Onko sulla joku fetissi?
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
On. Sukkahousut ovat fetissini, olen melkein koko elämäni pukenut sukkiksia iloksi, tyydytykseksi ja kiihokkeeksi. Pidän ihan kaikenlaisista, eri paksuisista ja kuoseista, eri materiaaleista ja väreistä, kunhan on sukkahousut
Löysin saman ilon vasta hiljattain. Kokoelma kasvaa uusilla väreillä ja tyyleillä kovaa vauhtia. Ihana fiilis.
Tervetuloa nyloniseen joukkoon! Meitä sukkisfriikkejä on jo paljon, tosin kaikki omissa oloissaan. Kaksin aina kaunehimpi, tai miten se meni? Meidän pitäisi perustaa oma Denier-klubi, jossa tavata ja näyttäytyä, vaihtaa ajatuksia ja sukkahousuja. Tutustua ja ihastua
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa nyloniseen joukkoon! Meitä sukkisfriikkejä on jo paljon, tosin kaikki omissa oloissaan. Kaksin aina kaunehimpi, tai miten se meni? Meidän pitäisi perustaa oma Denier-klubi, jossa tavata ja näyttäytyä, vaihtaa ajatuksia ja sukkahousuja. Tutustua ja ihastua
Olisi kiva juttu tavata ja tutustua muihin miehiin jotka myös tykkäävät sukkahousupukeutumisesta !!
En voi vastustaa alle 50kg thai naisia
Naiset satiinivaatteissa, erityisesti juhla- ja iltapuvuissa sekä jakkupuvuissa ja paitapuseroissa
Naiset satiiniselkäisissä pukuliiveissä
Paraati ja vartiohevoset sekä kärryjen eteen valjastetut hepat. Niiden suittu kiiltävä karva ja uutuuttaan hohtavat varusteet.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva juttu tavata ja tutustua muihin miehiin jotka myös tykkäävät sukkahousupukeutumisesta !!
Tämä on ihan totta, meitä on paljon ! Voisi sopia jotkut yhteiset pelisäännöt ja salaisen tervehdyksen tai säännöllisen tapaamisen
Vierailija kirjoitti:
On.
Sheivattu tai siistitty häpykarvoitus. Samoin suuseksi.
Monelle tämä on tylsää arkea, minulle saavuttamaton unelma. Naimisissa pitkään ja häiden jälkeen ei ole höylää nähty. Kuulemma fetissini on sairas ja lapsiin kohdistuvaa.
Tuo jos mikä olisi niin helppo toteuttaa toisen mieliksi. Ja todellakaan ei ole sairasta, itse poistan karvat jalkovälistä ihan omaksikin iloksi, pehmeää ja sileää on kiva itsekin hyväillä. Kaikkea hyvää sinulle ja toivon, että elämässäsi on muuten iloa.
En tiedä, onko tämä vähän noloa, mutta naisten rinnat kiinnostaisivat. Ja mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä parempi. En ole muistaakseni kehdannut kertoa tästä kenellekään, mutta tuollainen keski-ikäinen oikein todella erittäin hyvin povekas neitonen olisi minusta kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta, meitä on paljon ! Voisi sopia jotkut yhteiset pelisäännöt ja salaisen tervehdyksen tai säännöllisen tapaamisen
Totta. Uskon että löytyy yllättävän paljon sukkahousufetisistejä ja sukkiksissa viihtyviä ristiinpukeutujia. Ja heidän joukossaan on varmasti useita, joilla on tarve säännöllisesti tavata toisia kaltaisiaan. Pukeuta vapaasti sukkahousuihin ja mahdollisesti muihin asuihin, olla oma itsensä ja viihtyä, löytää uusia ystäviä, vaihtaa kokemuksia ja saada tukea, ehkä purkaa paineita ja yhdessä saada tyydytyksen. Mikä voisi olla sellainen foorumi?
Vierailija kirjoitti:
Paraati ja vartiohevoset sekä kärryjen eteen valjastetut hepat. Niiden suittu kiiltävä karva ja uutuuttaan hohtavat varusteet.
N26
Katariina Suurella oli sama fetissi ja pääsi myös toteuttamaan kaikki halunsa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Sheivattu tai siistitty häpykarvoitus. Samoin suuseksi.
Monelle tämä on tylsää arkea, minulle saavuttamaton unelma. Naimisissa pitkään ja häiden jälkeen ei ole höylää nähty. Kuulemma fetissini on sairas ja lapsiin kohdistuvaa.
Tuo jos mikä olisi niin helppo toteuttaa toisen mieliksi. Ja todellakaan ei ole sairasta, itse poistan karvat jalkovälistä ihan omaksikin iloksi, pehmeää ja sileää on kiva itsekin hyväillä. Kaikkea hyvää sinulle ja toivon, että elämässäsi on muuten iloa.
Entä jos toista ei voisi vähempää kiinnostaa...? Itse kokeilin kerran ja sillä tiellä oon pysynyt. No, tällä hetkellä on jo ruma pehko kasvamassa, kuukauden päästä lähetään reissuun ja ei tiedä että mennäänkö siellä kylpylään tai johonkin yhteissaunaan tms. En oikein kehtaa posliinina mennä. Viime brassista on pari kuukautta aikaa, on kasvanut karvoitus tosi hitaasti ja harvana takas. Varmaan ton reissun jälkeen taas höylätään tai sit brassiin, sileään jäi koukkuun kun kerran sitä kokelin.
No olisi mahtavaa suudella naista hänen istuessa kakalla.
Tai vaikkapa hieroa naisen jalkoja hänen kakatessaan, kerrassaan fantastinen ajatus.
Punaiset kynnet. Aivan sulana. Mitään parempaa ei olekkaan.
Mies olen ja ehkä pienenä fetissin tapaisena uikkarit, joissa voi hienovaraisesti tarjota silmänruokaa niille, joita kiinnostaa. Ei siis törkeästi tyrkylle, mutta hyvä nuorekas runko ja sopivat uikkarit. Positiivinen huomio on aina mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Katariina Suurella oli sama fetissi ja pääsi myös toteuttamaan kaikki halunsa....
Jos tarkoitat että Katariinan fetissi liittyi orihevosiin niin ei ole minun fetissi. Vain se hevosten ulkonäkö eli satulat, valjaat, suitset ja muu kaunis ja kimaltava hevosten yllä.
N26
Pikkuhousufetissin lisäksi kiihotun kaikenlaisesta tyttömäisestä, esimerkiksi letit kiihottaa tai koulutyttömäinen olemus. Hammasraudat ja veikeä hymy.
samanlainen fetissi ollut pitkään, mutta en ole kehdannut pitää vaippoja. nyt on tullut oikeasti tarve pitää vaippoja, tuntuu ihanalle alakerrassa,
On. Sukkahousut ovat fetissini, olen melkein koko elämäni pukenut sukkiksia iloksi, tyydytykseksi ja kiihokkeeksi. Pidän ihan kaikenlaisista, eri paksuisista ja kuoseista, eri materiaaleista ja väreistä, kunhan on sukkahousut