Pääsenkö taivaassakaan eroon uskovaisista?
Olisi kauheaa kuuunnella iäisyys uskovaisten juttuja. Onko siellä joku rauhallinen nurkkavarjossa normaaleille?
Kommentit (48)
Kristinusko on ainoa oikea uskonto. Sillä Jeesus on ainoa, joka on luvannut pelastaa jokaisen ihmisen joka Häneen uskoo. Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Siinä vastaus sulle joka sitä pyysit.
Miten täällä syntisellä avpalstalla on noin monta ääriuskovaista kiihkoilijaa? Eikö netti yleensäkin jo ole syntiä?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 15:08"]Kristinusko on ainoa oikea uskonto. Sillä Jeesus on ainoa, joka on luvannut pelastaa jokaisen ihmisen joka Häneen uskoo. Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Siinä vastaus sulle joka sitä pyysit.
[/quote]
Minäkin lupaan pelastaa ihan kaikki ihmiset ja eläimet jotka apua tarvii ja vaikka eivät uskoisikaan että olen olemassa. Tekeekö joku nyt musta uskonnon joka on ihkaoikea?
Kum kun näiltä valaistuneilta ei saa kuin "tuksumaisia" siteerauksia ja silppua raamatun sivuilta. Ei tule yhtään itse pohdittua sanaa siitä, miten asiat itse käsittää ja minkä verran ollaan valmiita jo täällä maan päällä jakelemaan taivaspaikkoja sulle-mulle-sulle-mulle. Tuo yksistään on jo raamatun vastaista, jos sitä tahtoo ohjekirjanaan pitää sanasta sanaan.
Uskonto on kansanhallintakeino! Usko on "sinisilmäisille" ihmisille, jotka uskovat lähes kaikki tarinat ilman ennakkoluuloja. Oikeasti kaikki ihmiset pyritään käännyttämään uskoon ja eliminoidaan tämän jälkeen. Tätä siis kunnon uskovaiset tekevät. Teidänkin IP:nne on tallentuneet ja uskovaiset jahtaavat teitä. Olette automaattisesti jo tuomittu kuolemaan, koska puhutte "taivaasta" ja uskonnosta. Hyvää kuoleman odotusta.
Taivaissa ei ole kovinkaan monta tosiuskovaista. Ovat ottaneet oikeudekseen tuomita maan päällä kanssaihmisiä - asettuneet oman luojansa asemaan. Leikkivät itseään suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja saako siellä jossakin pitää bileitä, joissa tanssitaan, vai ikuisestiko pitää kulkea kultapolkuja ja soitella harppuja?
MInäkin tahdon sille osastolle-
Turha murehtia moisia. Uskovat ovat selittäneet että taivaassa ei esimerkiksi olla tietoisia helvettiin joutuneista puolisoista, vanhemmista, lapsista, tutuista ja muutenkaan taivaassa olija ei ole sama ihminen kuin maan päällä elänyt. Ei mitään jälleen näkemisiä ja vastaavia. Taivaaseen "pääsy" tarkoittaa että kuollaan ja kuollutta sitten vastaa joku taivaaseen syntyvä eri olento.
Turha siis tahtoa millekään osastolle koska siellä et ole sinä vaan joku muu.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:34"]
Uskot itsekin sitten, kun olet taivaassa, eli ei huolta. "Taivaassa" ei olla yksilönä, siellä olet yhtä kaiken kanssa. On vain yksi.
[/quote]
Äläpä satuile omiasi! Lue Raamattua UT:tä, niin tiedät edes jotain!
Ja mitä "uskovaisten omahyväisyyteen" tulee, niin minkäpäs ne sille mahtavat, että ovat Jumalan lapsia! Yhtä vähän, kuin esim Victoria sille, että on Ruotsin kuningaskuntaan syntynyt!
Taidat vaan olla kateellinen! No, se ois helppo ratkaista, ku ittekkin ottaisit Jeesuksen sovitustyön vastaan ja uskoisit, mitä Jumala sulle ilmoittaa Sanassaan, niin olisit sinäkin silloin Jumalan lapsi. Raamattu kun näet sanoo, että "Jolla on Poika, sillä on myös Isä", eli Poika tarkoittaa siis Jeesusta, Jumalan Poikaa, ja ilman uskoa Häneen, Hänen omanaan olemista, ei ole myöskään Isää, eikämTaivaspaikkaa! Yksinkertaista! Ja TOTTA!
[/quote]
Tarkoitat siis KADOTUSPAIKKAA! ):D Täällä jo odotellaan. );)