Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HYI HITTO mä oon ruma.

Vierailija
02.07.2014 |

Katsoin valokuvia missä olen. En ollut tajunnutkaan että olen noin ruma. Harmittaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ruma. Tai en ainakaan riittävän kaunis.

Vierailija
2/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen seinästä reväistyn näköinen. Mutta minkäpä teet, näillä on mentävä... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa XD ootte rumii, hahahhaha!!

Vierailija
4/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.

Huono kerho muuten, ei haittaisi vaikka minut erotettaisiin tästä. Paitsi jos olisin liian ruma tähänkin.

-Ruke PJ

(rumuuskerjon puheenjohtaja, ehdolla kuninkaaksi, sillä on aivan liian ruma ollakseen kuningatar)

Vierailija
5/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen, ei paljoa naurata. Olen suorastaan ärsyttävän näköinen. Ihan kun mun pää ois yli-iso ja kasvot oudot ja tihrusilmät joita silmäpussit korostaa. -ap

Vierailija
6/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi! Jostain kumman syystä kelpaan kuitenkin kännisille miehille. Aamulla ne herää ja ihmettelee, minkä oksettavan mursun ovat haavinsa saaneet.

Vierailija
7/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kauneusleikkaukseen, mutta en ees tiedä että mitä mulle pitäis tehä, ku oon niin kauheen ruma että ois helpompi vaihtaa koko pää. Päätä pitäisi pienentää ja poskista poistaa läskit ja silmät on liian syvällä päässä - mikä leikkaus siihen auttaa? Vai pitäisikö koko muu naama litistää silmien kanssa samalle tasolle?

Miten rumana oikein voi elää?

Vierailija
8/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pitäny itteeni hirveen läskinä, kunnes valokuva sen todisti, hyi hitto, mikä plösö ämmä, naamaki ku hevosella, tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
9/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mun mieskin ajattelee? Varsin kukaan mua ikinä enää huolis, saamarin laatikkonaamaa. Tänään kävelin työmiesten ohi mua 10 vuotta vanhemman tuttavan kanssa. Miehet tuijotti tuttavan perään, mä olin ilmaa. -ap

Vierailija
10/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:00"]Menisin kauneusleikkaukseen, mutta en ees tiedä että mitä mulle pitäis tehä, ku oon niin kauheen ruma että ois helpompi vaihtaa koko pää. Päätä pitäisi pienentää ja poskista poistaa läskit ja silmät on liian syvällä päässä - mikä leikkaus siihen auttaa? Vai pitäisikö koko muu naama litistää silmien kanssa samalle tasolle?

Miten rumana oikein voi elää?

[/quote]Ihan kuin mä! -ap

Vierailija
11/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ripsenpidennykset, rupea syömään terveellisesti, käy kävelyllä\lenkillä viikoittain. Osta uusia vaatteita, jos et osaa hanki stailisti tai joku kaveri joka osaa. Ei oikeesti Pitäs olla niin vaikeeta. Käy kampaajalla värjäyttämässä hiukset tai ota pidennykset! Kadulla näkee monia kaltaisiasi naisia, joiden Pitäs vaan ostaa uusia vaatteita ja käydä kampaajalla meikata yms..

Vierailija
12/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:50"]

Haahaa XD ootte rumii, hahahhaha!!

[/quote]

Ja siellä se kaikkein rumin porsas!

Vierailija
13/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki harmittaa.

Vierailija
14/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:11"]Ota ripsenpidennykset, rupea syömään terveellisesti, käy kävelyllä\lenkillä viikoittain. Osta uusia vaatteita, jos et osaa hanki stailisti tai joku kaveri joka osaa. Ei oikeesti Pitäs olla niin vaikeeta. Käy kampaajalla värjäyttämässä hiukset tai ota pidennykset! Kadulla näkee monia kaltaisiasi naisia, joiden Pitäs vaan ostaa uusia vaatteita ja käydä kampaajalla meikata yms..

[/quote] Toi voi olla totta, ei musta kaunista saa, mutta ihmisen näköisen ehkä. Meikkaan, mutta en varmaan osaa oikein. Stailistin haluaisin, mutta ei ole varaa ja mistä niitä saa?

Vierailija
15/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:11"]Ota ripsenpidennykset, rupea syömään terveellisesti, käy kävelyllä\lenkillä viikoittain. Osta uusia vaatteita, jos et osaa hanki stailisti tai joku kaveri joka osaa. Ei oikeesti Pitäs olla niin vaikeeta. Käy kampaajalla värjäyttämässä hiukset tai ota pidennykset! Kadulla näkee monia kaltaisiasi naisia, joiden Pitäs vaan ostaa uusia vaatteita ja käydä kampaajalla meikata yms..

[/quote]

Kyllä minä ainakin käyn kampaajalla, meikkaan, huilehdin itsestäni, pukeudun hyvin jne. Ei se silti muuta sitä että on ruma. Naama vaan on, minkäs teet. Tosin en edes halua tietää millainen suohirviö olisin jos en näin paljon edes yrittäisi.

-vitonen, se Ruken PJ

Vierailija
16/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten Pitäis ottaa selvää kaikenmaailman kauneusleikkauksista sun muista ja niitä Pitäis uskaltaa toteuttaakin! Jos elämänlaatu kohenee jonkun leikkauksen myötä niin Se kannattaa tehdä eikä ajatella mitä muut ajattelee.

Vierailija
17/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:19"]Suomalaisten naisten Pitäis ottaa selvää kaikenmaailman kauneusleikkauksista sun muista ja niitä Pitäis uskaltaa toteuttaakin! Jos elämänlaatu kohenee jonkun leikkauksen myötä niin Se kannattaa tehdä eikä ajatella mitä muut ajattelee.

[/quote]

Millä rahalla?

Ei kai niitä kela maksa, vaikka parantaisi minun ja minua päivittäin näkevien elämänlaatua?

Vierailija
18/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tingi kaikesta muusta ja säästä siihen leikkaukseen. Jos joka aamu näkee peilistä hirviön ja häpee omaa ulkonäköään niin mieluummin elät köyhästi mutta kauniisti :)

Vierailija
19/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ruma, mutta minua se ei haittaa pätkääkään. Mitä minä sillä ulkonäöllä tekisin, naimisissaoleva nainen? Olen jo tällä ulkonäölläni tai pikemminkin siitä huolimatta saanut itseäni nuoremman komean miehen, enkä muiden ihailusta perusta. Muutenkin tulen mieluummin huomatuksi vaikka älyni, rentouteni tai mukavuuteni takia kuin siksi että olisin kaunis.

Vierailija
20/23 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ihmeessä sortuko mihinkään rihkama pidennyksiin tai kalliisiin leikkaukseen. Ne tekevät naisesta halvan näköisen, ja mikä pahempaa, eivät todellakaan tee teistä tyytyväisiä itseenne. Totta kai ulkoista olemusta on hyvä hoitaa ja panostaa siihen, mutta tyytymätön ei tule koskaan tyytyväiseksi, vaan itsensä hyväksyntä lähtee sisältäpäin. Kun hyväksytte itsenne, muutkin hyväksyvät. Pysykää lujina naiset!