Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellisiivooja paikalla - mitä haluatkaan kysyä!

Vierailija
02.07.2014 |

Vastaan mielelläni :)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ketju, vastaa ap!

Vierailija
2/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alihankkijat tekevät niin paskaa jälkeä? tv. hotellityöntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nclean? Jos olet siellä töissä niin otan osaa.

Vierailija
4/51 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko töissä kova kiire ja paine?

Vierailija
5/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun työvaatteet punaset? -Eivät ole punaiset

Kuinka monesti löydät menkkaverisiä lakanoita? -No suoraan sanottuna ei näitä tule kovin usein vastaan ainakaan suhteutettuna vahtamieni lakanoiden määrään, en nyt äkkiseltään edes muista koska viimeeksi olisin törmännyt verisiin lakanoihin

Oletko ikinä vahingossa yllättänyt asiakasta masturboimasta huoneessaan? Tai kesken seksin? -En ONNEKSI, mutta alastomiin ihmisiin olen kyllä törmännyt :)

Kerro mikä nopeuttaa työtäsi, eli mitä voin tehdä asiakkaan ominaisuudessa helpottaakseni työtäsi? Paljonko asiakkaat jättävät keskimäärin tippiä? Ja mikä on mielestäsi kohtuullinen summa? -Minusta tuntuu vähän kurjalta luetella asioita, jotka helpottaisivat työtäni... Koska se on nimenomaan minun työni, siivota huone asiakkaan jäljiltä. Mutta jos haluaa ajatella siivoojaa niin työtäni helpottaisi mielettömästi, jos pyyhkeitä ei riepoteltaisi ympäri huonetta tai muutakaan huoneeseen kuuluvaa kalustoa (mm. kaukosäädin, juomalasit, päiväpeitteet, henkarit) piiloteltaisi patjojen väliin tai muualle hankaliin paikkoihin. Ihanneasiakas tottakai heittää pyyhkeet yhteen kasaan kylpyhuoneen lattialle ja jättää peitot sekä tyynyt sängyn päälle EI PEDATTUINA :) Nopeuttaa työtäni huomattavasti. Ja tippikulttuuri ei täällä Suomessa ole kovin vahva, ulkomaalaiset asiakkaat jättävät huomattavasti enemmän tippiä ja itse en tippiä edes odota, mutta tottakai ilahdun mielettömästi jos joku on siivoojaa halunnut muistaa. Tippi vaihtelee yleensä 5 sentin kolikosta 5 euron seteliin. Nämä ovat tavallisimmat, tosin yksi 5 sentin kolikko lähinnä vaan pistää naurattamaan :D Tulee vähän sellainen olo, että on vaan taskut tyhjennetty pöydälle. Mutta tosiaan itse en edes tippiä odota joten...

Millaisia huoneet ovat rocktähtien jäljiltä? Roskikset täynnä kortsuja? :) -Jos ei tietäisi menevänsä rocktähden huoneeseen, niin ei varmasti huomaisi jäljissä mitään eroa :) Kortsuja löytyy kyllä lähes päivittäin ihan tavallisten ihmisten huoneistakin.

Miksi alihankkijat tekevät niin paskaa jälkeä? tv. hotellityöntekijä -En osaa vastata! Kova kiire, tulostavoitteet, mulkku pomo, motivaatio nollassa? Työolosuhteissakin voi olla parantamisen varaa. Itse työskentelen mukavassa työpaikassa jossa meitä arvostetaan eikä päällemme syljetä. Jos siivoojia ei olisi, niin hotelli ei pyörisi päivääkään.

Nclean? Jos olet siellä töissä niin otan osaa. -Noup :)

Onko töissä kova kiire ja paine? -On, varsinkin näin kesäkuukausina kun ihmiset ovat kesälomamatkoilla :) Työ vaatii kovaa stressinsietokykyä ja hyvää kuntoa.

Vierailija
6/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina varotellaa, että ei kannata juoda hotellin laseista ennenkuin itse ne tiskaa, pitääkö paikkansa, että samalla rätillä tai likaisella pyyhkeellää pyyhitään kaikki paikat?

Mites kaukosäädin puhdistetaanko sitä?

Vierailija
7/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestäänkö kylpyammeet joka kerta ja miten?

Vierailija
8/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina varotellaa, että ei kannata juoda hotellin laseista ennenkuin itse ne tiskaa, pitääkö paikkansa, että samalla rätillä tai likaisella pyyhkeellää pyyhitään kaikki paikat? Mites kaukosäädin puhdistetaanko sitä? -Puhun ainoastaan omasta puolestani, mutta itse vaihdan käytetyt lasit puhtaisiin joka huonesiivouksen aikana. Tiedän kyllä, että tätä pyyhkimistä tapahtuu. Mietin aina, että olisiko minusta itsestäni mukava juoda sellaisesta lasista, jota on likaisella pyyhkeellä pesty... ei todellakaan. :/ Minusta jokaisen siivoojan pitäisi omata sen verran ammattietiikkaa, että tekisi työnsä puhtailla välineillä ja aseptisesti. Kaukosäädin puhdistetaan, jos siinä on näkyvää likaa. Melkoisia bakteeripesiähän ne ovat, myönnetään.

Pestäänkö kylpyammeet joka kerta ja miten? -Kylpyammeille tehdään kevyt ylläpitopuhdistus, jos ei näkyviä tahroja ole. Tällöin toki pestään perusteellisemmin.

Vierailija
9/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö puhelimen latureita paljon huoneisiin?

Vierailija
10/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kahvinkeitin puhdistetaan?

Minua kammottaa käyttää niitä, kun ei yhtään tiedä mitä edellinen asiakas on keitellyt.

Lasketteko pyyhkeet ja lakanat aina kun menette huoneeseen?

Tuleeko koskaan selville, että joku on "vahingossa" ottanut pyyhkeen mukaansa?

Vierailija
11/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö puhelimen latureita paljon huoneisiin? -Jää melko paljon! Samoin sukkia :)

Kuinka kahvinkeitin puhdistetaan? Minua kammottaa käyttää niitä, kun ei yhtään tiedä mitä edellinen asiakas on keitellyt. Lasketteko pyyhkeet ja lakanat aina kun menette huoneeseen? Tuleeko koskaan selville, että joku on "vahingossa" ottanut pyyhkeen mukaansa? -Meillä ei ole kahvinkeittimiä, joten en osaa tähän vastata. Vedenkeittimet löytyy kyllä ja niitä ei valitettavasti puhdisteta sisäpuolelta asiakkaiden välillä. Kannattaa kiehauttaa itse vedet pariin kertaa, jos kammottaa - näin itsekin tekisin :) Ja emme laske pyyhkeitä, siihen ei olisi millään aikaa. Monissa huoneissa on paljon lisäpyyhkeitä joten pyykin määrä on järkyttävä jo valmiiksi. Varmasti asiakkaat vievät pyyhkeitä mukanaan, mutta itseäni ajatus hotellipyyhkeistä kotikäytössä ällöttäisi, kukin tavallaan.

Vierailija
12/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat että me kysellään ?

13/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa... Tein viime kesänä samaa hommaa SOLilla... :(

Vierailija
14/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat että me kysellään ? -En tiedä oletko huomannut, mutta tällä palstalla on pyörinyt melko paljon vastaavanlaisia aloituksia, joissa tietyn ammattiryhmän edustajat tarjoutuvat vastaamaan muita mahdollisesti askarruttaviin kysymyksiin. Itse olen näihin useinkin heittänyt kysymyksiä ja ajattelin siksi osallistua myös itse. Mielelläni kerron työstäni, jos se jotain kiinnostaa. :)

Vierailija
15/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Hormonihirviö" time="17.07.2014 klo 22:00"]

Otan osaa... Tein viime kesänä samaa hommaa SOLilla... :(

[/quote]

Minkälainen kokemus sinulle jäi käteen? Mielelläni kuulisin :) Olen kuullut, että nimenomaisen firman alaisuudessa työskentely voi olla hyvinkin rankkaa...

Vierailija
16/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitelläänkö amme/suihkun latti akoskaan oikeen "tappavalla " aineella?

Inhottaa mennä suihkuun, kun on tunne, että edellisen jalkasieni lurkkii mun jalkoihin, laitankin aina varvastossut jalkaani.

Kuinka usein huoneen kokolattiat pestään koneella?

Mulla on aina sisätossut, mutta silti oksettaa ne lattiat.

Vierailija
17/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea olet siivoajana?

Vierailija
18/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tehnyt tota hommaa, oli kivaa mutta rankkaa, siivosin liian huolella ja aikaa meni aina liikaa. En saanut kehuja kuin ekalta pomolta joka arvosti laatua enemmän kuin siivottujen huoneiden määrää.

Mä siivosin kaikki kosketuspinnat liinalla kevyesti, myös kaukosäätimet, valokatkaisijat ja jopa henkarit samalla kun nostin ne takaisin rekkiin. Eihän niitä hinkata tarvitse mutta monesti oli tahmaisia, pelkäsin että asiakkaan puvun takki menee likaiseksi. Olin bisneshotellissa.

Jos puhtaita laseja ei ollut tarpeeksi, tiskasin aineella ihan kunnolla. En pyyhkinyt millään pyyhkeillä.

Tsemppiä sulle! :)

Vierailija
19/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos ottaisi pussilakanat ja tyynynpäälliset pois ja kasaisi ne sängyn päätyyn?

Vierailija
20/51 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on ilo lukea. Asiallisia kysymyksiä ja ajatuksella vastattu, kuten AP lupasikin. Mielellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi