Pelkäätkö koskaan että av:lle kirjoittamasi viesti lähteekin jollekkin tekstiviestinä/facebookiin?
Jos palstailet puhelimella :)
Itse tarkastan monesti että minne nyt olen lähettämässä ja mitä :D onko jollekin käynyt tämäntyyppistä mokaa, viesti väärään paikkaan?
Kommentit (8)
No en suuremmin, koska en juuri salaile täällä käymistäni. En salaile täälläkään henkilöllisyyttäni. Kaipa se tuo joillekin mielihyvää, kun saavat olla oikein salapoliiseja ja bongata naapurin/ serkun/ lapsen kaverin äidin. Suon sen heille.
Täh, how on earth this could happen?:DDD
kyllä facebookissa on sivu, josta näkee mitkä profiilit lähettävät mitäkin viestejä! Minulla on se aina auki kun olen täällä ja monet hyvät naurut saatu vaikka ei kaikki tunnetakaan :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:16"]kyllä facebookissa on sivu, josta näkee mitkä profiilit lähettävät mitäkin viestejä! Minulla on se aina auki kun olen täällä ja monet hyvät naurut saatu vaikka ei kaikki tunnetakaan :D
[/quote]
Jooh varmasti
Mulla ei oo feisbuukia eikä muita tilejä joten en pelkää.
Enemmänkin pelkään että puhelimen ennakoivasta tekstistä nappaan mukaan nimeni ja työpaikkani (käsittämätöntä, harvoin puhelin tietoja tarjoaa mutta täällä tuntuu että joka kerta). Kieltämättä olisihan se suuren luokan sähläilyä lisätä tekstiin nämä tiedot mutta juuri siksi se onkin niin karmean mahdollista..
En ikinä ole kirjautuneena mihinkään facebookiin samalla kun nettailen muualla.
En pelkää, ei ole tapahtunut. Mut en ookaan ihan täystöhö ;)