Nainen, mitä sanoisit jos 34v mies treffeillä ollessanne kertoisi olevansa tiskaaja, ja tienaavansa n. 8,5 euroa tunnilta. Lähtisitkö hänen kanssaan jatkoille?
Kommentit (27)
Tottakai. Mulla on paljon tiskiä ja voin maksaa ton 8,5 egee pimeesti.
Eiköhän sen jatkoillelähdön määritä vähän niinku muut jutut kuin ammatti.
Oletko sama 34-vuotias joka eilen kyseli 1650e kk-tulojen riittävyydestä naiselle?
Riippuu siitä haluausiko hän muuttaa kanssani maalle ja ruveta luomuviljelijäksi.
Sanoisin, et tienaa enemmän ku mä.
Jos on hyvännäköinen voisin lähteä, mutta yhteistä tulevaisuutta ei hänen kanssaan olisi vaikka olisi paras mies sängyssä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama 34-vuotias joka eilen kyseli 1650e kk-tulojen riittävyydestä naiselle?
Anteeksi, olikin 1740. Tarkistin.
Voisi olla hyvä golddigger-testi joltain varakkaalta mieheltä. Amerikassa harrastavat juuri tällaista "screenaamista" ja kosivat sitten ajan myötä sitä naista joka ei ole asiasta moksiskaan.
Mutta mitä itseeni tulee, ihan yksi ja sama. En ole kullankaivaja vaan kiinnostaa se mies itsessään, tämän ajatukset, arvomaailma ja persoona. Ulkonäkö kyllä myös. Pitää miellyttää silmää tai juttu ei toimi.
Jos on mukava mies niin mikä ettei. Jos marisee palkasta, haukkuu paremmin tienaavia tai muuten käyttäytyy epäkelvosti niin siinä tapauksessa en. Arvostan ahkeraa, työtä tekevää ihmistä enkä palkan määrää.
Onko kyseessäuussuomalainen, joka suomen kielentaito on niin puutteellinen. ettei muuta hommaa ole löytynyt? Vai onko suomalainen, jonka lahjat eivät riitä muuhun? Kiitos, mutta ei kiitos.
Jos on Ronaldon naama ja Holmesin vehkeet voisin huolita.
Mikäli olisin mies, keksisin juuri jonkun tuollaisen peitetarinan jos olisin esim. perinyt paljon rahaa. Vaikka siivooja, tarjoilija jne. niin olisi aika helppo karsia pois ne jotka yrittävät vain päästä putsaamaan tilin ja kerskumaan kavereille.
Onko tämä se etuhampaaton? Se ei käy.
No jos on kyse ensimmäisistä treffeistä, niin pitäisin kyllä outona miestä, joka ilmoittaa tuntipalkkansa. Enkä lähtisin jatkoille muutenkaan ekoilla tai toisilla treffeillä. Mutta jos mies ylipäätään jotain jatkoa toivoo, niin ei pidä olla liian omituinen ja ilmoitella tuntipalkkojaan uudelle tuttavuudelle, oli se tuntipalkka sitten korkea tai matala.
En nyt muutenkaan lähde ekoilta treffeillä vielä yhtään mihinkään.
Mut en osaa sanoa ton tiedon perusteella. Onko tällä miehellä joku muu suuri intohimo, vai onko elämä vaan pakkopullatyötä, sohvalla pötköttämistä ja lähipubia? Koska varmaan kenenkään elämän suuri intohimo ei ole tiskaaminen, niin toivoisin et sellanen ois sit edes harrastuspuolella. Ite asioista kiinnostuneena ja unelma-alalleni yliopistossa kouluttautuneena apaattisuus ei viehätä - ja tässä ei tulotaso oo se relevantti seikka, koska elätän kyllä itseni palkallani.
En pidä miehen varallisuutta tai työpaikkaa minään esteenä parisuhteelle, mutta esim. tietty välinpitämätön asennoituminen työntekoon tai esim. työttömyyden ihannointi olisi itselleni turnoff. Toisaalta toisena ääripäänä se, jos treffikumppani halveksuu "duunariammatteja", niin pidän suoraan vastenmielisenä ja kertoo ihan tarpeeksi tyypin arvomaailmasta.
Olen kyllä huomannut, että useammin miehelle se on ongelma, jos minä tienaan enemmän tai jos/kun olen korkeammin koulutettu tai miestä pidempi. Itselleni yhdentekeviä asioita, mutta tuntuu monelle vastakkaisen sukupuolen edustajalle aiheuttavan ihan suoraan ylitsepääsemättömän esteen.
Mulle oot vähän nuori muttei ammatti tai työ juuri vaikuta siihen lähtisinkö miehen kanssa jatkoille vaan täysin muut asiat.
siis miksi olis este? jos typpi on kiva ja synkkaa niin ei tietenkaan ole. En juokse mammonan perassa, ihmisissa tarkeinta on ihmisyys.
Neuvoisin laikkariksi, saisi parempaa palkkaa. Siivousta väheksytään ihan suotta.