Kuunteleeko joku oikeasti Antti Tuiskua?
En ymmärrä. Minkälaisille ihmisille hänen musiikkinsa on suunnattu? Miten on mahdollista, että hän saa 50 000 € festarikeikasta?
Kommentit (31)
Tuollaisilla palkkioilla ei ihmekään, jos tyyppi haluaa "vähän elää".
Mä Hiihdän on tosi hyvä. Muut mitä olen kuullut täysin luokattomia.
En ymmärrä, itse en ainakaan tuollaista paskaa pysty kuuntelemaan.
Olen kuunnellut Anttia siitä lähtien, kun hän osallistui idolsiin. Minulla on Antin levyt fyysisinä versioina vuoteen 2013 asti. Kaksi nimikirjoitusta ja olen käynyt hänen keikoillaan monesti. Viimeksi vuonna 2016. Eli kyllä. Kyllä häntä oikeasti kuunnellaan.
Parhaimmillaan uransa aikana ollut ihan kuunneltavissa, mutta nykymeininki ei kyllä oikein sytytä.
En kuuntele, mutta jos autoradiossa kuuluu uusi biisinsä niin luulen joka kerta naislaulajaksi. Ihan meneviä biisejä hällä on, mut luulen, et lapset ja nuoret on se kohderyhmä.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele, sen ääni kuulostaa ihan hintin vinkunalta.
Mutta säälin Antti Tapania, kun joutui edellisessä parisuhteessaan naisystävänsä pahoinpitelemäksi. Miksi naiset aina hakkaa?
Antilla on parisuhteissa vain miesystäviä.
Ei sitä ne tuhannet siellä Himoksellakaan kuunnelleet.
Tämä on kyllä suuri mysteeri. "tellit, lellit..." ei helv-tti!
Ei tietenkään kuuntele! Kaikki sulkevat välittömästi radion, jos tulee hänen musiikkiaan eikä kukaan valitse hänen kappaleitaan soittolistalleen muuten kuin vahingossa.
Mutta kun niin moni haluaa katsoa, festareillakin.
Hyökyaalto on ihana biisi, sitä tulee usein ihastuspäissään kuunneltua.
N39v
Anttihan on sellanen kulissijulkkis jota ei oikeasti fanita juuri kukaan. Kenenkään en ole kuullut tykkäävän hänestä ja kaikki inhoavat. On vaan jossain pyöreän pöydän äärellä sovittu että Antti on nyt kuuluisa, tällaista nykymusiikin pitää olla.
Ymmärtääkseen Antti Tuiskua, jos "hintin vinkuna" häiritsee, niin täytyy ottaa toiset artistit laulamaan Antin kappaleita, niin löytyy syy, miksi hän on suosittu, koska hanurin ketkutuksen lisäksi Antilla on pari kurkistusta sinne suosion taakse. Ironista sinänsä, että sekä myön monia muita puolestaan ärsyttävät Lauri Tähkä että Erin ovat näissä parhaimmillaan.
Kiusaamiseen vankka kannanotto "hintin vinkujille":
ja biletyksen ja yksinhiihtämisen sijaan olisi varmasti kiva kun olisi joku rinnalla auttamassa miestä mäessä.
Antin omista biiseistä tähän suositun artistin deittailuongelmiin pureutuu parhaiten tämä.
Onko artisti hintalappunsa väärti? No, ainakin yrittää tehdä jonkinlaista show'ta, eikä istu koko settiä baarijakkaralla. Sellaisiakin kalliita keikka-artisteja on.
Kuuntelen. Tosi hyvä, livenä ihan superhyvä.
En. Hyi!