minun paljaaseen perseeseen sillä lyö ja kusee välillä suuhuni.

Täällä pankintäti joka antaa piiskaa säännöllisesti aviomiehelleen. Meilllä on kotikuri. Jos mies on nauttinut alkoholia hieman enemmän kuin rouvaa on miellyttänyt, on sovittu että niistä sitten seuraavana päivänä maksetaan pyllyllä. Rouva ilmoittaa etukäteen kuinka monta piiskaniskua Rouva on päättänyt antaa. Myös tähän sessioon kuuluu anustapin laitto ennen piiskasaunaa. Myös miehen rikkoessa astioita tulee mitä ankarin rangaistus kyseeseen.

Kerran mies hajotti yli 200 vuotta vanhan antiikkisen hedelmäkulhon. Silloin miestä jännitti paljastaa mitä oli mokaillut

Oletko domina?

Mikä oli rangastus ton kulhon suhteen?

Vierailija
199/301 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crossdressing miehillä. Erityisesti erektio naisten pitsialkkareissa tai muissa läpinäkyvämmissä pöksyissä on ihanaa katsottavaa.

Hassua mutta muistin tästä heti 20v tyttöystävän joka yhdessä vaiheessa halusi yhtäkkiä että laitan jalkaan hänen pinkit puuvillapikkarinsa.

Olin silloin niin hoikka että pyöreäpeppuisen tyttöystävän pikkuhousut mahtuivat jalkaan mutta eihän niihin ole suunniteltu pussia johon vehkeet mahtuisivat vaan kangas jatkuu edessä ihan suorana haaroihin.

Ihan normikokoinen kalu tahtoi pursuta ulos pikkareista ja ainakin toinen kives pullahteli esiin kun seisokki nosti kangasta.

Minua nolotti mutta tyttöystävä oli jostain syystä valtavan kiihottunut kun sai hyväillä kalua tyttöjen pilkuhousujen läpi, työntää kätensä pikkareihin ja runkata ulos työntynyttä peniksen kärkeä. Ei se koskaan innostunut tekemään tuota miesten bokserien läpi.

Vierailija
200/301 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen sukkahousu fetissi. En nyt sitä vaimolle ole suoraan sanonut, mutta aina kun hän on sukkahousut jalassa niin muistan kehua kuinka hyvältä hänen sääret näyttää ja aina kun on mahdollista aloitella seksi puuhat vaatteet päällä, niin en heitä vaimolta sukkahousuja pois ennen kuin on päässyt sängyssä niitä kunnolla katselemaan ja niiden päältä hivelemään kaikkia paikkoja. Näin talvella töissä meinaa erektio tulla, kun näkee sukkahousuja vaikka farkkujen tai leggingsien alla pidettävän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä