Kuunteleeko joku oikeasti Antti Tuiskua?
En ymmärrä. Minkälaisille ihmisille hänen musiikkinsa on suunnattu? Miten on mahdollista, että hän saa 50 000 € festarikeikasta?
Kommentit (31)
Antti Tuiskua ylipromotaan. Hän (ja/tai Levy-yhtiö ja Media) on onnistunut luomaan fanitusta joka ei perustu musiikkiin vaan johonkin muuhun. Musta tuntuu että takana on laskelmointia potenssiin sata vaikka kaveri joistakin tuntuu olevan niin lutunen..
Paljon on näitä "fiksut kundit päätä aukoo" blaablaa-tyyppejä tässä ketjussa ;D
Toivottavasti Saara Aalto ja Anatude tekevät yhdessä biisin ensi vuoden Euroviisuihin ;D
Muualla maailmassa ko tason artisti pääsisi ehkä laivoille esiintymään …
"Juuret" aivan mahtava biisi. Kuunneltiin tätä pienen pojan kanssa, kun ajeltiin Hessburgerista pohjanmaalle, mistä siis kotoisin. Nyt poika armeijassa. Toinen suosikki oli Bollfire pitbull. Auton sterkat äärirajoilla, hyvä ettei ojaan ohjautunut koko auto. Mahtavia muistoja.
Antti Tuisku?Olen kyllä kuullut nimen?Ketä se on ???
Vierailija kirjoitti:
"Juuret" aivan mahtava biisi. Kuunneltiin tätä pienen pojan kanssa, kun ajeltiin Hessburgerista pohjanmaalle, mistä siis kotoisin. Nyt poika armeijassa. Toinen suosikki oli Bollfire pitbull. Auton sterkat äärirajoilla, hyvä ettei ojaan ohjautunut koko auto. Mahtavia muistoja.
Eiku fireball🤣
Levy-yhtiön kaupallistettu tuote. Promotaan ja pakotetaan yleisölle.
En ole ikinä tykännyt. Jostain syystä. En ymmärtänyt Idolsississakaan. Ei osannut oikein laulaa. Uran alun musiikkituotanto oli ihan ok:ta, mutta ei mun mun musaa. Nykytuotanto menee aina vaan hirveempään suuntaan.
Toivottavasti ei ikinä osallistu Euroviisuihin.