Olen akateeminen mies, mutta haluan amisnaisen
Akateemiset naiset ovat niin usein tiukkiksia, kuivia, yllätyksettömiä ja kaavoihinsa kangistuneita ihmisiä, jotka eivät ikinä tee mitään yllättävää (kyllä, poikkeuksiakin on). Kokemusta on kahdesta akateemisesta naisesta enkä halua enää yhtäkään sellaista. Siksi olen ajatellut, että haluaisin amisnaisen. Mutta olisiko se minulle noloa, kun korkeasti koulutettuna otan amisnaisen, varsinkin kun ihmisten mielikuvat amisnaisista eivät yleensä ole kovin imartelevia - ajattelevatko he, etten ketään muutakaan saanut ja että kriteerini ovat alhaalla? Ja mistä voin löytää sellaisen amisnaisen, jolla on myös sivistystä? En halua mitään paikallisessa räkälässä viihtyvää, kiroilevaa kananpersetukkaista naista vaan sellaisen, joka on kiinnostunut maailman menosta, kirjallisuudesta jne. Auttakaa minua, naiset.
Kommentit (51)
Me insinöörinaiset ollaan ihan omaa luokkaa. Mä olen varattu, mutta kaikki miehet kehuu mun huumorintajua. Uskallan hullutella eikä mun tartte koko ajan mietitä, mitä muut minusta ajattelevat. Mutta varo "kova jätkä" -tyyppejä, ne ovat oikeasti karmeita juoruämmiä. Mulla oli opiskeluaikaan vientiä. Se paha puoli amk-insinöörinaisissa on, että ottajat löytyvät sieltä koulusta ja kilpailuakin on, eli pitää olla nopea. Mutta oli meidänkin koulussa muutama, jotka kouluun tullessa olivat vapaita ja silti poikaystävä löytyi muualta.
Suurin osa kommentoijista on akateemisia naisia. Sen verran vauhdikkaasti on herne imaistu sieraimeen.
Sivistynyt amis...eikös nuo kumoa toisensa?
Totta kaikki. DI-naiset on varmaan ainoita akateemisia naisia, jotka eivät ole tylsiä, tiukkapipoisia tosikkoja
Ajatteleppa myös hiukan mainettasi. Itse en kehtaisi mitän amista viedä firman kekkereille ja kaveripiiriinkään ei oikein istuisi.
Kiitos kaikille kirjoittajille, olen saanut parhaat naurut naismuistiin...
Löysin eilen baarista amisnaisen. Voi olla että se jäi yhden yön jutuksi, mutta kylläpäs piristi. -aloittaja
Kaikki te, jotka pohditte tulevan kumppaninne koulutustasoa, olette lapsellisia.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:38"]
Löysin eilen baarista amisnaisen. Voi olla että se jäi yhden yön jutuksi, mutta kylläpäs piristi. -aloittaja
[/quote]
Onnittelut!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:44"]
Akateemisten naisten kanssa ei yleensä pysty keskustelemaan kunnolla vaan tuloksena on kuin tietokoneen kanssa keskustelisi. ja jos sanoo jotain yllättävää tulee "page not found" ilme kasvoille :D
[/quote]
Olisi kiva tietää mitä nämä "yllättävät" sanomiset ovat olleet.
[/quote]Varmaan jotain törkeyksiä heitellyt, ja sivistynyt nainen on salannut halveksuntana.
Koulutus ei kerro ihmisestä hevonvitun humppaa.
Eipä miehenä ole ikinä ollut väliä naisen koulutustasolla. En tosin ensimmäisenä ole naisillekaan mainostanut tohtorintutkintoa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:45"]Koulutus ei kerro ihmisestä hevonvitun humppaa.
[/quote]
Kyllä se ainakin sinusta kertoo amis.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Kyllä kertoo, mielenkiinnon kohteista ja tavoitteista muun muassa.
Huono provo. Aloittaja on selvästi amisnainen, joka yrittää lytätä korkeakouluttautuneita, koska kokee näitä kohtaan kateutta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Kyllä kertoo, mielenkiinnon kohteista ja tavoitteista muun muassa.
[/quote]
Minä olen ammatiltani laivakokki. Voinetkin nyt kertoa, mitkä ovat mielenkiinnon kohteeni sekä tavoitteeni elämässä. Kun kerran tunnut tietävän.
Minä olen DI nainen ja totta koen, että me katsellaan maailmaa aika tavalla erilaisin silmin kuin muut naiset
Oikeastiko ihmiset valitsevat kumppaninsa koulutustason perusteella?
Aloittaja on sivistymätön, käytöstapasi ovat sopimattomat amislaisen rinnalle - hahaaa :D
Kävin eilen vähän baarissa kiertelemässä, josko minulle löytyisi amisnainen. No, ei näkynyt mitään hyviä yksilöitä, ainoat varteenotettavat olivat liian humalassa tai ulkonäöllisesti vajavaisia. Missä muualla amisnaisia voisi sitten tavata, en heti keksi mitään paikkaa? Olen ketjun aloittaja.