Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suositelkaa mulle keittoreseptiä
02.07.2014 |
Tykkään näin kylmällä syödä keittoja. Uusia reseptejä kaivataan, ainoa rajoite on, että soijaa ei vatsani oikein kestä.
Olen tehnyt perinteisiä herne-, liha- ja nakkikeittoja sekä juureskeittoja ja sosekeittoa porkkanasta ja bataatista. Jotain uutta olisi kiva keksiä, saisi olla mausteistakin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kikhernekeitto, johon herneiden lisäksi eri värisiä paprikoita, sipulia, valkosipulia, tomaattimurskaa ja kookosmaitoa. Chilpalkoja maun mukaan. Tämä on mun suosikki.