Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen mies, mutta haluan amisnaisen

Vierailija
02.07.2014 |

Akateemiset naiset ovat niin usein tiukkiksia, kuivia, yllätyksettömiä ja kaavoihinsa kangistuneita ihmisiä, jotka eivät ikinä tee mitään yllättävää (kyllä, poikkeuksiakin on). Kokemusta on kahdesta akateemisesta naisesta enkä halua enää yhtäkään sellaista. Siksi olen ajatellut, että haluaisin amisnaisen. Mutta olisiko se minulle noloa, kun korkeasti koulutettuna otan amisnaisen, varsinkin kun ihmisten mielikuvat amisnaisista eivät yleensä ole kovin imartelevia - ajattelevatko he, etten ketään muutakaan saanut ja että kriteerini ovat alhaalla? Ja mistä voin löytää sellaisen amisnaisen, jolla on myös sivistystä? En halua mitään paikallisessa räkälässä viihtyvää, kiroilevaa kananpersetukkaista naista vaan sellaisen, joka on kiinnostunut maailman menosta, kirjallisuudesta jne. Auttakaa minua, naiset.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:32"]

Kuulostat kyllä kaavoihin kangistuneelta. Oletko aivan varma, ettei samanlainen nainen sopisi sinulle?

[/quote]

Jos olet tosi mies, et täällä kysele, käykö amisnainen! Tosi mies ottaa mitä haluaa ja näyttää muille piut paut. Sinulla on sellainen asenne, että taitaisit hävetä valintaasi. Ei hyvä asia tulevalle amisvaimolle. 

Kuinka niin? Juurihan minä olen vaihtamassa akateemisista naisista amiksiin, eli en ole kaavoihin kangistunut.

[/quote]

Vierailija
42/51 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on päivastai tilanne, oon amis mies ja haluan yliopisto naisen mutta en tiedä onko mul mitään mahiksia, en oo vieläkää onnistunu saamaan sellasta vaikka oon jo 33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:42"]

Ajatus alemman kastin naisen nussimisesta kiihottaa minuakin.

[/quote]

Oli pakko yläpeukuttaa, vaikka olen "alemman kastin nainen". Kiitos päivän nauruista ;)

Vierailija
44/51 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen akateeminen mies (DI)  ja ollut yhdessä 25 vuotta amisnaisen kanssa. Sen saman, johon nuorena rakastuin, eikä tullut mieleenikään hankkia naista jollain muulla perusteellla kuin rakkaudella.

Olen itse saanut luoda uraa "rauhassa",  vaimo on hoitanut lapsia kotona ja ollut hellä äiti lapsillemme, josta on kasvanut jo tasapainoisa nuoria aikuisia. Rakastamme edelleen toisiamme ja suuntaamme luottavaisina vanhuutta kohden.

Vierailija
45/51 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan sitä amisnaista pitää etupihan leikkimökissä ja ulkoiluttaa hihnassa, että säästyisi häpeältä kavereiden silmissä?

Vierailija
46/51 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin usein ihmisen puhe ja keskustelutaito paljastaa sen, onko amistasoa vai korkeasti koulutettu. Valitettavaa, mut näin se on . Itse huomasin sen elävästi, kun vaihdoin työpaikkaa. Aiemmassa työpaikassa suurin osa amiksia, ja jutut sen mukaisia. Ei mitään älyllistä virikettä. Uudessa työpaikassa kaikki korkeasti koulutettuja (yliopistotutkinto), niin ihan eri tasolla jutut. Pystyy oikeasti keskustelemaan. :) Ja itse olen tosiaan korkeasti koulutettu.

Vierailija
47/51 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka tutustuisit sen koulutuksen sijaan itse naisiin ja katsoisit kenen kanssa natsaa.

Vierailija
48/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenänvartta pitkin toisia koulutustason vuoksi katsovat elististit voisi laskea samaan luokkaan lukiolaisia halveksivien amisten kanssa. Koulutus ei välttämättä kerro kaikkea, koska ihan kaikille koulutus tai edes ura ei ole tärkeintä elämässä.

Vierailija
49/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:15"]

Sivistynyt amis...eikös nuo kumoa toisensa?

[/quote]

No mulla on molemmat. Äskettäin valmistuin amiksesta ja muutama vuos sitten väänsin vielä väikkäriä :D Et revi siitä. Ja tämä ei ole vitsi. Mutta aika harvinainen tapaus taidan olla.

Vierailija
50/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:45"]

Koulutus ei kerro ihmisestä hevonvitun humppaa.

[/quote]

Kyllä kertoo, mielenkiinnon kohteista ja tavoitteista muun muassa.

[/quote]

Pah. Mä olen teknisen alan DI ja mulla on sille hyvin epätyypilliset kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
51/51 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi