Haluttomien miesten vaimot
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:13"]
Tekeehän se haluttomaksi jos samalla tavalla toteutetaan tiettynä ajankohtana jonkintasoinen suorite. Ja jos uskaltaa välillä jotakin erilaista ehdottaa, saa kuulla olevansa sovinistisikaperverssi. Poskihoitokin jotain ennenkuulumatonta. Halut tosiaan heräilee jossain ihan muualla kuin himassa. Syyttäkää vain miestä aina.
[/quote]
Sä et sitten lukenut näitä tarinoita täältä? Naiset yrittävät kaikkensa, on vaihtelevaa seksiä yms.
Jotkut miehet eivät vaan ole niin seksuaalisia, mutta se, että mies ei halua seksiä, on eräs suurimmista tabuista, mitä on olemassakaan. Virallisestihan kaikki miehet ovat kiimaisia siitossonneja.
Mikähän siinäkin muuten on, että kun miehet valittavat naistensa haluttomuudesta, naisten pitäisi haluta, kun mies vain ilmaantuu paikalle! Ja mies syyllistää haluttomuudesta naista, mitäs on sellainen paikallaan makaava lahna, kun sen sijaan minä olen oikea siitosori, jota kuka tahansa nainen oikeasti haluaisi.
Kun naiset valittavat miestensä haluttomuudesta, he kertovat monin sanoin ja pitkin lausein siitä, miten ovat yrittäneet herättää miestensä intohimon. Miten paljon töitä he ovat tehneet sen eteen, että seksi olisi monipuolista ja haluttavaa. Sitten he syyllistävät itseään.
Miksi nämä tarinat eroavat niin paljon toisistaan? Minua kiinnostaisi tietää, että mitä ne miehet ovat yrittäneet tehdä seksielämänsä parantamiseksi, jotka eivät seksiä saa? Koska tarinoista tulee sellainen olo, että he eivät ole tehneet juuri mitään, verrattuna puutteessa eläviin naisiin...
Miehellä vaihtelee haluttomuuden kaudet. Toisinaan hän ei saa mitään seksuaalisia haluja päälle, koska on vain niin synkkiä oloja ylipäänsä. Toisinaan taas hänellä menee paremmin, ja silloin haluaa joskus. Mennään kuitenkin täysin hänen ehdoillaan - silloin kun hän haluaa, harrastamme seksiä. Ei nimittäin ole mitään järkeä alkaa nytkyttää väkisin, kun toisella ei lähde käyntiin. Oikeastaan ainoastaan nuo kerrat, jolloin olemme "väkisin" yrittäneet seksiä, eikä hän oikeasti ole halunnut, ovat käyneet itsetuntoni päälle. Toinen pitää oppia tuntemaan, ja toimia niiden tietojen pohjalta. Meillä on kuitenkin muunlaista läheisyyttä todella paljon. Lisäksi hän kunnioittaa ja rakastaa minua, ja osoittaa joka päivä sen, miten onnekkaaksi itsensä kokee siksi, että on minut saanut.
Mieheni ei vain ole koskaan ollut seksikeskeinen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:14"]
Mistä saatte itsetuntoa?
[/quote]
vauva.fi av-wt-palstalta.
siellä voi syyllistää miestä kaikesta.
tulee niiiiiiin voimaantunut olo ja tekee mieli jättää se sika.
Meillä menee suhteessa hyvin. Halaillaan ja läheisyyttä on paljon. Päivän aikana kivoja pieniä tekstiviestejä. Olen hyväkroppainen ja pidän itsestäni huolta. Vietämme vapaa-aikaamme yhdessä ja teemme kivoja juttuja. Molemmat järjestävät toisilleen myös pieniä yllätyksiä ja miehini muistaa minua kukilla, jne. Mies sanoo usein rakastavansa minua. Eli mies puhuu ja pussaa.
Kuitenkin aina kun meillä pannaan, niin se on minun aloitteestani. Olen puhunut tästä miehelleni ja hän on joka kerralla ymmärtänyt minua. Sanonut, että pitäisi panna useammin ja että haluaa minua. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Miehellä taitaa olla alhainen libido, ja se haittaa minua jonkin verran. Ei ihan älyttömän paljon, koska meillä on muuten todella hyvä suhde ja saan aina kun itse teen aloitteen. Joskus olisi vain todella tärkeää kokea itseni halutuksi.
Rakastan vaikken halua panna. Haluan myös laheisyyttä, mutta vaimo vain panna. En ole kone, panomies, vaan rakastaja. Siksi menin naimisiin. P***lua saisin ilman vaimoakin.
Salarakkaalta, hänen kehuistaan ja halusta minua kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:15"]Mieheni rakkaudesta ja kunnioituksesta.
[/quote] uskotko että rakastaa, jos ei halua panna? !
Ap ihmettelee
[/quote]
Tietenkin uskon. Ei rakkaus ole yhtä kuin seksi. On minullakin ollut haluttomia kausia elämässäni.
Ei vielä ainuttakaan käyttökelpoista ideaa.
ap
Kaikenkaikkiaan tämä ongelma on niiiiin marginaalinen ettei edes koko kysymys ole relevantti.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:32"]Ei vielä ainuttakaan käyttökelpoista ideaa.
ap
[/quote]
Mihin? Jos itsetuntosi on kiinni siitä, että haluaako miehesi tunkea mulkkunsa sinuun vai ei, niin ainoa sinulle käyttökelponen idea on itsari.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:32"]Ei vielä ainuttakaan käyttökelpoista ideaa.
ap
[/quote]
Mihin? Jos itsetuntosi on kiinni siitä, että haluaako miehesi tunkea mulkkunsa sinuun vai ei, niin ainoa sinulle käyttökelponen idea on itsari.
[/quote]
Komppaan.
No mikä ongelma se puolison haluttomuus muka on, ellei itsetunto-ongelma? Ap kysyy.
No todella törkeitä vastauksia. Kyllä tuo on ihan oikea ja todellinen ongelma, ja toisen haluttomuus todellakin käy itsetunnolle.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:00"]
No mikä ongelma se puolison haluttomuus muka on, ellei itsetunto-ongelma? Ap kysyy.
[/quote]
Hoitamaton erektio-ongelma.
Mulla on tosi tärkeä miespuolinen ystävä, joka miehisellä huomioimisellaan nostaa mun itsetuntoni suosta. Vähän niin kuin rakastaja, mutta ei kuitenkaan.
Mutta ihan totta on, että puolison haluttomuus nakertaa itsetunnon tehokkaasti. Kun ei kelpaa edes puolisolleen, täytyy olla tosi vastenmielinen, näin luulin vuosikausia.
Aina jaksan ihmetellä, miten alkeellisia eläimiä suurin osa ihmisistä on. Jos paritteluhalu ja kiima ovat niin tärkeä osa elämää, että itsetunto romahtaa, jos ei pääse kiimojaan nussimaan pois, ei kyllä voi olla henkisesti kovin kehittynyt ihminen.
Me halaillaan todella paljon, kosketaan aina mennen tullen ja pussaillaan lyhyesti. Edellisen miehen jälkeen päätin, että marttyyriksi en ala vaan vaadin läheisyyttä. Jos lähden sille tielle, että ei sitten kosketa ollenkaan ja otetaan henkisesti etäisyyttä, tuhoan vain itseäni ja pahimmassa tapauksessa suhteeni. Ei mies tajua tuollaista "kostoa", kun ei häntä niin paljoa edes haluta. Meillä tosin se hyvä puoli, että mies useimmiten suostuu hommiin jos oikeasti haluan. Usein halauskin riittää tai muu lähellä olo, seksiä on ehkä kerran pari kuussa. En edes muista koska mieheni olisi tehnyt aloitteen. Joskus se harmittaa, mutta hyvä on näinkin.