Onko sulla joku fetissi?
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Ekshibitionismi
Kerro kuinka toteutat fetissiäsi, kenelle esiinnyt, missä ja mitä näytät.
Miesten kalsarit, niiden haistelu. Lämpimät ja kosteat, vähän pieruiset. Erityisesti solttujen, nyt pääsenkin toteuttamaan kun kertaus kutsuu.
M30
Pelkästään Valkoisiin rintaliiveihin ja alushousuihin pukeutunut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit.
Alaston nainen silmälasit päässä imee tattia.
Myös vahveroiden imeminen on very hot !
32 vee ikuinen opiskelijamies. Rakastan naisia, mutta en osaa heitä lähestyä ja minulla on sukkahousufetissi. Pukeudun itse niihin ja esin ison kaupan sukkahousuosasto pysäyttää minut joka kerta. Pakko päästä katsomaan ja hypistelemään vaikka hävettää ja pulssi käy kahtasataa.
Erillaiset seksilelut, kotona liian laaja valikoima jossa mielenkiinto vaihtuu edes takas. Nyte penispumppu, välillä nänninipistimet tai yli-iso anaalitappi. Joskus elektroshock penikseen tisseille tai pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekshibitionismi
Kerro kuinka toteutat fetissiäsi, kenelle esiinnyt, missä ja mitä näytät.
Yleensä lämpimään aikaan, ventovieraille, puolihuolimattomasti lipsauttaen täysin alasti. Olen ikäänkuin katseltavaksi joutuneena
Käytetyt pikkarit, varsinkin tuttujen tuoksut pyykkikorissa joita ei muuten pääsisi haistamaan
Pissaleikit molemmin puolin. Kakkaleikitkin kiinnostaisivat, mutten ole uskaltanut ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin palstahullulla ainakin on alapään haju.fetissi.
Lemottaa.
Haisevat, käytetyt pikkuhousut tai boxerit.
Kusi ja paska.
Haluaisin olla sidottuna tiukasti ja suussa suppilo. Tähän sitten domina pissaisi aina tarpeen tullen. Lisäksi pepussa iso tappi ja munaan pitkä ja paksu sauva. Suppiloon voisi myös domina valuttaa pillustaan spermat.
Itsensä näyttäjä kirjoitti:
Onko fetissi vai mikä, mutta minulla, kohta 40-vuotiaalla naimisissa olevalla naisella on syvä viehtymys altistumiseen - paljastavaan, suojattomaan esilläoloon. Kuinka paljon olen käyttänyt energiaa suunnitellessani ja järjestellessäni tilanteita, joissa kas, komeat rintani ovat kuin sattumalta vilahtaneet, tai paljasta reittä ihan sinne asti, jossa hups, pikkuhousut näyttävät unohtuneen kotiin. Puhumattakaan täydestä avoimesta alastomuudesta, kuumottavasta, kihelmöivästä tunteesta kiireestä kantapäähän. Ja kuinka mieheni, tämän tietäen ja tunnistaneen, on minua siinä auttanut, valokuvannut, johdatellut tilanteisiin, joissa yhteissaunassa miehen jahtikaverien kanssa, sorsastuskauden alkajaisiksi, olen ainoa naisenpuoli. Se saa minut niin kuumaksi, että tajuan miestenkin sen vaistoavan, samalla kuitenkin hyväksyvän, mutta jälkeenpäin on tunne, että meninkö liian pitkälle, paljastin itseni, mutta sehän se minun fetissini on.
Tämähän on kuin minun kynästäni tai toiveunistani. Mikä sen kutkuttavampaa kuin naisena tahattomasti ja luontevasti joutua tuollaisiin tilanteisiin. Kuten kerran saaressamme, mökillä puuhaillessani, huomasin vakiokalastajamme ajavan perämoottorillaan laiturimme ohitse. Meillä oli sopimus, että ottaisimme aina mielellämme tuoretta kalaa. Niinpä juoksin laiturille huiskuttamaan, ja veneen nokka kääntyikin kohti. Siinä tajusin, että minullahan ei ole ylläni rihman kiertämää. Vene oli jo ennättänyt niin lähelle, että pakeneminen olisi ollut noloa. Otin veneen kokastaan vastaan, kuten asiaan kuuluu, ja samalla huomasin, että mukana veneessä oli myös kalastajan sanokaamme 15-16-vuotias poika. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti, että vasta vähitellen posket kuumottaen aloin hahmottaa arveluttavan tilanteeni, keikistellä siinä laiturilla kaikessa kukoistuksessani isän ja pojan silmien alla. Valitsin kalat niin luontevasti kuin mahdollista. Ja olihan ne vielä maksettava, haettava rahat mökistä ja palattava veneelle. Mökin ikkunasta oli mieheni seurannut tapahtumaa, ja niin kivasti se meitä molempia sykähdytti, että jätän loput arvailujen varaan. Jotain sellaista muistan mieheni siinä sanoneen, että "lystikästähän se oli kalamiesten nähdä, millaista tavaraa minä nain".
Kun nainen runkkaa kullia varpailla.
Vierailija kirjoitti:
Käytetyt pikkarit, varsinkin tuttujen tuoksut pyykkikorissa joita ei muuten pääsisi haistamaan
Tämä. Salaa kylässä pyykkikorilta tuoksuja ja sitten pokkana takaisin istumaan kahvipöytään tietäen miltä tutun pillu tuoksuu
Itsensä näyttäjä kirjoitti:
Onko fetissi vai mikä, mutta minulla, kohta 40-vuotiaalla naimisissa olevalla naisella on syvä viehtymys altistumiseen - paljastavaan, suojattomaan esilläoloon. Kuinka paljon olen käyttänyt energiaa suunnitellessani ja järjestellessäni tilanteita, joissa kas, komeat rintani ovat kuin sattumalta vilahtaneet, tai paljasta reittä ihan sinne asti, jossa hups, pikkuhousut näyttävät unohtuneen kotiin. Puhumattakaan täydestä avoimesta alastomuudesta, kuumottavasta, kihelmöivästä tunteesta kiireestä kantapäähän. Ja kuinka mieheni, tämän tietäen ja tunnistaneen, on minua siinä auttanut, valokuvannut, johdatellut tilanteisiin, joissa yhteissaunassa miehen jahtikaverien kanssa, sorsastuskauden alkajaisiksi, olen ainoa naisenpuoli. Se saa minut niin kuumaksi, että tajuan miestenkin sen vaistoavan, samalla kuitenkin hyväksyvän, mutta jälkeenpäin on tunne, että meninkö liian pitkälle, paljastin itseni, mutta sehän se minun fetissini on. Haen hyväksyntää miehilt
Minusta olisi upeaa, jos rouva näyttäisi enemmän itseään julkisesti. Mutta ei, on valitettavasti sitä mieltä, että vain minun silmilleni.
Naisen peppu ja se mun kasvoille.
Kyllä se on sellainen lievä hellävarainen sadismi sanoissa ja teoissa. Olen 110% tasa-arvon kannalla mutta kiva että nainen tykkää siitä että vähän määräilen seksissä. Tartun hiuksista ja käskytän ja puhun sillee pehmeästi vähän moitiskellen ja saatan antaa avokämmentä. Tämä alkoi joskus vaimon aloitteesta ja kuten parisuhteessa aina, roolit muodostuu pikkuhiljaa
Naisen antautuminen, ja alistaminen. Ja toisena sit ihan vaan pillu, tai klitta, koska sen tyydyttämisestä saa itselleenkin niin hyvän olon.