Hotellisiivooja paikalla - mitä haluatkaan kysyä!
Kommentit (51)
Oletko ikinä vahingossa yllättänyt asiakasta masturboimasta huoneessaan? Tai kesken seksin?
Kerro mikä nopeuttaa työtäsi, eli mitä voin tehdä asiakkaan ominaisuudessa helpottaakseni työtäsi?
Paljonko asiakkaat jättävät keskimäärin tippiä?
Ja mikä on mielestäsi kohtuullinen summa?
Jaksamista sulle!
Millaisia huoneet ovat rocktähtien jäljiltä? Roskikset täynnä kortsuja? :)
Iteki oon kerroshoitajana ja se on tuttua että kunhan näyttää puhtaalta, ei tarvitse sitä oikeasti olla. 15 min per huone, ei kauheest ehdi siivoilla.
Oletko koskaan vilkaissu sängyn alle?
- hotellivieras.
Hotelleissa on tärkeää määrä eikä laatu. Kunnolliset ohjeistukset on olemassa muttei aikaa toimia niiden mukaan. Suurin osa esimiehistä vieraantunut itse työstä ja vetoavat aina olemassaoleviin ohjeistuksin ja teorioihin, syy useimmiten aina itse siivoojassa ja kaikkein viimeisimmäksi esimiehessä kun joku ei toimi.
Sairaalassa ja hoivakodeissa ja pienillä yksityisillä firmoilla siivous on vielä sitä mitä kuuluukin eli siivoomista niin että on oikeasti puhdasta, eikä vain että näyttää siltä.
Vierailija kirjoitti:
Hotelleissa on tärkeää määrä eikä laatu. Kunnolliset ohjeistukset on olemassa muttei aikaa toimia niiden mukaan. Suurin osa esimiehistä vieraantunut itse työstä ja vetoavat aina olemassaoleviin ohjeistuksin ja teorioihin, syy useimmiten aina itse siivoojassa ja kaikkein viimeisimmäksi esimiehessä kun joku ei toimi.
Sairaalassa ja hoivakodeissa ja pienillä yksityisillä firmoilla siivous on vielä sitä mitä kuuluukin eli siivoomista niin että on oikeasti puhdasta, eikä vain että näyttää siltä.
Tuleppa sairaalaan siivoamaan, niin tiedät paremmin mistä puhut. T. Laitoshuoltaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleppa sairaalaan siivoamaan, niin tiedät paremmin mistä puhut. T. Laitoshuoltaja
Ehjkä hän muistelee menneitä aikoja. Kyllä se joskus oli noin, mutta viimeiset vuoteni kehotin jo låheisiä olemaan koskematta mihinkään sairaalassa. Hyvä kun ehdittiin hoitaa se ensisijainen, osastokeittiö.
Ex-sahu, Luojan kiitos
Kuinka monesti löydät menkkaverisiä lakanoita?