Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla joku fetissi?

Vierailija
01.07.2021 |

Jos on, niin mikä tai mitkä.

Kommentit (301)

Vierailija
201/301 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomana esiintyminen julkisest (jos vaan kehtaisi), cd-pukeutuminen, sukkahousuihin pukeutuminen, naisten korkea poninhäntä ja paljas niska

m 47v

Vierailija
202/301 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nussia hullua pupujussia jussina juhannussimassa juhan nussimassa junan tuuppimassa huvikummun minihuvilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/301 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi, sidonta/bondage, pyykkipojat, steariinin valutus, D/s asetelma, piiskaus, kuristaminen, sadomasokismi

Ja olen nainen. 

Vierailija
204/301 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on tainnut fetissin sijaan kertoa voimakkaista seksulaaisista kiihokkeistaan, mikä hieman eroaa varsinaisesta fetissistä. Mutta ei se mitään, näitä on tosi kiinnostavaa lukea. 

Itseäni kiihottavat voimakkaasti tummat kehon karvat (etenkin rintakarvat ja parta miehillä ja kainalokarvat naisilla). 

Vierailija
205/301 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainen tai punainen pukeutuminen naisella

Vierailija
206/301 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo nuoresta asti pikkuisen vilautella nuorille miehille.

Nyt kolmekymppisenä katsellut tilanteita missä on varusmiehiä. Siinä on jotain huumaavaa. Harvoin noihin tilanteisiin pääsee. On kuitenkin tullut ihania hetkiä.

Alan valumaan jo kun näkee jossain varusmiehiä vaikkei tilaisuutta ole näyttää.

On sattunut sellainenkin hetkiä että oon saanut  ihan tosi toimiakin.

Oli järkytys omalle miehelle että saatoin vilautella. Huomasin että mieheni kiihoittui joka kerta.. hänellä kiinnostus tuli kun minihameessa vaimo pikkuisen näytti mitä hameen alla oli.

Tuon seurauksena saanut pari kertaa kimppaa.

Vierailija
207/301 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on. niin ei ainakaan mitään niin voimakasta, että toteuttaisin sitä, tai vaikka etsisin kumppania fetissintoteutusmielessä. Tykkään seksistä kyllä, mutta en tiedä.. jotenkin ei vaan ole ikinä noussut mieleen mitään voimakasta fetissiä. Ellei sellainen sitten ole ihan vain mies.

Vierailija
208/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä kevättä ja naisten päällä minihameita ja sukkahousuja odottaa. Nykyisin talvellakin leggingsejä näkee paljon, mutta joku vain sukkahousuissa tekee niistä suuremman ilon silmälle. 

Vierailija
209/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien palvoja kirjoitti:

"Oma vilauttelu", kirjoitti joku tuolla ylhäällä ja sanoi olevansa "hiukan exhib" luonteeltaan. Minä olen täysin, ja olisin sitä häpeämättä, mutta kuinka olla mieheni sattuu olemaan tässä asiassa äärimmäisen mustasukkainen. Jo suerusteluaikana hän punastui, mökötti, kun huomasi, että olin kevyen kesämekkoni alta "vahingossa" jättänyt pikkuhousut pois. Ja minä kun juuri sellaisista kesätuulen, varomattoman kyykistymisen tai portaita nousun tilanteissa sattuneista vilautuksista kiihotuin, sain energiaa ja itsetuntoa.

Tuttavapariskuntien kanssa seurustellessa on mennyt hyvin siihen saakka, kunnes on tullut aika yhteissaunan. Me läksimme silloin kotiin milloin mistäkin muka syystä. Mistä kaikista olenkaan jäänyt paitsi! Sillä mikä olisikaan ihanampaa kuin saunoa yhdessä miesten ja mikse naistenkin kanssa, olla vapaasti, nähdä ja näyttää, kuten suoraan sanon, paljaan, luonnollisesti karvaisen pillunsa, naisen kau

Naisten vilauttelu/ekshibitionismi on kyllä ihanaa. Kiitoksia vain teille jokaiselle, jotka satutte lukemaan. Olen saanut nähdä varsinkin kesäisin valtavan ihania asioita, sellaisia jotka saa veren kiehumaan suonissa, sen sykkimään ja voimakkaan tunteen siitä, että on elossa. Sinä joku nainen kirjoitit mielestäni kauniisti, kun kerroit, että annoit miehen "tutustua" sinuun alastomana joka puolelta. 

Vierailija
210/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten fetissi vai ei mutta pidän paljon luonnon kauniudesta ja luomusta. Vähän meikkiä, mutta kauniit kasvot, kaunis ja lempeä hymy, sileä iho. Pulleat runsaat muodot. Luomukarvoitus alapäässä ja kainaloissa.

Mielestäni se on normaali mieltymys, ei fetissi joka koetaan negatiivisena terminä.

Mikään ei kiihota vähempää kuin ajatus, että pitäisi pökkiä hoikkaa posliininaista jonka naamassa on pulleat töröhuulet sekä tarantellan kokoiset ripset.

Vierailija
211/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut jo nuoresta asti pikkuisen vilautella nuorille miehille.

Nyt kolmekymppisenä katsellut tilanteita missä on varusmiehiä. Siinä on jotain huumaavaa. Harvoin noihin tilanteisiin pääsee. On kuitenkin tullut ihania hetkiä.

Alan valumaan jo kun näkee jossain varusmiehiä vaikkei tilaisuutta ole näyttää.

On sattunut sellainenkin hetkiä että oon saanut  ihan tosi toimiakin.

Oli järkytys omalle miehelle että saatoin vilautella. Huomasin että mieheni kiihoittui joka kerta.. hänellä kiinnostus tuli kun minihameessa vaimo pikkuisen näytti mitä hameen alla oli.

Tuon seurauksena saanut pari kertaa kimppaa.

Todella hyvää vainomatskua,👌😍 M53 turbolower

Vierailija
212/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fe-( raudan symboli) tissi( maitorauhasilla täytetty ruumiinosa) ? Valitan. Ei ole kun olen..

lepakko-( eng.bat) mies!

Vierailija
213/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kawaii-asut ja lolita- pukeutuminen naisilla. Vaikka vaan röyhelö alusvaatteet ja paksut valkoiset sukat/sukkahousut. Uuhh !

Vierailija
214/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen naisten kenkiä, erityisesti pitkät mustat saappaat ja valkoiset varrelliset lenkkarit näyttävät hyvältä.

Vierailija
215/301 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrat. Ihan kunnon kookkaat ja tuuheat, hyvinhoidetut ja mielellään harmaat. :)

Vierailija
216/301 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen utelias katse. On todella kihelmöivän kiihottavaa riisuutua kun nainen katselee. Jännitys, ujous, häpeä, kiihko, siis monenlaiset tunteet ovat mukana. Näyttämisen halu voittaa ja kun nainen jotenkin reagoi siihen että elin alkaa turpoamaan, nytkähtelemään, se on todellista herkkua. Joskus tilanne päättyy siemensyöksyyn ennen täydellistä erektiota. Se on parasta. Naiselle ei ole mitään vaatimuksia muuta kuin katselijan osa. Onneksi uteliaita naisia on, on vain heidän löytämisen vaikeus.

Vierailija
217/301 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten peppureiät <3<3<3

Vierailija
218/301 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun kommentti on poistettu täältä :(

Mutta siis mulla on pikkuhousufetissi (itse kohteena) ja sormifetissi, miesten sormiin siis.

Olen itse nainen. 

Tarkoitatko pikkuhousufetissilläsi sitä, että kiihotut, jos mies nuuhkii ja runkkaa pikkuhousujesi kanssa?

Vierailija
219/301 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoiset rinnat ja niillä leikkiminen.

En oikein tiedä mistä on tullut näin vanhemmalla ikää? En ainakaan muista nuorempana kovin kiihkeästi semmoisia kaivanneeni osaksi makuuhuonetta.

Vierailija
220/301 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sheivattu tai siistitty häpykarvoitus. Samoin suuseksi.

Monelle tämä on tylsää arkea, minulle saavuttamaton unelma. Naimisissa pitkään ja häiden jälkeen ei ole höylää nähty. Kuulemma fetissini on sairas ja lapsiin kohdistuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän