Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaveri suuttui, kun annoin lahjan tulevalle vauvalle :(

Vierailija
02.07.2014 |

Kertoi odottavansa kolmatta lasta rv 15+. Olen todella onnellinen hänen puolestaan ja päätin kutoa pienelle tulokkaalle talvea varten villasukat. Mutta kaverini suuttuikin lahjasta, ettei voi ottaa vastaan lahjaa, koska Se tuo huonoa onnea jos syntymättömälle lapselle hankkii jotakin valmiiksi. Oli kovin loukkaantuneen oloinen ja otin sukat takaisin ja sanoin, että saa ne sitten kun vauva on syntynyt. Itse loukkaannuin hänen reaktiosta. Olisi voinut edes kertoa jos näin vahvasti ajattelee, että tuo huonoa onnea. Ja lisäksi hän ei kylläkään näin ajatellut edellisten odotusten aikaan. Otti hyvin iloisesti vastaan kaikki lahjat mitä sai, varsinkin esikoisen kohdalla. Taustalla ei ole mitään keskenmenoja tai lapsettomuutta, sitten ymmärtäisin kyllä. Joko sukat oli susirumat hänet mielestään tai sitten minä en vaan tajunnut jotakin mitä raskaana olevat pitää itsestään selvänä... Joka tapauksessa, loukkaannuin :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas.

Vierailija
2/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä yleensä annan tulevalle isälle pillua, ovat olleet oikein tyytyväisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aika törkeää kaverisi puolelta. Ihmeen hysteriaa.

Vierailija
4/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän olit, kolmonen, kun sivistystä jaettiin??? Oikeasti, tuollaisia juttuja eivät ihan täyspäiset lauo...

Vierailija
5/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette molemmat yliherkkiä.

Vierailija
6/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ystäväsi oli kyllä tosi moukka mutta älä loukkaannu siitä. En usko että hän tarkoitti mitään henkilökohtaista. Jospa hänelle oli vaikka juuri sattunut jotain ikävää ja oli siksi jo valmiiksi kärttyinen. Ja muutenkin raskaana/menkkojen aikaan tms. saattaa itsekin säikähtää omia reaktioitaan. Toivottavasti kaveri pyytää anteeksi. Minä olisin ainakin ollut tosi iloinen sukista vaikka ne olisivatkin olleet susirumat. Ajatus sinulla oli niin ihana. Piilota ap ne sukat nyt kaapin pohjalle ja ajattele jotain muuta. :)

Vierailija
7/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä minulle ne, sain juuri ekan lapsenlapseni :) Kiitollisena otan vastaan.

Vierailija
8/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:58"]

Missähän olit, kolmonen, kun sivistystä jaettiin??? Oikeasti, tuollaisia juttuja eivät ihan täyspäiset lauo...

[/quote]

Missäs se sinä olit, kun huumorintajua jaettiin?

Vierailija
9/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset uskovat että tuo pahaa onnea..ja onhan Se vähän aikasta antaa lahja,jos vaikka keskenmeno,mutta itse kyllä ottaisin kiitollisena vastaan

Vierailija
10/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset uskovat että tuo pahaa onnea..ja onhan Se vähän aikasta antaa lahja,jos vaikka keskenmeno,mutta itse kyllä ottaisin kiitollisena vastaan

Vierailija
11/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, sulla on kummat sivistyksen mittarit.

eikä minkäännäköistä huumorintajua.

vai annoinkohan sun miehellekin?

Vierailija
12/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas ystäväsi tökerö.
Varsinkin jos ei ole edes esikoisesta kyse niin en ymmärrä moista hysteriaa. Ja jos nyt sukat olisi rumat (mitä en usko) ottaisi silti vastaan kiltisti ja hautaisi itse ne sinne kaapin perälle jos ei kelpaa.
Kummasti ihmiset on alkanut "arvostelemaan" lahjoja. Luulisi että oltaisiin kiitollisia kun joku vielä viitsii itse tehdä jotain.

Vierailija
13/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä kaikessa ihmettelen, miksi nyt tuon kolmannen kohdalla ajattelee näin? Ja ultrassa on käynyt, ei mitään poikkeavaa ole löytynyt. Ja on itse todella onnellinen tulevasta vauvasta. Ei puhu mitään että olisi odotettavissa jotakin ongelmia. Minä olen tunnettu kaveripiirissä siitä, että iloisista uutisista teen jotakin aiheeseen liittyvää lahjaksi. Kädenjälkeni on ilmeisesti hyväkin, koska tutut saattavat tilata minulta jotakin itsetehtyä jollekkin lahjaksi yms. esim.häät (kortteja), joululahja, synttärit... Myönnän, että olen herkkä ihminen, nauran ja itken herkästi. Olen kyllä aikeissa soittaa ystävälle ja varovasti kysellä. En halua myöskään pahoittaa hänen mieltään, jos on jostakin tällaisen uskomuksen omaksunut. Ap

Vierailija
14/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ristiriitaista, että jo noin olemattomilla viikoilla edes kertoo raskaudesta kenellekään, mutta silti ajattelee lahjojen tuovan huonoa onnea.

Jospa ne on ne raskaushormonit ...

Vierailija
15/15 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei mitään keskenmenoja tms. ole ollut?