Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katkaisisitko välit tällaiseen ystävään?

Vierailija
01.07.2021 |

Joo elikkäs tää homma alkoi vuoden alusta.
Ystäväni kanssa ollaan tunnettu yli 10vuotta ja koskaan aiemmin ei ole ollut tällaista.

Ystäväni ihastui yhteen mieheen. Pyörittiin samoissa porukoissa niinkuin aina ollaan oltu yhdessä jokapaikassa. Noh niille ei sitten loppujen lopuksi tullut mitään vakavaa mutta ystäväni on vieläkin tosi ihastunut siihen mieheen ja kuvittelee että niillä on juttua vaikka mies ei edes juttele/vastaa hänen viesteihin.

Nyt jo useamman kuukauden on jatkunut tällainen että edellisenä iltana meillä on hauskaa ystävän kanssa ja seuraavana aamuna hän ei yhtäkkiä enää juttele minulle. Kyselen useita päiviä mikä hänellä on ja hän sanoo että ei mikään mutta silti ei halua minua nähdä eikä jutella. Sitten yhtäkkiä hän haluaa tavata ja alkaa syytelemään että minä olen hänen ihastuksen kanssa harrastanut seksiä/jutellut hänen selän takana tms.. itse olen aina ihan pihalla että mistä se keksii noita juttuja. Minä en ole ikinä jutellut sille miehelle kuin silloin alkuvuonna kun oltiin samoissa porukoissa. Ystävä ei usko tätä eikä edes pyydä koskaan anteeksi että on epäillyt. Olen näyttänyt hänelle kaikki minun viestit monta kertaa jokapaikasta että hän uskoisi mutta hän sanoo että kuitenkin juttelette sala käyttäjillä tai että poistan ne viestit. Eli en voi mitenkään todistaa etten oikeasti ikinä ole edes jutellut missään somessa sille.

Olen vähän huolissaan ystävästä kun on noin sekaisin kun tosiaan heidän juttu ei edes ollut mitään vakavaa ja ystävä ei ole ennen käyttäytynyt noin.

Ystävällä ei ole ketään läheisiä kelle voisi purkaa pahaa oloa joten olen miettinyt purkaako sitä minuun vähän tietämättään tällä tavalla.

Minua kuitenkin itseäni alkanut väsyttämään tämä koko tilanne kun koskaan ei voi tietää milloin hän suuttuu yhtäkkiä ja koskaan ei voi arvata mistä hän nyt taas syyttelee minua. Lisäksi hän myös kertoo muille hänen kavereilleen että epäilee minua ja perustelee asiat niin että hekin pitävät minua huonona ystävänä. Eikä tämä minun ystävä koskaan korjaa näitä asioita niille.

Esimerkkinä miten hän perustelee niin kerran lähdin aiemmin nukkumaan kuin muut koska väsytti. Ystävä itse toi minut kotiin. Olin kuitenkin aamuyöllä käynyt hereillä ja vastannut yhden kaverimme viestiin ja hän sitten päätteli siitä että olin mennyt tämän hänen ihastuksen luo...

Toinen kerta olin sattumalta ollut yhtenä iltana monta kertaa samaan aikaan paikalla facebookissa kuin tämä ystäväni ihastus ja hän päätteli siitä että oltiin yhdessä. Näitä esimerkkejä olisi vielä monia mutten jaksa kaikkea kirjoittaa.

Nyt ystävä ollut taas montapäivää hiljainen eikä kerro mikä on. Arvaan jo että hän taas epäilee minua jostain mitä en ole tehnyt. Mietin laitanko välit nyt poikki vai jaksanko vielä yrittää vakuutella häntä etten todellakaan koskisi hänen ihastukseen saatika toimisi mitenkään hänen selän takana.
Olen niin väsynyt tähän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo elikkäs en olisi ystävä, kuulostaa tosi lapselliselta.

Vierailija
22/22 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen ihminen aloittaa tekstinsä "joo elikkäs"? 😁 En kyllä usko yhtään että olette kolmekymppisiä, max 15-vuotiaita... niin lapsellista koko setti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla