Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Äiti sammui taas parvekkeelle"

Vierailija
03.07.2014 |

Tuttavaperheen lapset tuli meille hetki sitten ja sanoi ettei ne voi mennä nukkumaan kun "äiti sammui taas parvekkeelle". Kävi ilmeisesti tupakalla ja sammui sinne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se TAAS sammu, niin soita nyt hyvä ihminen poliisit paikalle.

Vierailija
2/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, tuollaisesta voi syttyä vaikka tulipalo! Soita nyt jonnekin, täytyyhän tuosta ilmottaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jollekin! Älä ajattele että " en ole oikea henkilö soittamaan, kyllä sen joku muu tekee..". Kylmä totuus on, että ne muutlin ajattevat noin, eikä lapsi välttämättä saa ikinä apua. Minäkin luulin murrosikäiseksi asti että on ihan normaalia että vanhemmat sammuu kesken päivän ja minä huolehdin siskoista.

Vierailija
4/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset teille yöksi

Vierailija
5/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilman meikkiä on kuin ruma mies.

Vierailija
6/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi tänne, niin mä ilmoitan.

nimim. lastenkodin yökkö

Vierailija
7/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa. Meille aikoinaan tuli naapurin lapset yöllä, kun isi ja äiti taas tappeli. Aina rauhottelin lapset ja tein pedit missä nukkua. Nyt naapurin lapset on aikuisia ja käy kyläilemässä ja kertoo vieläkin ongelmistaan. Mutta, itse nyt vanhempana ja viisaampana tiedän, että ehkä olisi pitänyt ottaa yhteyttä sossuun.

Vierailija
8/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ensinnäkin lapset teille yöksi. Huomenna teet lastensuojeluilmoituksen. Jos on huoli tulipalovaarasta niin 112 on oikea puhelinnumero. Turha tänään soitella enää mihinkään lastensuojeluun, päästä lapset nukkumaan (ehkä ruuan jälkeen) turvalliseen paikkaan.

Noin mä tein kun exä (meillä ei ollut yhteisiä lapsia ja asuttiin naapureina kun exän 5v. lapsi tuli koputtamaan ovea että isä taas sammunut). En siis tosin soittanut 112 koska exä ei polttanut mutta otin lapsen omaan kämppään yöksi ja tein safkat kun tämä vkl-isä oli jälleen kerran ympärihumalassa.

Vierailija
9/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenaamulla HETI soitat lastensuojeluun! Oikeesti, HETI! Ne lapset tarttee apua (ja vanhemmat tietty myös)!! Mut lapset kuitenkin ensin, niiden kautta ne vanhemmatkin ehkä tajuavat ongelmansa...

Vierailija
10/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken ilmestyi lapset taas oven taakse kertomaan että äiti oksentaa ja kiroilee kotona. On toisin sanoen ilmeisesti pahassa krapulassa eikä lastensuojelu ole tainnut laittaa kahta tikkua ristiin asian puolesta.

Vierailija
11/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja tilanne sekä lapsille että äidille. Kun on tuttavaperheestä kysymys voisitko suoraan keskustella äidin kanssa että hänen juomisensa on lähtenyt täysin lapasesta ja jos hän ei ota yhteyttä A:klinikkaan niin sinun on pakko ilmoittaa asiasta lastensuojeluun.

Olen itsekin alkoholistiäidin lapsi, mun äiti sammui usein pöntölle kun tuli kapakasta, joskus kävi eteisessä kyykkypissalla mun koululaukun päällä kun ei löytänyt päissään vessaan. Ei meistäkään koskaan tehty lastensuojeluilmoitusta, vaikka syytä olisi ollut. Minä olin enemmän äiti äidilleni kuin äiti minulle.

Vierailija
12/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluun vaan ja hoima hoituu.

Vierailija
13/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:44"]

Lastensuojeluun vaan ja hoima hoituu.

[/quote]homma

Vierailija
14/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:08"]Tuttavaperheen lapset tuli meille hetki sitten ja sanoi ettei ne voi mennä nukkumaan kun "äiti sammui taas parvekkeelle". Kävi ilmeisesti tupakalla ja sammui sinne.[/quote]    äiti ihmisen ei passaa sammua. Etkö rohkene puhua äidille mitä voi seurata jos jatkuvasti sammuilee.

Vierailija
15/15 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan tuossa kunnossa ei saa polttaa tupakkaa