Prinsessa Dianan patsas
Onko nyt nykytaiteilijoiden/kuvanveistäjien tila niin surkea, etteivät osaneet tehdä elegantimpaa esitystä? Diana on esitetty tanttojen tanttana - kun itse kohde olisi voinut kilpailla ja ammentaa antiikin viehkeimpien jumattarien runsaudensarvesta?
https://www.express.co.uk/news/royal/1456824/Diana-statue-unveiling-liv…
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä kolmaskin lapsi, mutta minäkin ihmettelen etualalla olevaa tyttöä. Miksi se tosiaan on siinä?
Minä taas ihmettelen että miksi se kolmas lapsi on ollut pakko laittaa siihen ollenkaan (siis toisten taakse)kun ei siitä kuitenkaan näy kuin jalkoja vähän. Tosi omituinen toteutus.
https://www.mirror.co.uk/incoming/article24439814.ece/ALTERNATES/s510b/…
Tuohan näyttää ihan Päivi Lipposelta!
Vierailija kirjoitti:
Patsas on mielestäni onnistunut ja kuvaa hyvin Dianaa. Täällä jaksetaan haukkua kaikki ja kaikkea. Koittamaan siitä itse tekemään parempi.
Jos ton edes maalaisi vaalenpunaiseksi, tulisi parempi. Sellaisella vinkupossun pinkillä.
Järkyttävän mauton esitys. Jostain syystä suuri yleisö arvostaa näköisveistoksia suuresti. Harva kuitenkaan osaa nykyisin sellaisia tehdä uskottavasti ja niin taiten, että ne kestävät aikaa. Toivottavasti veistos patinoituu ja saa sitä kautta kitschimäisyyden vähenemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä kolmaskin lapsi, mutta minäkin ihmettelen etualalla olevaa tyttöä. Miksi se tosiaan on siinä?
Minä taas ihmettelen että miksi se kolmas lapsi on ollut pakko laittaa siihen ollenkaan (siis toisten taakse)kun ei siitä kuitenkaan näy kuin jalkoja vähän. Tosi omituinen toteutus.
https://www.mirror.co.uk/incoming/article24439814.ece/ALTERNATES/s510b/…
Dianan etusormi on kuin penis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo vatteet on sellaiset joita Diana käytti
Kyllä oli, mutta kasvosta ei ollut yhtään Dianan näköinen!
Miten nuo lapset liittyy häneen.
Menneen maailman juttuja tällaiset patsaat. Todellisuudessa kyseessä oli aivan tavallinen ihminen, joka kiinnosti prinsessahaaveilijoita. Tykkäsi lapsista ja harjoitti hyväntekeväisyyttä muiden rahoilla. Niillä perusteilla voisi pystyttää miljardille ihmiselle patsaan.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä Dianan palvomista. Jos eläisi niin olisi pelkkä dskandaaleissa rypenut ja ryvettynut naispahanen. Veikkaan että alkoholisoitunut tai vahvassa hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se etten ole koskaan liittänyt häntä lapsiin johtui vain siitä etten ole seurannut elämäänsä kuin lööpeistä.
Niistä enemmänkin on kuva vain erinäisistä sekavista miesjutuista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Yritetään luoda sädekehää ja myyttiä.
Ehkä hänet voisi julistaa pyhimykseksi :D
Mulla on aina ollut negatiivinen väre tästä naisesta. En pidä tuon tyyppisistä ihmisistä.
Rehellisessä patsaassa Dianan ympärillä olisi ollut kolme miestä, joita hän hipelöi vihkisormus sormessaan.
Miten tuo oikea käsi näyttää niin pitkältä ja oudolta? Ihan kuin kämmenosa olisi tehty jatkopalasta?
Vierailija kirjoitti:
Ja oliko Dianalla salainen tytär, keitä nämä lapset ovat.
Ne ovat Dianan kuvitteellisia lapsia jotka jäivät syntymättä kun kuolo korjasi. Kiharatukkainen poika Dodin kanssa ja pari muuta lasta seuraavien kumppaneiden kanssa.
Siellä he ovat yhdessä taivaassa, Diana ja syntymättömät.
Aika nykyaikainen. Vähän kuin instakuva, jossa poseerataan viisi sekuntia asetelmassa kuvaa varten.
Diana oli laihempi ja sllä oli kaunis hymy. Miksi se on pitänyt kuvata tollosena suu auki toljottavana ja hengästyneen näköisenä. Ei sillä ollut mitään sydänvikaa
näyttää mieheltä. Taiteilija ei ole osannut tuoda naisellisuutta esille. Onko taiteilija joku lesbo, joka pitää transunaisista?
Ehkä Banksy tekeekin?