Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

normimuna = 13,5cm, uskotteko?

Vierailija
02.07.2014 |

Vai ette?

Tilastojen ja tutkimusten mukaan penis on keskimäärin kokoa 13,5cm ja 4cm paksu. Erektiossa.

Totuus vai vale?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipituus taitaa olla n. 15 cm.

Vierailija
42/47 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isomunainen mies tulee yleiseen saunaan, hän astuu sinne rennosti sisään, muna heiluen. Pienmunaiset istuvat lauteilla hämmentyneinä sekä arkoina. Isomunainen juttelee rennosti sekä katselee muiden kaluja ja sanoo että minun muna velttona isompi kuin teidän seisovina. Muut katsovat epätietoisina ja isomunainen käskee muiden runkata munansa seisomaan ja kun muut seisottavat häkeltyneinä kalujaan. Isomunainen vertailee sitä onko kellään seisovana kuin hänellä velttona. Jos on, he juttelevat sitten rennosti kaikkea muutakin ja muut häippäsevät hiljaisina saunausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen isomunaisenkin pitäs tietää, että sen pienimunaisen kalu seisokissa kasvaa suhteessa enemmän. Mun miehen muna on sentin tirri levossa, mutta enpä ole kenenkään munan nähnyt kasvavan niin paljon.

Vierailija
44/47 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/47 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon oikein hyvinkin.

Neuvo nuoremmille miehille, jos sattuu kohdalle nainen jolle kalunne ei riitä, niin vaihtakaa sitä naista.  On niitä sellaisiakin, joiden mielestä kohtuullinen koko on ihan riittävä.

Ne toista mieltä tästä asiasta olevat naiset ovat vain väärässä, ja ne kannattaa jättää metsästämään sitä täydellistä isoa kaluaan ihan omille laduilleen.  Molemmat osapuolet vieläpä voittavat tuossa tilanteessa.

En katselisi sekuntiakaan sellaista naista, jonka mielestä oma kaluni ei ole ihan mahtava ja täydellinen ja upea ja jopa myös kerrassaan hemmetin viehättävä.

Olen ollut yhdessä ja naimisissakin saman tytön kanssa yli 20 vuotta.  Hän on mielestäni maailman älykkäin ja kaunein nainen.  Olen etuoikeutettu mies, kun saan herätä hänen vierestään.

Jos aloittajalle vaikkapa yli 10 senttinen kalu tuntuu jotenkin vähääkään pieneltä ja vähän mitättömältä, niin aloittaja kuolee luultavasti yksin vanhana.  - Sitä nimittäin saa mitä tilaa.

-.-

Jaa...   pitää tämmöisen vuodatuksen jälkeen ilmeisesti laittaa se oma mitta nyt tähän...   se on 14,7 senttiä.  Ei siis edes kuutta tuumaa, ja ihan hyvin olen pärjännyt tälläkin.

Ei ole liian pieniä miehiä, on vain liian väljiä naisia.  Mitäpä kohtaa tuosta ette ymmärtänyt ?

Vierailija
46/47 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

standard egg = 13.5 cm, do you believe? 

Or not?

Vierailija
47/47 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 06:06"]