Löytyykö suvustasi rappioalkoholisteja?
Kommentit (22)
Löytyi. Kuoli viime syksynä, oma isäni siis, ja juuri täytettyään 60 vuotta.
Oltiin tekemisissä, tavallaan. Soiteltiin ja tekstailtiin ja nähtiinkin, mutta jälimmäinen ehkä kuusi kertaa vuodessa. Lämpimät välit kuitenkin.
Oli, mutta raitistui eikä toivottavasti enää ratkea. Pidin yhteyttä, mutta rajoitin yhteydenpitoa pahimpien putkien aikaan, kun ei vaan jaksanut aina sitä samaa tilittämistä ja ilkeilyä. Nykyisin pidetään yhteyttä säännöllisesti.
Tavallinen alkoholisti, joka hoiti työnsä. Eläkkeellä alkoholin käyttö lisääntyi ja lopulta kuoli ollessaan 72 v.
Olin tekemisissä, hän ei ollut humalassa 24/7.
löytyy ja big time...minä itse klunkklunk aaaahhh
Ovat kuolleet ja isä raitistui ainakin toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen alkoholisti, joka hoiti työnsä. Eläkkeellä alkoholin käyttö lisääntyi ja lopulta kuoli ollessaan 72 v.
Olin tekemisissä, hän ei ollut humalassa 24/7.
Rappioalkoholistilla ainakin ennen tarkoitettiin ihmistä, joka todellakin elää joko "sillan alla" tai korkeintaan jossain alkoholistiasuntolassa, täysin syrjäytyneenä. Ei missään nimessä mukana työelämässä.
Joten sinun isäsi ei ollut ap:n kysymä tapaus.
Löytyy, en ole tekemisissä kuin yhden kanssa ja senkin kanssa tyyliin kerran vuodessa. En jaksa juoppoja
Ei ole kummankaan puolen suvussa ainuttakaan. Tätä olen ihmetellyt, että miten on mahdollista, kun tuntuu, että Suomessa on hyvin yleistä. Me ei olla edes uskonnollisia. Voi tietty olla, että joku juo salaa paljon, mutta en tiedä.
Löytyy enkä ole pahemmin ollut tekemisissä.
Toki. Olen ryhtymässä yhden edunvalvojaksikin.
Ei muuta kun isä joka kuoli jo ajat sitten 34v
"janoisia" mutta ei rappio. Töissä ovat
Ei ole, mutta kaksi todettua alkoholistia löytyy, toinen nykyään raitis, toinen retkahtelee säännöllisen epäsäännöllisesti.
Isän veli, isäkin aika paljon, minulla oireet.
Iskä kuoli 50-vuotiaana alkoholin takia, kävi kyllä töissä mutta kuulemma usein oli maanantaisin "kipeänä" ja saanut varoituksiakin sen takia. Sen veli on kai myös alkoholisti, ja ilmeisesti äidin isässäkin jonkin verran sitä vikaa. En ole kahden jälkimmäisen kanssa tekemisissä, mutta tuskin olisin vaikka eivät olisikaan juoppoja. Itse tässä myös kamppailen etten menisi isän jalanjälkiä, mutta vähän heikolta näyttää.
Alkoholisteja kyllä, mutta ei rappioversioita.
Löyty ja en ole tekemisissä.