Onko sulla joku fetissi?
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin niin, että teen sitä muka vahingossa ja kun huomaan että joku mies kiinnittää huomiota siihen, niin jätän oikein tahallani näkyville. Teen tavallaan selväksi että tiedän, mutta yritän silti olla niin etten katsele sinne...annan siis katsoa rauhassa ja saatan jopa avata näkymää enemmän.
Minulla on puolestaan fetissi tirkistellä "salaa" juuri tällaisia naisia jotka selvästi nauttivat ja kiihottuvat siitä että antavat juuri tämän yhden miehen katsella vaatteiden raosta paljaita paikkoja.
Ihan vuosi sitten olin mökkipaikkakunnan vähän syrjäisemmässä pikkuputiikissa ostamassa jotain ja kassalla oli nuorehko hoikka nainen päällään löysä, ohut V-kaula-aukkoinen neule.
Erotin jo puseron läpi liivittömien ketunnenien päässä nöpöttävät nännit enkä kertakaikkiaan saanut katsettani irti niistä mikä nolotti kun myyjä selvästi näki tuijotukseni mutta ei sanonut mitään.
Sen sijaan tämä alkoi pyytämättä poistaa tuotteesta hintalappua mikä antoi sille tekosyyn kumartua puolittain tiskin päälle jolloin löysä pusero avautui niin että näin koko paljaan ylävartalon pikkuhousujen kuminauhaan saakka.
Kumpikin teeskenteli etten suinkaan katsellut ylävartalon mukana paljaina heiluviin pikkutisseihin vaan taivasteltiin yhdessä miten tiukassa hintalappu muka on.
Kun hintalappu oli poistettu syntyi kiusallinen hiljaisuus kun kumpikaan ei keksinyt mitä nyt mutta sitten nainen tempaisi taas pyytämättä arkin lahjapaperia ja kysyi tuleeko tämä lahjaksi, hän voi paketoida sen kun on niin hiljaistakin. Totta hemmetissä tulee! Taas saatiin tekosyy maata etukenossa tiskin päällä.
Kyllä tuli hiki minullekin paketoidessa. Ilmeisesti ajatukset alkavat harhailla kun joutuu istumaan yksin pienessä myymälässä jossa ei käy kuin pari asiakasta päivässä. Harmitti kyllä etten ollut sinkku vaan S-markettiin jäänyt vaimo odotteli kiukkuisena parkkipaikalla mihin hittoon olin jäänyt.
Itseäni kiihottaa, kun näen jonkuun muun miehen katselevan vaimoni rintoja vastaavanlaisesti. Kaikki teeskentelevät, ettei muka mitään; mutta vaimo antaa vilahdella, vieras mies nauttii näkymästä ja minä tilanteesta...
Kiihkeä painiminen alasti naisen kanssa. Samalla toinen toistaan härnäten sormettaen, runkaten ja kaikin mahdollisin keinoin kiusaten. Lopuksi hävinnyttä osapuolta nöyryytetään panemalla rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen kylmetys pieneksi
Joo, parasta on, kun tarpeeksikylmässä vedessä ui, niin kivekset vetäytyvät kokonaisuutena sisälle kehoon ja katkarapu surkastuu lähes kokonaan myös sisälle, on aika androgyyni olo, kun vilahtaa saunan lämpöön odottelemaan palautumista normaaliin
Nuori tai nuorekas, hoikka kaunotar kauluspaidassa, pukuliivissä ja suorissa housuissa, etenkin jos liivin takaosa on satiinia ja varustettu soljella säädettävillä nauhoilla.
- Pissa- ja kakkajutut
- Facesitting = Naamalla istuminen
- FemDom
- Saappaat
- Pikkuhousut
- Sukkahousut
- Naisten pyllyt
Jne...
Ylipäätään kaikki mikä liittyy tyttöihin / naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma vilauttelu, olen hieman exhib luonteeltani. Kiihotun aina (!), jos tiedän että on joku mahdollisuus jonkun vieraan miehen nähdä alastomana tai vilaukselta ns 'vahingossa' vaikka rinnat tai muita paikkojani.
Minä rakastan teitä naisia! Tuo on ihanaa. Jos näkee "vahingossa", niin se saattaa olla minulle miehenä päivä paras hetki.
Kyllä ne on ne vauvanaisten vihaamat kiiltävät hepeneet uhkealla naisella, joka haluaa muutakin kuin vauvavaniljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan oli vielä tekohampaisia naisia. Kyllä heidän suuhoito hampaattomaalla suulla penikselle oli kyllä kokonais valtainen kokemus. Perhana kun anoppikin hoitanut hampaansa. Samalta tuntuu hänen imutus kun vaimon ja hänen ystävänsä. No onhan ne hampaat kauniit suussa eikä pöydällä lasissa. Eräs Annikki oli kyllä melkoinen imukone. Sitä ei oikein voi sanoin kertoa. Karskiltahan se alkuun tuntu mutta kaikkeen tottuu enkä ikinä katsonut sitä vaan silmät kiinni aina oli.
Muistan vuosikymmeniä sitten nähneeni kuvitteelliseen amerikkalaieen jalkapallomaailmaan sijoitetun elokuvan, jossa isoäiti-ikäinen nainen laittoi hymyillen tekohampaat vesilasiin ja antoi reilusti nuoremmalle miehelle nautinnollisen suihin oton. Upea nautinnollista.
Aikuisen vaipat on ollut jonkun aikaa kiihottavimpia asioita pidemmmän aikaa
Rouvan pyllyn nuoleminen ja nuuhkiminen sekä käytetyt pikkarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan oli vielä tekohampaisia naisia. Kyllä heidän suuhoito hampaattomaalla suulla penikselle oli kyllä kokonais valtainen kokemus. Perhana kun anoppikin hoitanut hampaansa. Samalta tuntuu hänen imutus kun vaimon ja hänen ystävänsä. No onhan ne hampaat kauniit suussa eikä pöydällä lasissa. Eräs Annikki oli kyllä melkoinen imukone. Sitä ei oikein voi sanoin kertoa. Karskiltahan se alkuun tuntu mutta kaikkeen tottuu enkä ikinä katsonut sitä vaan silmät kiinni aina oli.
Muistan vuosikymmeniä sitten nähneeni kuvitteelliseen amerikkalaieen jalkapallomaailmaan sijoitetun elokuvan, jossa isoäiti-ikäinen nainen laittoi hymyillen tekohampaat vesilasiin ja antoi reilusti nuoremmalle miehelle nautinnollisen suihin oton. Upea nautinnollista.
Kuin myös muistelen. Oli joskus -80 luvulla. Valitettavasti aiemman muistelijan tarkoittamaa Annikkia ei tunne :(
- Naisilla ihanat pitkät hiukset
- Ihan tavalliset naisten pikkuhousut, ei mitään stringejä eikä thongeja tms naruja.
- Paksut pehmeät huulet, niin ylä- kuin alapäässäkin
- Paksut reidet naisella, ei lihavat, vaan paksut
- Pitkät naiset
- Sellainen vähän pömppömaha, ei liian iso/lihava, mutta semmonen sopiva
- Ja ehkäpä oudoin ja selittämättömin itselläni: housuun pissaaminen on ihanaa! Tämä saattaa juontua lapsuuden päiväkotiaikoihin, kun kerran ulkona leikkiessä ei malttanut lähteä vessaan ja tuli pissattua housuun. Sisälle mennessä päiväkodin täti huomasi asian ja kysyi minulta kaikkien nähden "voiii sinua oletko sinä pissinyt housuun" ja taputti mua pyllylle.
Kiihotun eniten kun saan pussailla huolella punattuja huulia.
Kiinnostaisi tietää, miten naiset tämän ajattelevat.
Onko yleistä että miehet tykkäävät huulipunasta?
"Oma vilauttelu", kirjoitti joku tuolla ylhäällä ja sanoi olevansa "hiukan exhib" luonteeltaan. Minä olen täysin, ja olisin sitä häpeämättä, mutta kuinka olla mieheni sattuu olemaan tässä asiassa äärimmäisen mustasukkainen. Jo suerusteluaikana hän punastui, mökötti, kun huomasi, että olin kevyen kesämekkoni alta "vahingossa" jättänyt pikkuhousut pois. Ja minä kun juuri sellaisista kesätuulen, varomattoman kyykistymisen tai portaita nousun tilanteissa sattuneista vilautuksista kiihotuin, sain energiaa ja itsetuntoa.
Tuttavapariskuntien kanssa seurustellessa on mennyt hyvin siihen saakka, kunnes on tullut aika yhteissaunan. Me läksimme silloin kotiin milloin mistäkin muka syystä. Mistä kaikista olenkaan jäänyt paitsi! Sillä mikä olisikaan ihanampaa kuin saunoa yhdessä miesten ja mikse naistenkin kanssa, olla vapaasti, nähdä ja näyttää, kuten suoraan sanon, paljaan, luonnollisesti karvaisen pillunsa, naisen kauneimman koristeen.
Mutta on minulla ollut omat keinoni, joista kaikista mieheni ei tiedä, ja niistä tulisikin pitkä lista. Mutta kerron vain yhden. Parhaan ystävättäreni kesämökillä kerran kesässä käyn pesemässä matot. Se on hyvä syy, samalla tekosyy, ja ystävättäreni tietää tilanteen. Pyykkäröimme siellä saunassa ilkosillamme, ystävättäreni mies yleensä kolmantena. Ja hänkin tietää tilanteen, tai aavistaa ainakin, on mukana mattoja nostelemassa, myhäilee, polttelee pikkusikareitaan, siristelee silmiään, kun häpy märkänä annan hänen tutustua minuun edestä ja takaa. Ja ystävättäreni naurahtelee, punaiset läikät poskillaan hänkin, liekö kuinkakin ylpeänä miehestään. Ja herranen aika, kuinka minä sellaisen päivän päälle tarvitsen, ja yleensä saan.
Olen täysin ilman mitään fetissejä mutta monesti miettinyt mikä kumman juttu on fetissi? ("Jokin kiihottavaksi koettu ja voimakasta mielihyvää aiheuttava objekti. Fetissi voi olla muun muassa seksuaalisen kiinnostuksen suuntautuminen johonkin"). Voisi joku ko.asiasta ihmistä valistaa. Hyvä niin.
En usko että tälläinen anti-fetissi on mikään fetissi? Tai edes että olen yksin tälläisen 'fetissini' kanssa. Uskon meitä "fetissittömiä" ihmisiä on valtaosa kaikista. Ja fetissimuodista innostuneita vähemmän.. hyvä niin.
Sadismi. Koskee vain seksiä ja vain halukkaan masokistin kanssa. Muuten ihan normaalit seksitarpeet.
Ei niinkään dominointi, mutta tulee tulevat joskus samassa paketissa jos subi pyytää. Joskus jopa pyytävät että wlnnwtqqn
Haluaisin nussia naista, jolla on päällään sadetakki ja kumpparit, ei muuta. Mun päälle voisi myös pissata paksujen häpyhuulien läpi.
Kainalo ja varvasfetissi on minulla