Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomien miesten vaimot

Vierailija
02.07.2014 |

Mistä saatte itsetuntoa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole pelkästä hydrauliikasta, vaan nähdyksi ja hyväksytyksi tulemisesta. Ihminen kaipaa kosketusta ja läheisyyttä ja tunnetta siitä, että toinen hyväksyy sellaisena kuin on. Meillä ei jää mitään läheisyyttä jos seksikin viedään pois ja siksi se on niin tärkeää.

Ja seksi myös aikaansaa hormonien, kuten oksitosiinien ja endorfiinien erittymisen, mikä minulla hormoniherkkänä ihmisenä nostaa välittömästi mielialaa ja sitä kautta itsetuntoa, ja myös kiintymyksen tunnetta puolisooni.

16

Vierailija
42/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:47"]Ei kyse ole pelkästä hydrauliikasta, vaan nähdyksi ja hyväksytyksi tulemisesta. Ihminen kaipaa kosketusta ja läheisyyttä ja tunnetta siitä, että toinen hyväksyy sellaisena kuin on. Meillä ei jää mitään läheisyyttä jos seksikin viedään pois ja siksi se on niin tärkeää.

Ja seksi myös aikaansaa hormonien, kuten oksitosiinien ja endorfiinien erittymisen, mikä minulla hormoniherkkänä ihmisenä nostaa välittömästi mielialaa ja sitä kautta itsetuntoa, ja myös kiintymyksen tunnetta puolisooni.

16

[/quote]

Surullista jos ette koske toisianne muuten kuin panon yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" ]

Surullista jos ette koske toisianne muuten kuin panon yhteydessä.

[/quote]

Se on kierre: ei seksiä -> toinen alkaa ärsyttää pelkällä olemassaolollaan -> ei huvita olla lähellä. Seksi taas luo positiivisen kierteen, jossa muukin läheisyys lisääntyy.

16

Vierailija
44/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän elämäni työllä josta nautin sekä harrastuksilla jotka tuovat iloa

Vierailija
45/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ihmissuhteistani (joihin ei sisälly seksisuhteita), työstäni, itseni hoitamisesta, harrastuksistani jne. Ei mieheni haluttomuus ole vienyt itsetuntoani, vaikka se varsinkin alussa tuntui pahalta. Ongelma on mieheni, ei minun.

Vierailija
46/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette lautoja siinä vika!

Vierailija
47/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetunto on sisäsyntyistä, en tarvitse siihen mitään ympäristön kehuja tai miehen vonkausta. Alkuun kyllä otti vähän koville, mutta meillä on muuten todella hyvä avioliitto, joten en halunnut sitä rikkoa pelkän haluttomuuden takia. Tietysti helpottaa kun tiedän, ettei haluttomuus johdu minusta vaan enimmäkseen miehen jatkuvasta stressistä ja siitä, ettei mies ylipäänsä ole kauhean kiinnostunut seksistä.

Vierailija
48/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:54"]

Muista ihmissuhteistani (joihin ei sisälly seksisuhteita), työstäni, itseni hoitamisesta, harrastuksistani jne. Ei mieheni haluttomuus ole vienyt itsetuntoani, vaikka se varsinkin alussa tuntui pahalta. Ongelma on mieheni, ei minun.

[/quote]

Kyllä se on myös sinun ongelmasi niin kauan kun olet suhteessa miehesi kanssa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eihän noin mustavalkoisesti voi ajatella.

Vierailija
49/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä jää johonkin paitsioon, vaikka millä yrittäis paikata seksittömyyttä. Nimim kokemusta on. Kosketus on kuitenkin aina kosketusta, millä sä sen korvaat, jos et halua pettää? Ja se tunne, kun mies himoitsee sinua... Kyllä se vaan saa naisen tuntemaan olonsa hyväksi! Unohtamatta tietenkään nautintoa, joka tulee hyvästä seksistä... Meillä miehen haluttomuus kesti monta vuotta, mutta onneksi se on taakse jäänyttä aikaa!

Vierailija
50/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:54"]

[/quote]

Kyllä se on myös sinun ongelmasi niin kauan kun olet suhteessa miehesi kanssa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eihän noin mustavalkoisesti voi ajatella.

[/quote]

En ota siitä ongelmaa. Tiedän olevani seksikäs, ei mieheni haluttomuus minusta johdu. Ja tämän hän tietää itsekin.

Vierailija
51/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 22:41"]

Aina jaksan ihmetellä, miten alkeellisia eläimiä suurin osa ihmisistä on. Jos paritteluhalu ja kiima ovat niin tärkeä osa elämää, että itsetunto romahtaa, jos ei pääse kiimojaan nussimaan pois, ei kyllä voi olla henkisesti kovin kehittynyt ihminen.

[/quote]

Esittäisin täysin vastakkaise teesin; vain ne jotka ovat henkisesti riittävän kehittyneitä onnistuvat jäämään parisuhteeseen ilman seksiä, koska ovat valmiit hyväksymään sen toiselta. Sitten tästä hetkellisestä hyväksymisestä kasvaakin tapa toimia ja ollaan tilanteessa, jossa olet katsonut toisen haluttomuutta viisi tai kymmenen vuotta ja siinä vaiheessa se torjutuksi tuleminen tuntuu vielä pahemmalta, koska olet tehnyt kaikkesi, jotta tilanne paranisi. Ainoa tekijä joka pysyy samana olet sinä toisena puolisona, joten koet itse epäonnistuneesi.

Vierailija
52/52 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, esitit hyvän kysymyksen. Minunkin mieheni haluttomuus on kestänyt jo vuosia. Tai hän haluaa selvästi harvemmin kuin minä ja useimmiten pikapanoja. Joskus harvoin hänkin innostuu kunnon sessioon ja silloin kehuu miten seksikäs olen. Olen todella hämilläni niistä kehuista, sillä kun tulen torjutuksi, en tietenkään pidä itseäni enää seksikkäänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi