Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on PARAS shampoo nopeasti rasvoittuville hiuksille?

Vierailija
02.07.2014 |

Mikä tekee hiukset ihanan puhtaiksi? Vaikka kuinka illalla vaahdotan ja pesen esim. Syoss:n shampoolla, on hiukset jo aamulla rasvaisen tuntuiset. Arvostaisin sellaista shampoota mikä ei sisällä väriaineita, parabeeneja ym ylimääräistä, mutta otan toki huomioon kaikki suositukset! Kunhan hiukset saisi putipuhtaiksi :) 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt eniten Sunsilkin kuivashampoosta, en kylläkään ole kokeillut kuin marketin valikoimaa. Kuivashampoota ei mielestäni vain suositella päivittäiseen käyttöön, ei tee hiuksille hyvää.

Vierailija
2/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kids 2 in 1 Atomic Apple. Tuoksuu hyvälle, ei ole testattu eläimillä, pitää hiukset puhtaina pidempään. Olen aikuinen. Ihan hyvin se meillekin käy. Saa ainakin Tarjoustalosta.

Vierailija
4/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan hoitava shampoo

Ennen erisania jouduin peseen hiukset joka päivä. Vaihdoin silikonittomiin ja hajusteettomiin ja nykyään pesun tarve näkyy vasta kolmantena päivänä. Pesen silti yleensä joka toinen päivä.

Vierailija
5/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljysaippua, ihan tosi! Kuohkeaa hiukset pari päivää pesusta.

Vierailija
6/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväpuhdistava.

Tosin se tukka kannattaa pestä vasta aamulla, koska yöllä kuitenkin hikoilee ihan erilailla ja vielä hinkkaa sitä tyynyyn, joten vaikka kuinka peset niin ei se täysin puhtaana yötä pysy. Tai sitten aamulla kuivashampoo käyttöön.

Vierailija
7/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese aamulla.

Vierailija
8/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kampaamosta kunnon shampoo. Ja kyllä, niissä on eroja marketista saataviin.

Vierailija
9/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:18"]Oliiviöljysaippua, ihan tosi! Kuohkeaa hiukset pari päivää pesusta.

[/quote]

Tää on tosi hyvä päänahalle, mutta hiukset jäi klimppisiksi. Ehkä lyhyille hiuksille sopii.

Vierailija
10/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään shampoo siihen auta, että rasvainen pää painaa tukkaa koko yön ajan. Aamulla on käytävä jos raikkaan tukan haluaa. Minulla ainakin rasvoittuu niin, ettei edes kuivashampoo aamulla auta, vaikka olisi juuri illalla pessyt. ..

Vierailija
11/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santen savishampoo(?) on hyvä. Käytin joka toisessa pesussa, koska se jätti hiukset tahmeiksi. En tiedä johtuuko siitä, että hiuksiin kertyy lakkaa yms. jota luomushampoot ei pois ta.

Vierailija
12/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä mikään ei auta kuin hetken. Vittumainen ominaisuus.

Mitä hyötyä on rasvoittuvasta päänahasta?!

Vierailija
13/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainoa toimiva on Hieno suomalainen shampoo.

Vierailija
14/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aamulla kuivashampoota. Voit myös lisätä päivän aikana.

Vierailija
15/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:27"]Ei mikään shampoo siihen auta, että rasvainen pää painaa tukkaa koko yön ajan. Aamulla on käytävä jos raikkaan tukan haluaa. Minulla ainakin rasvoittuu niin, ettei edes kuivashampoo aamulla auta, vaikka olisi juuri illalla pessyt. ..

[/quote]

Mikä avuksi?

Vierailija
16/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa kuivashampoota ja paljon maksaa?

Vierailija
17/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:58"]

Mistä saa kuivashampoota ja paljon maksaa?

[/quote]

Saa vaikka marketeista. Herbinalla esimerkiksi edullinen versio. Maksaa ehkä noin 5 euroa.  Merkeissä on toki eroja. Kampaamotuotteissa myös monia vaihtoehtoja.

Vierailija
18/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan shampoo. Sellanen iso keltanen pullo. Sitruuna lime.

Vierailija
19/22 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli joskus todella rasvainen tukka vaikka olin vasta tukkani pessyt. Pesin silloin siis joka päivä. Nykyään pesen n joka toinen tai kolmas päivä ja tukka ei ole rasvainen edes tuon kolmen päivän pesemättömyyden jälkeen! Joka päivä toki muun vartalon pesen ja hiukset useammin jos olen hikoillut todella paljon.

Kyllähän se päänahka rasvottuu kun jatkuvasti sitä on pesemässä, se rasva on hyväksi!

Jos vaan mahdollista, ole muutama pv pesemättä tukkaa :)

Vierailija
20/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ShampooTwo on ihan parasta. Oli kyllä kallis mutta hinta-laatusuhde on kohillaan. Ennen pesin kerran päivässä ja tuntui että oli silti rasvainen tukka. Nyt pesen jokatoinen päivä ja hiukset ei rasvoitu enää ollenkaan niin nopeaa.